Tegenwoordig mag je geen medeleven meer tonen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnneliesB

Berichten: 160
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 22:47

Ludo schreef:
Ik zou er ook niet blij mee zijn als mijn collega een kwartier te laat aan zou komen. Dat betekent dus dat ik een kwartier langer doorwerk.

Nee, dat is niet zo. Er is een half uur overlapping tussen de 2 diensten. Mijn nachtdienst begint zo en ik ben er al, omgekleed en wel.

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 22:50

Bij ons hebben we maar een kwartier overlapping.
Op zich kan ik me een beetje voorstellen dat ze pissig waren, aan de andere kant vind ik wel (zoals ik al eerder zei) dat ze overdreven gereageerd hebben.

AnneliesB

Berichten: 160
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 17:51

Cassidy schreef:
lekker rustig als ze niet tegen je aanlullen toch? Zo zou ik het zien hoor. En om daar nu meteen voor in huilen uit te barsten vind ik een beetje overdreven.

Vind je dat? Ik ben iemand die diep van binnen vaak een eenzaam gevoel heeft en het snijdt door mijn hart als ik openlijk genegeerd wordt.
Ik vraag hele simpele dingen als: 'Wil je me helpen de antibiotica voor de infusen klaar te maken?' En ik word genegeerd. Huilen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 17:52

ga eens om de talef zitten met je collega's?

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:21

AnneliesB schreef:
Vind je dat? Ik ben iemand die diep van binnen vaak een eenzaam gevoel heeft en het snijdt door mijn hart als ik openlijk genegeerd wordt.
Ik vraag hele simpele dingen als: 'Wil je me helpen de antibiotica voor de infusen klaar te maken?' En ik word genegeerd. Huilen

wat belachelijk en nog gevaarlijk ook kan het worden als jij hulp bij iets vraagt wat belangrijk voor de patient is. Kinderachtige sfeer op jouw werk zeg!! Doe er wat mee!

Lielle

Berichten: 66261
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 08:00

als ik dit zo lees, denk ik dat er wel meer aan de hand is. In een prettige werkomgeving met een goede verstandhouding word je niet genegeerd en ook de briefjes actie vind ik wat vreemd. Maar ook gezien je vorige berichten lijkt me dat dit niet het eerste voorval in die afdeling is.