Wat is dat toch met mannen en voetbal?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lies

Berichten: 9648
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 15:19

Draakje schreef:
Altijd lekker makkelijk om advocaat de schuld te geven...
Een wissel kan goed uitpakken maar ook slecht.
En gister heeft het verkeerd uitgepakt.
vond het zo slecht nog niet, hou er wel rekening mee dat robben een heletijd geblesseerd is geweest.
die laat je dan niet gauw een hele wedstrijd spelen. tenslotte wil je hem dan toch een beetje sparen aangezien hij 3 maand niet heeft gespeeld.
De scheids was partijdig, maar daar word minder commentaar op gegeven dan op de foute wissel.
Ik wil het jullie zelf nog wel eens zien doen, kijken hoe dat uitpakt.
iedereen denkt het altijd beter te weten, ik heb dan zoiets van laat maar eens zien dan, ipv altijd maar commentaar te geven. aan de spelers zal het nooit liggen, ze zoeken het altijd bij de scheids of coach.
Advocaat is ook maar een mens en die maakt ook fouten, net als iedereen.

Nou is het niet de bedoeling om heel voetbal bokt over me heen te krijgen zeg gewoon wat ik vind. en Ja ik heb alle EK wedstrijden nog gezien dus ben niet anti voetbal Haha!


Een linkerspits die goed speelde wisselen voor een bejaarde verdediger, die je uberhaupt niet mee wou nemen naar het EK, is dom. Heel dom.
Had Advocaat Overmars voor hem gewisseld was er niets aan de hand geweest. Je gaat niet bij een krappe 2-1 voorsprong verdedigen. Vooral niet omdat Nederland niet KAN verdedigen.

Machie

Berichten: 16025
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 15:21

whooo, ik ben ven van robben Party!! Party!! Party!!
die lompe advokaat.... die wissel had nooit plaats mogen vinden, en de scheits had nooit zo partijdig mogen wezen, maar nederland had nooit de 2-0 voorsprong weg mogen geven!!!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 16:03

Draakje schreef:
Altijd lekker makkelijk om advocaat de schuld te geven...
Een wissel kan goed uitpakken maar ook slecht.
En gister heeft het verkeerd uitgepakt.
vond het zo slecht nog niet, hou er wel rekening mee dat robben een heletijd geblesseerd is geweest.
die laat je dan niet gauw een hele wedstrijd spelen. tenslotte wil je hem dan toch een beetje sparen aangezien hij 3 maand niet heeft gespeeld.
De scheids was partijdig, maar daar word minder commentaar op gegeven dan op de foute wissel.
Ik wil het jullie zelf nog wel eens zien doen, kijken hoe dat uitpakt.
iedereen denkt het altijd beter te weten, ik heb dan zoiets van laat maar eens zien dan, ipv altijd maar commentaar te geven. aan de spelers zal het nooit liggen, ze zoeken het altijd bij de scheids of coach.
Advocaat is ook maar een mens en die maakt ook fouten, net als iedereen.

Nou is het niet de bedoeling om heel voetbal bokt over me heen te krijgen zeg gewoon wat ik vind. en Ja ik heb alle EK wedstrijden nog gezien dus ben niet anti voetbal Haha!


AMEN! Dat heb ik ook al eerder gezegd in het andere topic.. Ik vind het zo belachelijk dat iedereen altijd zo'n commentaar heeft en ohohoh wat doen ze t allemaal slecht, maar niemand die het ze na doet hoor! Ga zelf maar eens op dat veld staan! En dat commentaar dan: "hoe krijg je het voor elkaar, twee keer op de lat." Ik wil het jullie zelf nog wel eens beter zien doen! Kijken hoe vaak jullie de lat missen (oftewel buiten het doel schieten)

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 16:15

SuperSmurf"]
Ik wil het jullie zelf nog wel eens beter zien doen!
[/quote]
Dat vind ik altijd zo'n onzinnige opmerking. Zij zijn de professionele voetballers. Wij niet?!

[quote="lis schreef:
Had Advocaat Overmars voor hem gewisseld was er niets aan de hand geweest. Je gaat niet bij een krappe 2-1 voorsprong verdedigen. Vooral niet omdat Nederland niet KAN verdedigen.

Inderdaad..
Ze hadden beter door kunnen gaan met het spel dat ze speelden, niet verdedigender moeten gaan spelen. Wie zei dat nou? "Aanvallen is de beste verdediging."

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:18

Annie liep tenminste wel goed af .... is ook erg spannend hoor!!!!!!!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 13:26

Mijn vriend is gelukkig niet zo uitbundig. Hij zit echt in spanning en concentratie heel stil op de bank te kijken. Je mag niets tegen hem zeggen en zelfs bij hem zitten is niet mogelijk. pfff kan je ook erg moe van worden hoor.

Mijn vader daar en tegen heeft voor elke letter van het alfabet een vloek woord en het grappige is hij heeft niet eens verstand van voetbal.

Ik vind voetbal op zich wel leuk (alleen als nederland speelt dan en soms een wedstrijdje van Ajax), maar zodra ze verliezen ga ik liever even douche of achter de computer.

gr

Leone

Berichten: 1051
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 14:28

Ik vind het ook wel aardig moet ik zeggen zeggen, als je een favoriet clubje hebt en die heb ik. Vindt ik wel aardig om de standen bij te houden, ik hoef niet zonodig de hele wedstijden te zien. Maar ja studio sport is toch verplichte kost en dan heb je zo iets als de samenvattingen perfect.

Maar nu het nederlands elftal dat heeft vind ik toch altijd net even iets meer Lachen , helaas liggen we er zo goed als uit
Maar It aint over till it's over