Weten jullie iets leuks..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Weten jullie iets leuks..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 18:05

..om mee te doen met mijn haar?
Ik heb hier een foto:
Afbeelding
Sorry voor de foto..nogal sloerige foto..maar dit is de enige met mijn haar los.. Scheve mond

Weten jullie ook iets leuks hoe ik mijn haar kan dragen en een model in kan knippen ? Haha! (graag met foto's)


meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 18:10

hmm..ik denk dat zo'n frummelknot jou er goed zal staan, als je het wil laten knippen misschien in groffe laagjes, niet te hoog laten beginnen, want anders kan je het niet meer in een staart oid!

Spero melior

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 18:13

Laagjes.... valt het naar binnen in je gezicht... Er gaat dan niet een heel lang eind van je haar af. En het valt nog voller.
Misschien een leuk kleurtje erin... en je hebt een nieuwe look Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 18:26

bedankt Haha!
Ik heb hier een foto met een 'frummelknot'
Afbeelding
(beetje slechte kwaliteit)

Laagjes heb ik al Lachen Ik heb nu lange lagen Lachen

BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 18:30

KAAL Haha!

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 18:48

Haha of helemaal kaal en in je nek nog zo'n staartje *LOL*

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 22:58

Mag ik eerst even zeggen dat ik je een knappe meid vind? Je hebt een mooie uitsraling. Viel mij meteen op!

Los haar vind ik mooier dan vast. Vlechten? (straks op het hoofd bedoel ik dan) zigzag-scheiding? opkrullen doormiddel van kneden met mousse? Wild opknotten? (meerder knotjes) Ruige staart met her en der een pluk los of je pony lekker wild... PFF zoveel wat je met dat mooie lange haar kan doen...

Uit moede bladen kan je veel inpiratie halen, maar het werkelijk op jezelf toepassen vereist wat oefeningen en handigheid!

Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 14:08

GrienTie schreef:
Mag ik eerst even zeggen dat ik je een knappe meid vind? Je hebt een mooie uitsraling. Viel mij meteen op!

Los haar vind ik mooier dan vast. Vlechten? (straks op het hoofd bedoel ik dan) zigzag-scheiding? opkrullen doormiddel van kneden met mousse? Wild opknotten? (meerder knotjes) Ruige staart met her en der een pluk los of je pony lekker wild... PFF zoveel wat je met dat mooie lange haar kan doen...

Uit moede bladen kan je veel inpiratie halen, maar het werkelijk op jezelf toepassen vereist wat oefeningen en handigheid!


Dank je wel Haha!
Ik vind het los ook wel leuk, als het net gedaan is.. Anders hangt het er een beetje bij. Echt niet tof dus
En ik wou gewoon eens wat anders proberen maar wist niet wat Haha!
Iig bedankt voor je tips

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 14:15

Ik heb ook best lang haar (bijna tot op m'n kont), en ik heb er lange lagen in laten knippen/snijden en dan coupe de soleil (ofzoiets, iig allemaal gekleurde strookjes) erin laten doen met 2 kleuren... Bruin en blond. Best grappig en helemaal anders als dat het was, maar kan het nog wel lekker in een staart doen..

Sorry heb helaas geen foto's.... (nou ja, eigenlijk wel maar weet niet hoe ik ze erop moet zetten)

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noƫlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 20:58

anytime Haha! succes en laat je ons nog een foto zien van je nieuwe coupe??? Knipoog

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 19:01

ik heb een nicht die is kapster en crea met haar, kijk naar de mijne, Bloos we kunnen wel even bij haar gaan kijken, of zij iets weet *LOL*

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Avelienvd, diemth, Dominique_96, DoretteK, Esther, Hootje, lauralarissa, LouLi, LWDaisy, Nescio18, Pferdchen, Pinacolada, ReadTheRulez, Rosa_, Sterrendief, Xayah, xSannee, zuperzmoker en 67 bezoekers