Alles zit tegen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

Alles zit tegen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 22:23

Het gaat de laatste tijd even niet zo lekker met me.
Tussen mijn vriend en mij gaat het niet goed en we gaan uit elkaar. We woonden samen en nu moest ik dus op zoek naar andere woonruimte. Kan niet terug naar m'n ouders omdat die aan de andere kant van het land wonen.
Omdat er bij ons een wachtijd op huurhuizen zit van ongeveer 3 jaar, moet ik in een kamer, waar ik eigenlijk niet zo'n zin in heb.

Zit daar ontzettend over in. En nu hoorde ik net ook nog dat de eigenaar van mijn verzorgpaardje een andere verzorger gaat zoeken omdat ik nu niet genoeg vasitgheid biedt...

Baal echt onwijs!!!! Verdrietig

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:33

Jeetje wat *** voor je.....
Alles komt tegelijk..........dat is altijd zo...
Heel veel sterkte..!!

Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 22:37

Baal nog het meest dat ik mijn verzorgpaardje kwijt raak... tranen rollen over mn'n wangen

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 23:09

Vervelende situatie. Sterkte hoor. Kun je de eigenaar niet overtuigen dat het met die vastigheid wel goed zit?

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 23:16

Wat vervelend en idd als er iets vervelends gebeurt komt alles tegelijk. Ik hoop dat je snel wat vind qua woonruimte en dat je verzorgpaardje gewoon kan houden. Succes er mee en sterkte OK dan!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:09

jeetje dat is idd niet leuk voor je, dat het tegelijk komt ........ ! maar ik zou idd wat apala al zegt proberen de eigenaar van je verzorgpaardje te over tuigen dat het wel goed komt met dat vastigheid. en dat je haar paardje nog steeds heel graag wil blijven verzorgen. igg succes met alles. en met het vinden van een woonruimte.,

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:10

Aaah echt heel vervelend voor je dat alles zo tegelijk komt! ik zou ook proberen de eigenaar te overtuigen dat het wel goed komt. Je kan het altidj proberen!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 14:44

Jeetje, wat een rot situatie...

Ook stom dat de eigenaar daar geen begrip voor heeft, jij staat altijd klaar om het paardje te verzorgen en dan krijg je stank voor dank...

Zou idd hem proberen te overtuigen dat je gewoon in de buurt blijft en dat het verzorgen er echt niet onder zal gaan lijden...

Vraag anders eerlijk 'waarom' hij dat denkt, misschien dat je de twijfels dan weg kan nemen.
En anders in iedergeval een periode krijgt om je zaken op orde te krijgen. Als je het dan niet binnen die periode red, dat hij dan iemand anders kan zoeken. Wel zo eerlijk tegenover jou..

In iedergeval sterkte, is echt niet makkelijk Ach gut

Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 20:55

De eigenaresse is zwanger en ik zou misshcien na de vakantie haar paardje een dag extra doen. Nu ik dus moet verhuizen is het te ver om zomaar langs te komen... op woensdag zou ik hem gewoon blijven doen, maa rdat vind ze niet genoeg...

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 20:58

Balen man! Is het echt zo erg dan? Ik bedoel, valt er niks meer uit te praten ofzo? Heb met Linet ook best weleens zware momenten gehad, maar liefde wint het nog altijd (gelukkig) bij ons.

Sterkte, maar ook succes!