Mijn moeder is er nog niet helemaal over uit en bij mijn vader begint het ook wel weer te kriebelen hij mist de einden lopen na het eten etc.
Persoonlijk ben ik helemaal gek van de Bordeaux Dog maar ergens heb ik ook wel weer een liefde voor de Deense Dog...
Mijn moeder is helemaal lyrisch van de Deense Dog en is hier niet vanaf te brengen nadat ze erachter gekomen is dat ze niet meer allergisch is voor kort harige honden ...
Mijn vader kiest voor de Doberman maar hij vind (net als mij) dat ze lang niet meer zo mooi zijn als ze niet gecoupeerd mogen worden... Dus deze vallen af (niet alleen om het niet couperen maar om nog een paar redenen)
Het word waarschijnlijk mijn hond die ook met mij mee gaat als ik samen ga wonen met mijn vriend (waarschijnlijk aankomende winter als alles goed gaat)
Maar ja de keuze tussen de Bordeaux en de Deen die valt me nou juist zo moeilijk ... ze hebben allebeide toch de vriendelijkheid van een dog maar verschillen enorm ...
En ze hoeven nergens voor te dienen alleen maar als hond. Ze krijgen een lekker hondeleventje ...

Waar zouden jullie voor kiezen als je in mijn schoenen stond ...