30 worden.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:38

In ieder geval om mee te beginnen. GEFELICITEERD MET JE 30e VERJAARDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben nog maar 23 en wordt in augustus 24, maar mijn vriend wordt in september 30 en die ziet er stiekem heel erg tegenop. Ik zeg hem steeds dat hij in zijn hart jong blijft en er ook niet uitziet als iemand van 30. Wat is leeftijd???? Zolang je jezelf gelukkig voelt maakt de leeftijd ook niks uit.

Ik hoop dat je een leuke dag hebt en lekker terug kan kijken in je verleden en vooruit kan kijken naar je toekomst. Nog een fijne dag in ieder geval.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:01

Ach, Ingrid, het lijkt misschien een dooddoener, maar je bent echt net zo oud als je jezelf voelt.
En na de 30 houd je niet eens meer bij hoe oud je precies bent Knipoog
Ik kan me echt vergissen in mijn leeftijd en ga dan altijd maar terugrekenen naar mijn geboortejaar *LOL*

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:03

Wat scheelt is allemaal vrienden zoeken die ouder zijn als dat jij bent Tong uitsteken.

Dan blijf je het jonkie dat 'nog maar' 30 is Haha!.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 08:04

Tyrza schreef:
.

Word dan wel geen 30, maar 27.... MAAR TOCH IS HET OUD!!! Boos!



jij ukkie Haha!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 08:31

Apple schreef:
Wat scheelt is allemaal vrienden zoeken die ouder zijn als dat jij bent Tong uitsteken.

Dan blijf je het jonkie dat 'nog maar' 30 is Haha!.



Helaas is mijn vriend 2 jaar jonger én nog eens 1.5 maand later jarig.

Zometeen ben ik dus 27 en hij NOG MAAR 24.... grrrrr Boos!

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 08:42

Apple schreef:
Merkte zelf weinig verschil met toen ik 30 was geworden. Tsja, je moet even bedenken dat je nu een 3 moet neerzetten ipv een 2 Haha!.


Dat gaf mij wel een raar gevoel. Ervaar ook dat sedert ik 30 ben je plots bij de echte volwassenen wordt gerekend. Verward Ben er trouwens zelf 31. Al kan ik mij ook nog gedragen als een 15 jarige hoor Haha!

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 08:45

Tyrza schreef:
Helaas is mijn vriend 2 jaar jonger én nog eens 1.5 maand later jarig.

Zometeen ben ik dus 27 en hij NOG MAAR 24.... grrrrr Boos!


Ach Tyrza dan bestemmel je hem toch als de jonge snotneus Haha! . Tegenwoordig kan ik echt spreken over die jonge snotneuzen (als je spreekt over vervelende tieners) en dat is soms wel een goed gevoel. Haha!

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:24

Ik ken het gevoel van terug kijken wel hoor. Ik ben "pas" 28 maar kijk vind de 30 angstvallig dichtbij komen. Ik zie er niet tegen op om ouder te worden maar heb wel zoeits van is dit nu "later als je groot bent" Ik had vroeger toch wel gedacht dat ik rond deze leeftijd getrouwd en wel in de luiers zou zitten .. hahahahaha mag van mij ook nog wel even wachten.

maar ik denk wel van .. hmm is dit het nou, huis baan, relatie die ik niet hebhaha.. 30 Is wel een beetej een mijlpaal en een kleinbeetje agscheid van je jeugd.. al blijf je naruurlijk zo oud als je je voelt.

Alvast gefeliciteerd!!!!!

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:27

Nog twee weken, dan ben ik ook de klos... Scheve mond

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:32

Ik mag nog 9 jaar.. Ben net 21 geworden..Haha! Sja gefeliciteerd maar alvast..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

ponyjongen
Berichten: 110
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: noordholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:33

Tja, 30......
Over 9 maanden ben ik ook 30..... Aan een kant leuk, maar ook wat minder leuk. Je jonge jaren zijn toch wel een beetje voorbij (niet in mijn gevoel, maar in jaren). Als je op je 30 ste het nog leuk vindt om af en toe lekker te gaan stappen, aangeschoten in een bar te hangen etc. dan word je vaak vreemd aangekeken.....maar wat maakt t uit...... Zie er toch niet uit als dertig, dus!
Aan de andere kant is het ook heerlijk om dertig te worden. Bepaalde dingen heb je gewoon al voor elkaar. Je huisje, je paardje, je autootje, trailertje, baan enz. Hoef je je niet meer druk om te maken. En het is ook heerlijk om "heel oud" lekker op zaterdagavond met je liefje op de bank te hangen. Voel ik me ook erg gelukkig bij. Dan maar "oud en burgelijk"!

Conclusie, "alles heb ze voor en ze nadeel"! Bloos Soms denk ik, ja, ik ben ook een mevrouw, maar als je me dan weer op mijn pony ziet keten dan denk ik: nu ben ik even geen mevrouw, maar gewoon weer even 14 jaar. Is toch leuk dat je op je dertigste kunt "schakelen" tussen al die "ikjes" die je hebt!

Kortom, geniet van je verjaardag en zie het maar positief. Da's altijd t beste! OK dan!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:33

Ach, met 16 heb je van: OK dan! Hoi, ik mag eindelijk op een brommer rijden
Met 18, eindelijk mag ik in een auto rijden OK dan! en ben volgens de wet volwassen Bloos .
Dan komt 21, uit het tienertijdperk en op naar het echte volwassen tijdperk. Daarna gaat het hard. De kraaienpootjes en rimpeltjes. Over de grijze haren houden we maar op. Cool
Vandaag over een half jaar word ik 41 Verdrietig Tot nu toe heeft het geen pijn gedaan. Haha!

Gefeliciteerd!!

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:39

Weet je nog? Toen je een jaar of 10 was en op zag tegen die mensen die al 30 waren!

Ik weet nog goed dat ik uitrekende hoe oud ik zou zijn als het 2000 werd. Oh, wat vond ik dat oud. Stelde me al helemaal voor dat ik zo'n volwassen en serieuze trut zou zijn.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 09:51

zooooo tyrza inderdaad, als je 10/15 etc bent vind je mensen van 30 ook OUD !!!!!!!! Die zijn uit een heeeeeeeeeeeel ander tijdperk dan jezelf hahaha........

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:03

Alvast gefeliciteerd!
30 is toch een leeftijd waarop veel mensen gaan nadenken of dit nu het leven is wat ze wilden.
Ik ben 3 weken terug 32 geworden en dat was lang zo erg niet als 30 worden Haha!
Dat jezelf ouder wordt betekent voor mij ook dat de mensen om je heen (ouders ed) ook steeds ouder worden en dus wel dichter bij de dood komen te staan. Dat vind ik het enge aan ouder worden.....

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:27

Ach ja en mensen om je heeb gaan trouwen en kinderen krijgen', met kindere is het al weer een hele ander levensstijl.. Maakte je je vroeger duk over die repetitie die je niet zo geod hebt geleerd of die leuke jongen van een paar klassenhoger.. wat je aan moet naar de kroeg...

Zit je nu te worstelen met belastingaangiftes, verzekeringen, rekeningen, werk... Je leven zit gewoon anders in elkaar. Tuurlijk voel ik me ook heus niet bejaard.. maar echt echte jonge is er wel vanaf..

Ergens maar goed ook tiener zijn is ook niet altijd even makkelijk en begin 20 staat er zoveel voor je te veranderen.. en niets loopt toch zoals je het verwacht.. Mijn Fantasie over als ik 28 ben .. sja .. was iets anders dan de realiteit, behalve dat ik een eigen paard heb!!! Dat ha ik er wel bijbedacht.

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 11:16

Over the Hill and going down!........ Knipoog Haha!

My imaginary friend thinks you have serious problems!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 12:19

NoaC schreef:
Over the Hill and going down!........ Knipoog Haha!


Boos!....................................... Haha!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 12:27

OOk ik zit met dit Dillema. Begin juni is mijn laatste jaar als twintiger aagebroken. Scheve mond En ik heb een beetje hetzelfde wat Tyrza zegt.
Eerst was je overal de jongste (zus is ook 5 jaar ouder) en nu wordt je met u aangesproken...
Ook mijn man is 2.5 jaar jonger maar ik ben nu 29 en hij 26 en een lol dat hij hierom heeft... Boos!
Het kinderen gevoel ken ik ook.. Ik heb altijd gezegt, dat als ik moeder wil worden dat dat voor mijn 30 ste moet gebeuren.. Nou niet dus.. Dus of ze er ook ooit gaan komen Verward Ik wil nog veel te veel.

Maar alvast gefeliciteerd en sterkte met het gevoel als 30er Clown

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 12:44

Weet je wat ik ook grappig vind.........ik zie er dus niet als 30 uit (pfff) maar dan fiets je op straat en zijn er van die aapies van 13 die naar je fluiten en 'lekker ding' roepen......dan denk ik wel 'ns "ze moesten 'ns weten wat een ouwe taart ik ben" want dat ben ik dan voor hen op dat moment hahahaha. Vind ik wel grappig...!!

ponyjongen
Berichten: 110
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: noordholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 12:56

Jaaaa ingridM
Dat heb ik ook wel eens meegemaakt toen ik met mijn pony langs een voetbalclub reed. Stonden van die jochies van 14 15 jaar en ze begonnen een praatje. Ik ben altijd wel voor een gesprekje in, maar toen ze uit het niks om mijn tel. nr. vroegen heb ik ze even uit de waan geholpen!!

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 18:09

IngridM schreef:
.........ik word aanstaande zaterdag de 26e alweer 30...........
Gelukkig zie ik er nog uit als 23 en doe ik als 13, maar kvind het toch maar weer heel wat hoor........... Cool
Echt wel een moment om terug te kijken: "waar ben ik nu, wat heb ik bereikt, wat wil ik nog graag" etc......

en uiteraard de EEUWIGE vraag of er nog kids gaan komen.........NEE dus, moet er (nog) niet aan denken........

Hoe hebben jullie dat ervaren ???


Ik heb het niet als anders ervaren, want je merkt er toch niets van.
Op zich ben ik redelijk trots op wat ik bereikt heb, maar er blijven toch altijd wel zaken of toestanden die je anders zou willen zien of meemaken, ongeacht je leeftijd.

Maar over 2 weken als ik terug ben, zal ik je wel vragen of je jezelf deze vragen gesteld heb Knipoog Haha!
Citaat:
"waar ben ik nu, wat heb ik bereikt, wat wil ik nog graag" etc......
en wat voor antwoorden je jezelf gegeven hebt.

O ja, en een rustige hobby zoals fotograferen is ook wat meer voor mensen van boven de 30 Tong uitsteken Haha!

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 18:31

Tja, 30.......
Dat ben ik 5 jaar geleden geworden Scheve mond

Ik dacht dat het me niets zou doen, maar gek genoeg zat ik plotseling een uurtje voor 12 uur 's nachts echt mijn 20tige jaren af te sluiten. Ik heb bewust afscheid genomen. En om 12 uur was het dus zover. De volgende morgen toen ik wakker werd was het alweer oud nieuws Haha! en was er niks meer aan de hand. Heb wel een groot feest gegeven! OK dan!

Ik ben nu dus 35 en gelukkig geloofd niemand me als ik dat zeg Haha!

Ik ben nu wel een keertje voor een nieuw televisie programma afgewezen omdat ik te oud was Verdrietig . Dat was voor een kinder programma en mocht je niet ouder zijn dan 28. Ik dacht dat zien ze toch niet Haha! wel dus.....
Maar ze hebben mischien wel een ander programma voor me. Waar dat over gaat weet ik nog niet, wellicht dat het oude wijfe club televisie is Boos! (koffie tijd ofzo Haha! ).

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 19:41

ja marieke, bekend verhaal. Nu zie je bij vacatures al staan t/m 27 jaar ofzo.............en dan voel je je oud he hahahaa.

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:02

GEFELICITEERD!!!!!! Hyper!
30!!!!!!! En hoe voelt het nou??????
Kon je je bed nog uit komen vanochtend? Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Amazonbot, C_estmoi, ComscoreBot, Duhelo, fleurtjeuh, flooooo, Ginny135, History_, Iselda, Lian, linoleum, LWDaisy, nick_en_ik, paljaslaura, pinto_1, pluklief, Riviera87, rocky_1995, Temeraire, Travel_me, Wenta, YandexBot en 216 bezoekers