Lang leve de personeelsfunctionaris...

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 11:39

Nou nou. Net een gesprek gehad met meneer, collega en pf, over dat het niet goed loopt met de cursussen (zie hieronder) maar de PF heeft een hekel aan die man vd cursussen en gebruikte dit gesprek een beetje om dat op ons af te schuiven had ik het idee. Ik zou zgn met tranen in mn ogen hebben gestaan om de toon die hij tegen me aansloeg (urgh dat was helemaal niet zo, ok ik was pissed, maar meer om dat zootje met de cursussen). Balen zeg nou ging hij zich helemaal tegen me verontschuldigen terwijl ik dat echt niet zo heb opgevat.
Lang leve 'het uitpraten' (in dit geval dus probleem creeeren)
Grrrrrr... Frusty Frusty

Future_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 12:10

heej Laura,

doe zelf de opleiding P&A, wat die PF doet is niet zo slim.. Frusty Jij hoort zelf aan te geven wanneer er ingegrepen moet worden en dan nog zou hij aan jou moeten adviseren hoe jij dit zou kunnen oplossen..
Maar goed waarschijnlijk doet hij/zij het hierna niet meer Lips are sealed Lachen

veel succes met die vervelende (gefrustreerde, onprofessionele Knipoog) man van de curcussen
nix van aantrekken hoor! t ligt in ieder geval niet aan jou

Groetjes Anne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie