Dat heb ik wel verdiend...

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Justice

Dat heb ik wel verdiend...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 21:58

Van de week begon voor mij een hectische periode....

Op dinsdag, vrijdag en zaterdag werk ik in een winkel. 20 uur per week. Gezellig, leuk, druk en toch ook wel aanpoten. Om een beetje extra bij te verdienen werk ik op de woensdag en donderdag in de schoonmaak. Ook aanpoten en het verdient lekker.

De week: Nu mijn collega, waarmee ik samenwerk in de schoonmaak, op vakantie is val ik zolang voor haar in. Dat wil zeggen dat ik haar dagen er nu extra bij werk. Maandag dinsdag en vrijdag.

Aangezien ik op de dinsdag en vrijdag al winkel draai moet ik na sluitingstijd door naar het andere werk. Dagen van 12 uur werken.

week 2: Volgende week hetzelfde. Ook dan val ik in voor die collega.

De maneger van de winkel heeft vanaf maandag vakantie en dat wil beteken dat ik assistent manager word en elke morgen de winkel zal openen. 'S middags ben ik dan lekker vrij. In combinatie met het schoonmaken elke avond is dat leuk verdienen.

De derde week: mag ik het even rustig aan doen. Nog een weekje assistent maneger zijn en zal ik alleen nog maar op mijn eigen dagen hoeven schoonmaken, omdat de betreffende collega dan terug is van vakantie.

De 4de en de 5de week zal ik de officiele assistant manager in de winkel vervangen, omdat zij dan op vakantie is. Dat betekent dat ik meer uren zal gaan draaien.

Week 6 en 7 mag ik dan genieten van mijn welverdiende vakantie! :-D

Dus ik dacht bij mezelf dat ik het wel had verdiend om me vanavond eens flink te verwennen. Eerst een heet bad, dan helemaal dressen op een avondje stappen. Ik ga alleen richting een discotheek en zie ik wel wie ik daar tref. Heerlijk om bekenden tegen te komen en vrij zijn in de keuze met wie je een borrel dringt. Ondertussen heerlijk dansen en laat thuis komen om dat tevreden en moe in mijn bedje in slaap te vallen :-D

Tomm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 23:28

Ja tuurlijk verdien jij dat! Geniet maar eens lekker van het stappen, maar opletten met al die borrels hé Knipoog

Justice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 23:59

vooral oppassen voor enge mannen Knipoog

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 00:56

Dat verdient idd wel lekker. Wel hard werken maar de periode is nog te overzien.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie