gister ziekenhuis, nu al mijn vloerbedekking eruit!

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

blaffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 11:47

gister was ik dus naar het ziekenhuis geweest en kreeg ik de uitslag! (zie ziekenhuis...)
ik was vanacht bij pascal (mijn vriendje) blijven slapen , maar die moest vanochtend om 7 uur weer werken dus was om 9 uur al weer thuis.
kom ik mijn slaapkamer binnen, is mijn moeder al mijn vloerbedekking er aan het uithalen!
niet zo erg, maar ze vroeg me om te helpen: ok dan!
maar er zit allemaal stof in die vloer dus nu heb ik nog meer last van mijn allergie!
dan maar effe allergie, mijn vloerbedekking is er al vast uit!
ik hoop dat het werkt!!!

Munji

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 12:05

Hoi!

Echt gedoe! Heb je al langer last van die allergie of is het de laatste tijd ineens op komen zetten?

blaffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 12:08

hoi nat,

nee ik loop er al ruim 5 jaar mee, en het wordt alleen maar erger! Verdrietig
ik heb vandaag die nieuwe medicijnen opgehaald, dus ik hoop dat dat een beetje gaat helpen!!!
anders zie je me (misschien) straks alleen maar huilen op stal

Munji

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 12:33

En dat heb je een geluk dat we een buitenbak hebben en geen binnenbak. Want dan had ik er altijd meer last van! Gewoon zo weinig mogelijk in de stallen zelf komen! Lady verhaart wel altijd heel erg, maar we hebben besloten om haar te scheren, dus dat scheelt alweer een stukje!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie