wonen in Belgie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 13:33

Over administratieve toestanden etc kan ik je niet veel vertellen.

Onze buren zijn wel Nederlanders, ze wonen hier twee jaar, en hebben een afschuwelijk huis tot een práchtig huis omgebouwd. Máar, ze voelen zich hier niet echt thuis, en verhuizen dus weer. Het waren heel vriendelijke (al wat oudere) mensen, maar blijkbaar missen ze Nederland toch.

Dus, kom hier wonen he Knipoog, maar Brasschaat is wel ook een typische plaats voor Nederlanders, als je zo in de villastraten gaat kijken, zit in bijna elke villastraat toch wel een of meerdere Nederlanders.

Verder weet ik dat Nobby ook nog een Nederlander in België is, als je nog vragen hebt(maar er zijn er al veel in dit topic die hun pb-box aangeboden hebben Knipoog), kan je hem misschien ook nog contacteren.

kimmie261

Berichten: 19203
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:54

ik woon nu sinds anderhalf jaar in belgie..nou ja..800 meter over de grens,en het bevalt me prima..

de mensen zijn tot nog toe erg behulpzaam en aardig..soms doe ik in belgie boodschappen,maar ik blijf belgie een chaotisch landje vinden, dus meestal gaan we naar roosendaal..naar onze vertrouwde appie hein.

wat me wel opvalt is dat het in belgie erg rommelig is en ze hebben een metaliteit van komt het vandaag niet dan komt het morgen wel...dus als je iets besteld..kan ff duren..
verder wonen we hier geweldig!!voorlopig mis ik nederland nog niet!!