Vrijdagavond met spoed opgenomen in het ziekenhuis

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 16:15

Jeetje sonja, ik schrik hier van.
Heel veel sterkte en rust goed uit Ach gut

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 16:30

Das niet zo best, wat zal je geschrokken zijn..rust maar goed uit, des te sneller ben je weer op de been..sterkte!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 16:57

Jeetje meis wat erg !
Gaat het nu wel een beetje met je ?
Heel veel sterkte Ach gut

bassistje

Berichten: 361
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 17:38

Jeetje dat was schrikken
Met ene buitenbaarmoederlijke zwangerschap valt helaas niet te spotten en had je zelfs je leven kunnen kosten
gelukkig waren ze er op tijd bij, maar idd wel balen dat je nu ineens gelijk 5 lidtekens hebt, maar gelukkig ben je er zelf nog wel en das heel wat belangrijker
Veel beterschap en herstel toegewenst!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 17:42

Heel veel beterschap en een vlot herstel... en natuurlijk ook veel sterkte want je krijgt een hele hoop bij elkaar te verwerken...

Cowgirl

Berichten: 23749
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 17:43

jeetje meid dat is niet mis zeg Bloos! .

Doe het rustig qan en laat je lekker verwennen Vingers aflikken , hopelijk ben je snel weer thuis. OK dan!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 17:43

sjee sonja, ik schrik me rot zeg, want ik had je idd al gemist de afgelopen tijd,
pff heel veel sterkte maar weer de aankomende tijd en echt rustig aan doen he!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23462
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 17:46

Zo dat is niet niks...heel heel veel sterkte...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 20:15

Gatver, dat is niet misselijk... was je zwangerschap trouwens wel gepland en hebben ze je een laperascopie gegeven?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 23:46

Jeetje, dat zal zeker even schrikken geweest zijn.....

Sterkte met het herstel Ach gut

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 23:54

Beterschap Sonja. Ik vond het ook al zo stil bij je... Rust maar lekker uit, zover mogelijk, en houd ons op de hoogte!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 07:29

mijn schoonzus heeft 2 jaar geeden ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad.
had de zelfde symtomen!!
sterkte meisje!!!!!!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 09:15

Ach, wat zijn jullie lief Lovers Lachen Mijn kids zijn net de deur uit, het is maar wat stil nu ze over de middag in school blijven, maar aan de andere kant voel ik duidelijk aan m'n gaatjes Tong uitsteken als ze thuis zijn of niet. Ik heb het niet eens in de gaten dat ik dan meer doe dan als ze er niet zijn Bloos M'n huis is net een stortplaats nu, alles wat op de grond beland kan ik niet oprapen nu Bloos! Maar snel weer in m'n schuilplekje duiken dat ik het niet meer zie Knipoog

Eerst nog een paar vraagjes beantwoorden :
*Tequila* vroeg of ik aan de pil was. Nee, ik ben al jaren niet meer aan de pil, tot februari '03 had ik een Mirenaspiraaltje wat overigens wel 's de oorzaak zou kunnen zijn van mijn BBZ ; spiraaltjes schijnen wel vaker een (milde) chronische ontsteking te veroorzaken die met tijd optijgd naar de eileiders en zelfs eierstokken (met gevaar voor vruchtbaarheid), je kan er zelfs endio-dinges van krijgen (naam ontglipt me nu even, slijmvlies die buiten de baarmoeder gaat aangroeien waardoor je menstrueerd vanop andere plaatsen dan de baarmoeder zelf en waar een vruchtje zich eventueel kan gaan nestelen) -info van de huisarts die hier gisteren nog even langs is geweest-, de gyné zei voor de ingreep dat ik dat misschien ook heb, maar dat moet ik 'm ook nog vragen en of ie er iets aan gedaan heeft tijdens de ingreep als het zo is. Zou wel kunnen, want ik ben nogal lang "weg" geweest. Om verder te gaan, dan heb ik nog één cyclus Nuvaring gebruikt, toen niets meer.

Gouda vroeg of ik nog kinderen kan krijgen op de normale weg. Statistisch blijft 1 op de 10 onvruchtbaar na een BBZ, ik hoop dat ik die ene niet zal zijn op de tien, ik heb 12% kans om dit te herhalen ook, ik zal dus niet meer mogen weken wachten eer ik ga een testje doen of effe zien of er nu een baby'ke is of niet zoals ik na m'n miskramen tussen m'n oudste en tweede wel ben gaan doen, nu moet ik meteen testje doen als ik over tijd ben en bij positief meteen echo laten doen. Ik heb nog één eileider die niet aangetast is, ik vermoed dat die nog goed doorhankelijk is (hopelijk niet aangetast door eventuele endio-dinges), maar ik zal dat pas zeker weten na m'n bezoek bij m'n gyné volgende week dinsdag (misschien heeft ie daar wel iets van gezegd na de ingreep, maar ik weet het niet meer, was weer legaal high Schijnheilig ). Er is een kans dat het gedeelte van de eileider die er nog zit (hij is 'maar' deels geamputeerd, ik weet niet of ze het afgebonden hebben of niet) nog werkt als ze hem open gelaten hebben wat ik denk dat hij gezegd heeft, in dat opzicht heb ik 'geluk' omdat de meeste BBZ zich op de overgang van eileider en BM bevinden en die dus volledig weggehaald moet worden, bij mij zat het op een uitzonderlijke plek. Afwachten dus wat de gyné ons zegt en wat moeder natuur in petto heeft voor ons. Gelukkig heb ik al een koningswens lopen hier, al is het achterkomertje even sterk gewild dan zij twee waren, misschien zelfs meer omdat we er al zo lang op hebben gewacht terwijl de andere twee er vanzelf kwamen en we toen niet eens beseft hebben hoeveel geluk je wel niet hebt om zomaar een kindje te mogen krijgen! Aan de andere kant heeft het jaar+ vruchteloos wachten ons wel bewust gemaakt van het feit dat je zoiets niet te kiezen hebt ...

Imker vroeg of ik gepland zwanger was. We waren zoals je hierboven al kon lezen al een jaar+ "zonder" aan het genieten van elkaar, dus ja, het was en is welkom. Ik wist niet dat ik zwanger was, was wel bewust van het feit dat ik over tijd was gegaan (2 weken), was al eerder 's voorgevallen dat ik een cyclus van 40 dagen deed en ik voelde me ook helemaal niet zwanger, toen ging ik bloed verliezen en ging ervan uit dat het gewoon een miskraam werd of niets was. De gyné zei toen dat ik gewoon geen eisprong had gehad en achteraf gezien klopt dat wel, want ik was zwanger in de plaats. Ze hebben inderdaad een laprascopie gedaan en via die ingreep (3de gaatje) de operatie uitgevoerd. Zal nogal friemelen geweest zijn daarbinnen via die kleine gaatjes, verklaard meteen waarom die kleinste gaatjes zo pijnlijk zijn, grootste wat minder, ze moeten nogal zitten wroeten hebben met hun dingetjes daarin Bloos!

Slaap ze Knipoog Slapen

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 09:31

Sterkte!!!
Laat de troep de troep maar. Je gezondheid is nu even veel belangrijker!!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 09:34

Endodinges zal waarschijnlijk Endometriose zijn, daar heb ik ook last van. De gyn zei tegen mij dat de beste remedie, zwanger zijn, was. Dat gaan we dan ook maar proberen.

Jij hebt waarschijnlijk 2 gaatjes op onderbroekhoogte en 1 bij je navel. Die van je navel, daar zit het lampje en de gas-vuller (kweet even niet hoe het heet, maar die houdt je buik op druk). Via de 2 aan de zijkant opereren ze echt.

Ik moet je zeggen dat de littekens erg mooi helen van een laperascopie, die van mijn navel zie je nog wel, maar die op de rand van mijn onderbroek zitten, zie je nagenoeg niet meer.

Beterschap!!! en ik hoop dat je binnenkort een positieve zwangerschapstest mag zien!!! Ach gut

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 09:54

Jeetje het zit je ook niet mee zeg,ongelofelijk,ik wens je veel beterschap en misschien toch nog snel een kindje met een normale zwangerschap Ach gut

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 10:18

dat is schrikken zeg!
rustig aan blijven doen hoor!

sterkte!

flettie

Berichten: 8653
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 10:38

Jemig Sonja...... je laat ons wel weer schrikken zeg Ziek
Nog heel veel sterkte en beterschap gewenst Ach gut en ga maar lekker veel slaapjes doen Slapen Knipoog

Letsdunit

Berichten: 7792
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 10:47

Ik weet helaas hoe je je voelt, ik heb het al 3 keer meegemaakt waarvan 1 keer net op het randje van leven en dood. Bij mij is 1 eileider al weggehaald ik was al 3 liter bloed verloren en viel steeds flauw.
Heel veel sterkte het duurt nog wel een tijdje voordat je er helemaal bovenop bent.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 10:52

Jeetje... sterkte!! en beterschap.

Chantal1973

Berichten: 1737
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Escles Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 12:17

Poe het zit echt niet mee voor jou... hoop dat je voor de rest van je leven geen operatie meer hoeft te ondergaan Ach gut
Beterschap en weer snel veel op bokt hoor.

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 13:09

he sonja....

soms lijken de gebeurtenissen elkaar maar op te volgen.denk aan jezelf meid en laat inderdaad de troep de troep maar even!
Kan je het allemaal nog een beetje op een rijtje krijgen?

lekker bijkomen eerst hoor, de rest komt later wel weer.

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 13:23

Jeetje meid je hebt echt niet veel geluk hé de laatste tijd. Hopelijk kun je wel nog een kindje krijgen en inderdaad laat de troep liggen en rust uit ben je er ook sneller bovenop dan. Ach gut

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 13:27

Sterkte! Ach gut

Snowgirl38

Berichten: 1136
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 14:24

Zo dat is zeker schrikken geweest,ik weet er alles van, ik heb het zelf twee keer meegemaakt maar bij mij werd dus een flinke snee gemaakt en niet via de laproscoop.
Sterkte verder en doe het als het gaat rustig aan.