Enorme loser achter me aan...Wat te doen? Help!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49202
Geregistreerd: 03-03-01

Enorme loser achter me aan...Wat te doen? Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 13:18

Sinds een week ofzo zit er echt een enorme loser, zo´n boerenzoon hier uit de buurt, achter me aan. Hij brengt steeds kadootjes en lekkere dingetjes mee maar ja, Ik ben niet te koop! Haha! En ook al was ik dat wel, NIET door hem.... Haha!
Laatst kwam hij gewoon ´s avonds langs op zijn scooter (Ja hj rijdt gewoon nog op een scooter, hij is 16 ofzo, erg he?) en toen kwam hij vertellen dat hij geslaagd was en kwam hij gebak brengen. Hij settelde zichzelf meteen op de bank en ik besloot heel demonstratief te gaan bokken en MSN-en. Mijn moeder meteen: *O wat lief en wil je een biertje... *_-:( Nou hij zag dus dat ik aan MSN-en was en zei toen: " O doe je ook MSN-en?? *met een gruwelijk boerenaccent*) En ik zei maar direct: O maar dat de ik niet zo vaak hoor... Schijnheilig Mijn moeder:*O ja das leuk Suus, geef je dingetjesnaam* Grrrrr....Ik keek mama erg geirriteerd aan.... Stoom uit je oren

Vroeg hij nog of ik zondag meeging naar een feestje met BBQ....Ik zei: " Nee kan niet want ik heb al een date zondag" *hint hint en nog nieteens gelogen ook.. Schijnheilig *
Toen zei hij: O nou ja dan volgende week maar....*Hoe bedoel je bord voor zn kop??*

Maar ja wat moet ik nou?? Hij helpt ook weleens met voer uit mn auto halen enzo (ja ben beetje ouderwets, mogen de mannen doen Haha! ) en hij is best aardig en wil ook niet echt zn zieltje krenken zeg maar. Maar hij is 16 en heeft volgens mij nog nooit vrouwelijke rondingen gezien, alleen uiers... Knipoog Tong uitsteken

Moet ik nou gewoon tegen m zeggen dat ik m niet leuk vindt?? Want ik ga niks doen bij gebrek aan wat anders zeg maar...hahha Haha! Ik kom niks tekort hoor... Schijnheilig Maarre...Hij is toch wel handig als ie me een beetje aardig blijft vinden zeg maar. Bloos

Help??!

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 13:21

hahahaha arme jij Tong uitsteken
ik zou gewoon zeggen dat je hem niet moet, tenminste niet op die manier..

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 13:23

Citaat:
heeft volgens mij nog nooit vrouwelijke rondingen gezien, alleen uiers...


Whahahahaaaa!!!!!!

*raapt zichzelf van de vloer*

Okee, ff serieus nu

Gewoon eerlijk zeggen dat hij niet je type is, en dat er vast een heleboel leuke meisjes rondlopen (boerendochters ? ) die hem wel gelukkig kunnen maken. Het wordt pas echt zielig als hij een hele tijd als een hondje achter je aanloopt, en het dan langzaam tot hem door dringt dat t nooit wat wordt...dan voelt ie zich helemaal gekrenkt en dan zul je echt zelf die zakken voer moeten gaan verslepen. Hopelijk als je eerlijk bent waardeert ie dat wel (na de eerste schok)
Succes

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 13:24

praat er gewoon over met hem, zeg dat je hem aardig vind en leuk als "vrienden"! en verder niks.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 13:29

hahaha geweldig Haha! maar ja hij vind je duidelijk wel errug leuk ja *LOL*

de eerst volgende keer als ie je vraagt om iets af te spreken gewoon eerlijk zeggen dta je hem oke vind als gewone vriend, maar verder echt totaal geen interesse in hem hebt en dat er zat andere leuke meiden zijn die hem vast en zeker wel heel leuk vinden

heb je hem niet gekwetst, blijft ie gewoon je zakken voer uit je auto halen en snapt ie wel dat t nooit iets zal worden

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 13:32

Haha! die moeder van jou... geweldig!

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 14:12

Kun je niet zeggen dat je hem HELAAS te jong vindt Schijnheilig
Als ik het goed lees is hij toch 6 jaar jonger??

eefke

Berichten: 864
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Kessel-Eik (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 14:40

pienV schreef:
Kun je niet zeggen dat je hem HELAAS te jong vindt Schijnheilig
Als ik het goed lees is hij toch 6 jaar jonger??


ik denk dat dat wel het makkelijkste is om er van af te komen.. iig beter dan zeggen dat je hem een enorme sukkel vind Knipoog Tong uitsteken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 14:55

Aaaah da's toch schattig?
Wil je moeder hem niet adopteren Ach gut *LOL*

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 15:15

pienV schreef:
Kun je niet zeggen dat je hem HELAAS te jong vindt Schijnheilig
Als ik het goed lees is hij toch 6 jaar jonger??


ja dat zou ik ook maar op tafel gooien

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 15:18


Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 15:18

Cody schreef:
Aaaah da's toch schattig?
Wil je moeder hem niet adopteren Ach gut *LOL*

Ja zeg, lekker! Zit ie straks 24/7 daar bij hun op de bank biertjes te drinken... Haha!
Je zou hem inderdaad kunnen 'afpoeieren' door te zeggen dat hij te jong voor je is. Enige duidelijkheid is hier wel nodig denk ik. Dus mocht hij de hint echt niet begrijpen, dan zal toch de botte bijl erin moeten... Ach gut

(heb zelf trouwens in een vaag verleden eens een knul afgewezen door te zeggen dat ik hem te oud vond. Nog geen drie weken later had ik met Thom en die was.... nóg een jaar ouder dan hij! Schijnheilig Haha! )

Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 16:22

joh hier moet je gebruik van maken Knipoog
als je iets nodig hebt dan vraag je dat gewoon of ie dat doet.
doet ie vast wel Tong uitsteken

hahaha.
ik weet verder niet wat je eraan kan doen.
sterkte.

en je moeder maakt het je er ook niet makkelijker op.

Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 18:31

Maar ja wat moet ik nou?? Hij helpt ook weleens met voer uit mn auto halen enzo (ja ben beetje ouderwets, mogen de mannen doen Haha! ) en hij is best aardig en wil ook niet echt zn zieltje krenken zeg maar. Maar hij is 16 en heeft volgens mij nog nooit vrouwelijke rondingen gezien, alleen uiers... ;

Help??![/quote]


Ha ha, uiers Knipoog Haha!
Nou gewoon zeggen dat hij niet zo'n bord voor zijn kop moet hebben!
Dat hij welkom is voor het voer sjouwen en dat hij daarna weer mag op rotten!!! Tong uitsteken
En hem even zeggen dat je niet in het bezit bent van een geldige pedopas.
jeetje zit me hier te bescheuren achter de computer...
maarre voor dat je dit alles doet.....EERST informeren of hij geen rijke boerenzoon is.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 18:37

Om te beginnen maar eens gauw je onderschrift aanpassen, Suus...

"You're so sexy, tonight I am all yours boy, the way your body moves across the floor... You got me feelin n-a-s-t-y ... I might just take you home with me..." is misschien wel door hemzelf hier op bokt gelezen en brengt hem op ideeën Tong uitsteken

Suzanne F.

Berichten: 49202
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 18:43

Tyrza schreef:
Om te beginnen maar eens gauw je onderschrift aanpassen, Suus...

"You're so sexy, tonight I am all yours boy, the way your body moves across the floor... You got me feelin n-a-s-t-y ... I might just take you home with me..." is misschien wel door hemzelf hier op bokt gelezen en brengt hem op ideeën Tong uitsteken


Hahaha HIJ en bokt??? No way!! *LOL*
Nee dat onderschrift is voor iemand anders!! Schijnheilig

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 18:50

Heey Wouter je bent toch wel een lucky guy met zo´n gewilde leuke blonde meid Knipoog Tong uitsteken

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:05

Ik vind 't een beetje zielig voor die jongen... Klusjes opknappen is ie goed genoeg voor en dingen voor je doen... (natuurlijk wel handig Haha!)
Gewoon eerlijk vertellen dat je hem geen relatiemateriaal vind... Is niet leuk om te doen, maar dan weet hij wel waar hij aan toe is.

SarahJ

Berichten: 796
Geregistreerd: 15-05-03
Woonplaats: Erps-Kwerps, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 02:34

Euhm Verward ... jij bent er 22, de boy is 16.
Zo moeilijk kan het dan toch niet zijn om hem af te wijzen?
Hij vindt snel genoeg een andere vriendin - boeren zijn immers graag gewild, althans toch hier in Belgie Haha! .

Jorrit86

Berichten: 775
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 02:37

Idd, gewoon zeggen dat je hem niet leuk vindt, zelfs irritant...als dat zo is.
Heeft hij misschien een poedersuiker, maar jij bent van m af, hij weet waar ie aan toe is, het is een goede leerschool én hij wordt er hard van, wat best van pas kan komen in de toekomst.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 02:38

Suzanne F. schreef:
. Maar hij is 16 en heeft volgens mij nog nooit vrouwelijke rondingen gezien, alleen uiers... Knipoog Tong uitsteken




geweldig....... Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 02:39

SarahJ schreef:
- boeren zijn immers graag gewild, althans toch hier in Belgie Haha! .


ik hoorde pas nog ergens dat de boerkes hier niet aan de vrouw komen..............overschot aan boeren hier dus.... Cool

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 02:57

SarahJ schreef:
Euhm Verward ... jij bent er 22, de boy is 16.
Zo moeilijk kan het dan toch niet zijn om hem af te wijzen?
Hij vindt snel genoeg een andere vriendin - boeren zijn immers graag gewild, althans toch hier in Belgie Haha! .


Waar in België woon jij dan *LOL*
Zoals IngridM al zei, ze hebben nu zelfs al programma's om boeren aan de man...euh...vrouw te brengen^^

boer of niet... maakt niet uit lijkt me, zolang de 'liefde' er maar is, en dat is er in dit geval duidelijk niet^^
Maar met op leeftijd te spelen, zou het toch wel moeten lukken denk ik Haha!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 03:32

Wat een arrogant gedoe zeg
Of je kapt helemaal met die jongen, of je behandelt hem behoorlijk.
Zoals je over hem praat vind ik diep triest.
Je wilt hem wel als sloofje gebruiken, maar voor de rest kat je hem af. Erg sneu van je.

SarahJ

Berichten: 796
Geregistreerd: 15-05-03
Woonplaats: Erps-Kwerps, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 11:45

Yuna schreef:
Waar in België woon jij dan *LOL*
Zoals IngridM al zei, ze hebben nu zelfs al programma's om boeren aan de man...euh...vrouw te brengen^^


Inderdaad, daar refereerde ik naar.
De boeren kregen toch veel respons?
Het is gewoon zo dat ze geen tijd hebben om er zelf werk van te maken, en dus een duwtje in de rug nodig hebben.
Vrouwen zat die een leuke boer wel zien zitten .