Jaa ik ga naar het concert van Phil Collins

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

mickydo

Jaa ik ga naar het concert van Phil Collins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 16:39

Hey bokkers

Ik heb via via nog kaarten kunnen krijgen voor het concert van Phil Collins!! Ik ben zo happy.. Ik wou er zo graag heen en het was zo snel uitverkocht dat ik echt de hoop al had opgegeven.

Nu heeft mijn vriendin iemand gebeld en die kende weer iemand die in concertkaartjes handelen en een kwartier later zat ik in de auto om ze op te halen Lachen

Mijn vriend vierde gister zijn verjaardag en heeft het kaartje gehad van al onze vrienden , dus zijn avond kon niet meer stuk..

Ik ben zo blij !!

Zijn er nog meer bokkers die naar Phil Collins gaan ??

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 16:42

Phil Collins... is dat die persoon van het liedje look through my eyes?

das mie mooi liedje!

veel plezier!!!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 16:57

Ik ben heel lang geleden ('94) eens naar een concert van Phil Collins geweest. Dat was in een van de hallen van de Jaarbeurs in Utrecht. We stonden vrij achteraan, dat was wel jammer. Maar ik kan me herinneren dat het een goed concert was. Veel plezier iig! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:46

Oscar
Forumcoordinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:49

Vandaar een slotje Knipoog

It's not easy being green *** Kermit ***

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten