komen dieren ook terug?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

komen dieren ook terug?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 14:13

ik las van de week een topic van iemand en dat ging over een gevoel hebben dat er iemand bij je is.
Ik geloof hier op zich wel in want ben al vaker naar iemand gegaan die paranormaal begaafd is en zei voelt heel erg aanwezigheid van overleden mensen.

Zou dit ook kunnen met dieren en heeft iemand dit?

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 14:19

Ik heb het gehad met de hond van mijn vriend. Die hebben we twee weken geleden in laten slapen. We waren er echt heel verdrietig over die dag en twijfelde of we de juiste beslissing hadden genomen.
Maar de volgende dag kwam ik binnen (dat is echt heel raar als ie je niet meer komt begroeten) en ging zitten en voelde nog wel zijn aanwezigheid, hij voelde blij en tevreden...

Kan het niet beschrijven, en misschien is gewoon omdat ik nog niet gewend was aan het idee dat ie er niet meer was. Maar het was heel raar dat ik daarna vrede had met de beslissing dat we hem in hadden laten slapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 14:25

Ja, dat kan. Lachen

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 14:33

mensen zijn ook dieren Knipoog ik weet niet of je toen dat programma hebt gezien waar ene cicilia ofzoiets met dieren kon communiceren, daar was ook een aflevering waarin volgens haar zo'n dier gewoon rond de eigenaren bleef Lachen