Oranje in de pers.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 17:36

irish_lady schreef:
Snap je dat niet Ynzo, ze snappen alles hier, volgend jaar zijn ze zelfs bondscoach


Ik doe dat niet want dat kan ik niet zo goed, zo zouden meer mensen moeten denken... Schijnheilig

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:37

Avanti schreef:
Hij maakt gewoon geen goede beslissingen klaar, tijd voor een nieuwe!

*Schut even haar hand af*
Die zit Haha!

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:39

Het is schud. Als er een nieuwe komt ben ik voor cruijf of koeman. Maar zonder advocaat stonden we waarschijnlijk niet eens in portugal.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:41

Maar hij zei zelf ook dat het fout was. Vergissen is menselijk.

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:42

idd fouten kunnen gemaakt worden maar hier kijken ze tegen advocaat aan alsof het een alien is, geen mens.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 17:42

Afbeelding
''hmm..was het nou robben die zo slecht speelde?"

Haha!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:42

Rainie schreef:
Maar hij zei zelf ook dat het fout was. Vergissen is menselijk.


Maar nederland hangt wel direct dankzij zijn fout

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:42

Cruijff komt niet, die heeft het aan z'n hart, en z'n gezin wil het niet daardoor. En, Cruijff wil ook alleen een team coachen op het EK/WK, dus de kwalificaties enzo wil hij niet doen...

Koeman is op zich wel een aardige trainer die het ook aandurft met de jeugd enzo, maar een nationale selectie coachen is toch wel een stuk moeilijker dan een club, aangezien er 15 miljoen mensen zijn die het beter weten dan jou...

Ilkkah schreef:
Maar nederland hangt wel direct dankzij zijn fout


En nee, dat was na Cocu's fout: Advocaat kan er niks aan doen als spelers fouten maken...
Laatst bijgewerkt door Elliot op 20-06-04 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:43

Avanti schreef:
[image]
''hmm..was het nou robben die zo slecht speelde?"

Haha!

Nagelbijten / Gniffelen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 17:44

Cruijf!!! OK dan!

Die man weet er zoveel vanaf. de bal is rond enz. Tong uitsteken Maar ff echt daar zouden we echt een supertrainer aan hebben!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:46

Ilkkah schreef:
Maar nederland hangt wel direct dankzij zijn fout

Tuurlijk, maar het blijft een mens.
En zoals Ynzo zegt: Cocu had hem nooit naar een zee van wit moeten trappen.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 17:48

Nee, en hij had nooit Robben moeten wisselen en dan ook nog in ruilen voor Bosvelt en dan ook nog een proberen aanvalt te gaan spelen. Scheve mond

Maar ach Cocu maak heel snel zo'n beslissing, Avocaatje kan er langer over nadenken!

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:48

Dat van cruijf en zn hart en zo staat al in 3 of 4 andere topics, daar was ik al achter gekomen
Tsja Ynzo, dan hebben we toch geen bondscoach nodig? Stellen we wel een smsdienst beschikbaar volgende keer..

Draakje

Berichten: 1727
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:50

Draakje schreef:
Altijd lekker makkelijk om advocaat de schuld te geven...
Een wissel kan goed uitpakken maar ook slecht.
En gister heeft het verkeerd uitgepakt.
vond het zo slecht nog niet, hou er wel rekening mee dat robben een heletijd geblesseerd is geweest.
die laat je dan niet gauw een hele wedstrijd spelen. tenslotte wil je hem dan toch een beetje sparen aangezien hij 3 maand niet heeft gespeeld.
De scheids was partijdig, maar daar word minder commentaar op gegeven dan op de foute wissel.
Ik wil het jullie zelf nog wel eens zien doen, kijken hoe dat uitpakt.
iedereen denkt het altijd beter te weten, ik heb dan zoiets van laat maar eens zien dan, ipv altijd maar commentaar te geven. aan de spelers zal het nooit liggen, ze zoeken het altijd bij de scheids of coach.
Advocaat is ook maar een mens en die maakt ook fouten, net als iedereen.

Nou is het niet de bedoeling om heel voetbal bokt over me heen te krijgen zeg gewoon wat ik vind. en Ja ik heb alle EK wedstrijden nog gezien dus ben niet anti voetbal Haha!


Zoals ik al in een ander topic zei, het is niet eerlijk om advocaat de schuld te geven van alles. De spelers hebben ook ernorme blunders gemaakt die advocaat niet had kunnen voorkomen. Het maakt niet uit welke coach nederland heeft, ze worden bij verlies toch wel afgezeikt.
Winnen ze alles dan is de coach de beste van allemaal, dan hoor je niemand klagen. Maar zodra nederland verliest is het de schuld van de coach. Maar zo gaat het niet, het zijn de spelers die het spel spelen, niet de coach. Hij doet wat hij denkt dat goed is, en soms pakt dat verkeerd uit. tja jammer dan, iedereen maakt wel eens fouten.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:51

Avanti schreef:
Maar ach Cocu maak heel snel zo'n beslissing, Avocaatje kan er langer over nadenken!

Dick ziet anders heel wat meer van Bosvelt tijdens trainingen dan dat wij doen tijdens een wedstrijd.
Zit ook regelmatig bij Manchester City op de tribune om te kijken hoe Bosvelt speelt.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 17:53

En toch kon hij Nekvet niet aan, hoorde Avocaat dat dan niet te weten?

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:54

Avanti schreef:
Maar ach Cocu maak heel snel zo'n beslissing, Avocaatje kan er langer over nadenken!


Juist.
En hij probeerde het ook nog wel goed te maken, En het was 1 doelpunt, dus dick was gewaarschuwd, en hij ging er niet op in...

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:59

Avanti schreef:
En toch kon hij Nekvet niet aan, hoorde Avocaat dat dan niet te weten?


Als Bosvelt niet kan voetballen zou hij heus niet in het Nederlandse elftal zitten...

En: dit is 1 foutje geweest van Advocaat, maar hiermee heeft ' ie de wedstrijd niet verloren. Als ze niet zo slordig waren geweest in de afronding en als van der Meyde een paar keer minder zelfzuchtig had geweest, dan hadden er zomaar 3 goals bijgekund

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:59

Weten hoe een speler speelt, in t algemeen, is iets anders dan hem in een wedstrijd neer te planten en dan maar denken dat die speler zich evengoed aanpast als word gehoopt.

Buiten dat is nooit te voorspellen hoe het gaat verlopen. Neem de situatie met Robben, advocaat nam aan dat deze niet fit was. Hij was dus fit genoeg. Verkeerd geconcludeerd, afgelopen met een fout. Zo gaat dat altijd. Advocaat heeft het zelfs toegegeven en daar heb ik dan respect voor.

Doet me denken aan engeland-argentinie waarbij becks heel engeland over zich heen kreeg. Krijgt advocaat nou heel nederland over zich heen?

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:01

Ilkkah schreef:
Juist.
En hij probeerde het ook nog wel goed te maken, En het was 1 doelpunt, dus dick was gewaarschuwd, en hij ging er niet op in...


Een fout zoals die van Cocu is er eentje waarvan je direct resultaat ziet, dan kun je ook makkelijker proberen je fout goed te maken. Dat hij daarna Koller vrij liet en dezelfde man als Stam ging dekken zal ik er voor het gemak maar even niet bijzeggen...

Maar, een foute wissel merk je niet zo 1-2-3, dat wordt pas na een minuut of 10 duidelijk. En zo'n fout kun je helaas niet meer terugdraaien...

En, voordat jullie allemaal denken dat Bosvelt één of ander amateurtje is, dit had ik in een ander topic al geschreven:

Je moet hem vrij op het middenveld laten spelen, en zeker niet gaan vergelijken met Robben, want zij zijn totaal anders. En, invallen in zo'n wedstrijd in de 70e minuut is ongelooflijk moeilijk. Je hebt alleen maar een warming-up achter de rug, terwijl de gasten in het spel het tempo in de wedstrijd langzaam aan tot een hoog tempo hebben opgevoerd. Het is dus ongelooflijk moeilijk om dan gelijk als een gek achter Nedved aan te moeten rennen...
Laatst bijgewerkt door Elliot op 20-06-04 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:03

wij zeggen toch ook niet dat het een fout was van advocaat... hij heeft het verkeerd ingeschat ben ik mee eens. Maar ook hij is menselijk.

De andere argumenten die wij geven gaan jullie niet eens op in, die wimpelen jullie gewoon weg, dat willen we niet horen. Terwijl het toch sterkte argumenten zijn. Er zijn gewoon meer factoren waardoor het fout is gegaan. Maar jah tuurlijk joh Verward tis allemaal de schuld van advocaat.. PELEASE!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:03

Ynzo schreef:
Een fout zoals die van Cocu is er eentje waarvan je direct resultaat ziet, dan kun je ook makkelijker proberen je fout goed te maken. Dat hij daarna Koller vrij liet en dezelfde man als Stam ging dekken zal ik er voor het gemak maar even niet bijzeggen...

Maar, een foute wissel merk je niet zo 1-2-3, dat wordt pas na een minuut of 10 duidelijk. En zo'n fout kun je helaas niet meer terugdraaien...


Nee dat is waar, maar ze hadden het er nog over gehad dat robben er niet uit moest en hij doet het gewoon wel, dat vind ik echt stom.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:04

Shiloh schreef:
tis allemaal de schuld van advocaat..


hoho, en dat zeg ik weer niet,
Zie topic op hk, 16 pagina's inmiddels, gaat over het merendeel hoe stom die scheids was

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:05

en sterker nog als cocu die fout niet gemaakt had, was het nog altijd 2 tegen 2 .. deden we iig nog mee!

En jah, Cocu KON de fout herstellen, heeft hij niet gedaan, in plaats daarvan maakte hij er nog net zo'n grote fout bovenop!

Ik hoor ook niemand meer over de 2 penalty's die nederland had moeten krijgen! Of de gele kaart die rood werd ?? ... nee, twas de schuld van advocaat toch?

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:05

oow maar shiloh das een hopeloze zaak. Net als dat Heitinga geen goeie speler is omdat ie niet zo knap is als vdv en sneijder. En stam moet er ook maar uit, want die is kaal. jaja
En advocaat maakt een fout, das een onvergetelijke ramp! Want wij wachten niet de uitslag van woensdag af, nee, laten we dat vooral niet doen, want advocaat heeft immers voor de ondergang van oranje gezorgd