dit wil ik even kwijt!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 10:54

Ik ben 10 kilo afgevallen door verandering van eet patroon, rekening houdende met hypoglecimia. 's Ochtends fruit, 's middags alleen yoghurt met rode vruchten eten en anders magere yoghurt met geel fruit... geen dingen als zuivel en koolhydraten mengen, dus geen kaas op brood. Witmeel vermijden, kip en kalkoen niet eten (nu ben ik vegetarisch dus dat scheelt)... ik heb een hele lijst met geschikte combinaties en 'slechte' punten. Af en toe verval ik dan in slechte eetgewoonte zoals gebakken aardappelen, maar dat is dan niet desastreus. Ik ga voor 10 kilo meer eraf... maaltijdvervangers vind ik echt vreselijk.

Sociolan

Berichten: 1369
Geregistreerd: 08-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 10:59

Zoo gefeliciteerd!
Wat het nadeel bij mij is ik ben 15 bijna 16 (:D) en ik weeg maar 50 kilo.
Nou dat lijkt ideaal dus nou nee ik wil wel 60 zijn!
Maar ik kan eten wat ik wil maar aankomen ho maar!
Tips mischien?

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:50

Goed joh! Lekker gevoel he!!!
Ga zo door!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:59

Ga zo door!!! Ik probeer het met appelazijn. Het werkt alleen nog niet echt Scheve mond

annepan
Berichten: 303
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:59

mijn moeder heeft iets gevonden dat heel goed helpt voor zowel afvallen en aankomen, het heet herbalife en je hebt het is de smaken tropical fruit, aarbeien en volgens mij ook nog chocolade. je kunt het gewoon mengen met drinkyoghurt, sinaasappelsap of iets anders, het is een vervanger van je ontbijt en zorgt ervoor dat je geen honger hebt na dit ontbijt. bij mijn moeder heblpt het heel erg goed. je hebt ook nog pillen ervan die extra vezels bevatten. om af te vallen heb je bijv. kaloriearme chocobars en die rommel.

ik zou graag willen weten of jullie verder nog tips hebbenn om af te vallen, want 10 kilo verlies je niet zo maar, goed gedaan meid:D

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 12:39

is bij een speciale arts verkrijgbaar niet in een supermarkt .

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:58

annepan schreef:
mijn moeder heeft iets gevonden dat heel goed helpt voor zowel afvallen en aankomen, het heet herbalife en je hebt het is de smaken tropical fruit, aarbeien en volgens mij ook nog chocolade. je kunt het gewoon mengen met drinkyoghurt, sinaasappelsap of iets anders, het is een vervanger van je ontbijt en zorgt ervoor dat je geen honger hebt na dit ontbijt. bij mijn moeder heblpt het heel erg goed. je hebt ook nog pillen ervan die extra vezels bevatten. om af te vallen heb je bijv. kaloriearme chocobars en die rommel.

ik zou graag willen weten of jullie verder nog tips hebbenn om af te vallen, want 10 kilo verlies je niet zo maar, goed gedaan meid:D



En het kost ook aardig wat...

Ik ben zelf erg tegen maaltijd vervangers en stoppen met snoepen, omdat ik altijd maar tijdelijke afvallers zijn, erna kom je even hard (of nog harder) weer aan..
Mensen die van eten houden moeten juist niet stoppen met eten niemand die het lang volhoud! Sporten is het beste wat je kunt doen in mijn ogen, bewegen bewegen bewegen!

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 06:38

mensen die vaak op eigen benen gaan afvallen krijgen te weinig voedsel binnen wat het lichaam nodig heeft.
In deze shakes zit een voedingbodem wat het lichaam precies nodig heeft.
Ik ben er zelfs fitter door als anders.

Ja ophouden met de shakes ja de meeste mensen vallen dan weer in het oude patroon maar als je er aanleg voor hebt zoals ik om dik te worden kan je het beste straks 1 shake per dag aanhouden.

Mag gewoon want het is alleen een voedingbodum en geen heftig medicijn. Scheve mond

ik doe het onder begeleiding van een speciale arts hier voor.
en wordt om de 2 weken gecontroleerd dat mijn lichaam wel genoeg voedsel binnen krijgt en toch te kunnen afvallen.
Dan wordt alles doorgemeten.

en stoppen met snoepen ja ik moet wel als je hernia hebt gehad en niet weer wilt krijgen.
hoe zwaarder je bent des te sneller krijg ik hem weer.(is de kans veel groter)

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 06:41

OK dan! Goed zo OK dan! Blijf zo doorgaan .... (en wel op tijd stoppen Knipoog )
Knap van je hoor!!

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 13:52

ik heb ook herbalife gebruikt en beviel je ook goed maar biomed is toch lekkerder en goedkoper.

ja herbalife en biomed kan je ook gebruiken voor het aankomen dan gebruik je het naast je gewone voedsel

ariekkie

Berichten: 896
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Klaaswaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 22:32

JolandaVrind schreef:
Zoo gefeliciteerd!
Wat het nadeel bij mij is ik ben 15 bijna 16 (:D) en ik weeg maar 50 kilo.
Nou dat lijkt ideaal dus nou nee ik wil wel 60 zijn!
Maar ik kan eten wat ik wil maar aankomen ho maar!
Tips mischien?


jaaa dat gevoel ken ik!
ik ben 1.75 lan gen weeg 54 kg zou echt graag naar de 60 willlen maarja..
ik heb nog nooit van biogmet gehoord!!
zijn heer mensen die hier meer info over hebben??

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 22:46

Knap zeg! Ga zo door! Het gaat je vast lukken.

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 23:48

Dit is al een ouder topic dus ik sluit deze af, mocht de TS al ondertussen (hopelijk) meer zijn afgevallen komt zij dit wel opnieuw melden Lachen