HELP werkstuk verzorgingsstaat

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

peppertje

HELP werkstuk verzorgingsstaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 12:27

Ik moet een werkstuk maken over de verzorgingsstaat. Dit moet gaan over Nederland, Engeland en Duitsland. Alle mogelijke zoekmachines heb ik al geprobeerd, maar daar komt niets nuttigs uit Verward
Heeft iemand misschien informatie hierover voor mij, want ik moet het vrijdag al inleveren.... Schijnheilig
De inhoud van het verslag mag ik zelf kiezen, zolang het maar een soort van samenvatting is over deze 3 verzorgingsstaten.
Uiteraard mag je ook meezoeken op het internet, maar graag met links erbij en niet alleen zoekmachines noemen want die ben ik al langs gegaan.
ALVAST BEDANKT!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 12:31

huiswerktopic=verboden

Be a voice, not an echo!
Knap hengstveulen van Forsyth te koop!! http://www.bokt.nl/markt/ad/426771/knap-hengstveulen-van-forsyth

peppertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 12:37

ow sorry!
waar is het wel toegestaan?

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten