DefQon zat. 19 juni 2004

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 17:03

Leuk Diana zie ik jou ook!!! Komt je zus ook???
Ik heb via marktplaats 2 kaartjes geregeld gister en er stonden vollop aangeboden...
Moest wel voor 1 kaartje € 70,00 betalen....

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 17:18

Ik ben ook van de partij Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 16:44

Waar gaan we meeten???? *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 16:48

Als je leuke jongen tegenkomt (halfbloedje) met vlechtjes...AFBLIJVEN, die is van mij ~~}> Haha!
Mijn vriend gaat dus ook, ik vind die muziek niks aan, dus ik ga fijn voetbal kijken morgenavond bij vrienden.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 17:07

Dont worry Cody val wel op halfbloedjes maar niet met vlechtjes Haha! Knipoog

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 17:30

Let op let op! Achter een van de bars zal een meisje staan met een t shirt dat iedereen aan heeft, maar daaronder een truitje met oranje/wit/blauwe mouwen. Tevens blonde haren, opgestoken (of iets in die richting) en ong. 1.70 lang. Dat is ik...
Als je me aanspreekt met mn boktnaam kan ik misschien wel iets regelen -1 muntje minder aannemen ofzo Knipoog-. Ik heb er toch al geen zin in, misschien dat ik zo nog iets heb om naar uit te kijken... Scheve mond

kerstkrans
Berichten: 2918
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 18:09

mijn boer heeft nog een kaartje voor de liefhebber...
hij moet leren voor zijn herexamen, en zijn theorieexamen voor zijn rijbewijs..
geen defQon meer voor hem dus..
nog geĂ¯nteresseerden in het kaartje dus?
even pb'en

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 18:14

Ik ben alleen in de blue and black area te vinden!
Denk dat het de beste dj aflopen is Haha!

Zet dat kaartje op marktplaats... binnen no time verkocht voor de dubbele prijs als dat ie aangeschaft is Knipoog

kerstkrans
Berichten: 2918
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 18:17

het kaartje is net verkocht... sorry...!!

Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 19:18

Ik ga ook. zin in!! Haha!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 12:23

ZO, dat was een heel ander feestje dan ik had gedacht! Goede sfeer, alleen wel verschrikkelijk stoffig!
Ik heb bij de green area gestaan, bij de buitenbar (volgens mij de meest relaxte bar op heel defqon Lachen ) Ik was compleet "verstoft" aan het einde van de avond! Heb in totaal 3 uur pauze gehad, mocht gewoon over het terrein struinen en vond het een leuk feest Haha!

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 12:29

Sjit zeg, lees pas net dat er een minimeeting is gehouden! Hmmm nah jah, maar hoe vonden jullie het?

Vond Gizmo (kwam vrij snel met 'coke coke coke heej motherfuckers'... blijft een super nummer!!) en Pavo echt lekker draaien. Marcel Woods om in te komen in het begin, was er al om half 12 ofzo en nog ff naar het terrein lopen (20 min Verward) maar was op tijd binnen dus. Ben geen marcel woods fan ofzo maar in het begin is het altijd fijn om ff relaxt aan te doen.
De zon begon te schijnen en ik in mijn zwarte top en lange witte gstar broek begon het toch gewoon lekker te hebben in de zon Lachen mijn fluo gele cyberdog vest kon lekker uit blijven, iemand mij nog gezien?

Wel lekker nog wat heen en weer gelopen, zo nog wat van de Prophet gehoord maar vond daar het geluid echt bagger Verward daarna terug voor Dana maar vond er al snel niets aan dus was weer snel weg. Toch ff bij de black langs geweest en stukje Dano meegekregen. Wel snel maar okej Lachen
Daarna naar de Red voor Pila, sjonge... hij moet er ff inkomen zeg maar begint dan pas lekker te draaien Lachen stond redelijk rechts vooraan bij de bomen dus had goed geluid maar et was er niet te vol Lachen
Na Pila ff langs bij Outblast geweest. Was okej, en daarna had ik het al wel weer gehad Lachen ging uiteindelijk pas om 20 uur naar buiten, en toen nog moest ik iedereen zoeken. Maar uiteindelijk om half 21 weg en was braaf om iets voor 22 weer thuis Lachen. Helaas eindigde de dag met het slechte nieuws van nederland-tjechie Verward

Al met al op zich een leuk feestje, qua muziek was het echt lekker. Voelde me er alleen echt fiets oud!! Beetje kidsparty ist wel. Vond het zand ook minder, ik had gewoon patat met mayonaise met zand Verward
Verder wel goeie doorstroom om munten en bonnen te halen Lachen en eten halen ging ook wel redelijk Lachen alleen de plees blijven ranzig maar jah, wat wil je als je in een gat moet pissen :s, gelukkig wel pleepapier Lachen

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 12:37

Jah jammer dak et later las Amberto van de meeting Lachen anders was ik ff langs gekomen Lachen next time dan maar!

Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 14:56

Ik vond het ook heel erg leuk, ik heb de hele dag in black gestaan en nu heb ik spierpijn en een blauwe voet Knipoog Net iets te hard gestampt. Maar volgend jaar zeker weer!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 15:02

Ik moest bijna bij Black achter de bar staan... gelukkig voelde ik op tijd nattigheid en waren 2 anderen het zaadje Lachen... Ik hou niet zo van die hardcore hardcore zeg maar Lachen

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 15:37

Amberto je had mij wel mogen aanbevelen Haha! Ik wilde dolgraag naar Defqon en alleen maar voor de line-up in de Black-area Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 16:11

Black was wel heel erg hard! Goede old style en keihard gewoon.
Ik was helemaal gezandtraald.... erg ranzig dat stof overal Scheve mond
Maar verder naar mn zin gehad... wat ik daar nog van weet Haha! Had hem binnen no time al hangen geloof ik Haha!
Gasten dronken op zo'n hoog tempo...

Ja jammer dat die minimeeting niet is gelukt.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 16:47

Zo zeg, ik was met mijn paard bezig en die staat op een boerderij in Naarden, de muziek was letterlijk mee te bonken. Klonk overigens wel erg gezellig.
s"avonds een vriendin opgehaald daar, want een vriendin van haar wilde nog blijven. Afijn, ik richting het strand..daar aangekomen dik een 3 kwatrier later(nromaal vanaf mijn huis 15 minuten rijden)kon ze bij me instappen, moest nl blazen, reed een fuik in met een file, haha.

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 17:36

Citaat:
ik was met mijn paard bezig en die staat op een boerderij in Naarden, de muziek was letterlijk mee te bonken


Lachen op de muziek gereden? Tong uitsteken

Hm jah next keer es meeten op een next feestje dan maar. Maar was idd ff in de black geweest en ik stond gewoon aan de zijkant en ik veerde gewoon op de planken mee! Hoefde echt niets te doen! Haha!

Citaat:
Had hem binnen no time al hangen geloof ik


Wat had je hangen? Tong uitsteken

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:59

Te veel drank Haha! Nee geen drugs voor Femmy
Kan altijd wel lachen om hoe mensen erbij lopen.... Nagelbijten / Gniffelen

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:20

Ooh als ik had geweten dat er mensen waren die geen kaartje hadden Boos!
Ik kon er zo aan 1 komen... Dat kaartje is nu verspild helaas, leer voor de volgende keer Lachen

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:51

Amberto werk je wel vaker op feesten? Lijkt me echt leuk namelijk. Hoe kom je daar terecht?
Alle deqonners veel plezier! *denk aan mij*

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 22:28

Denk aan jou?? Ehmmm hoezow??

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 08:43

Zooo dat was me mn feestje wel, heb het echt super naar mn zin gehad, de hele dag in black tent geweest en alleen voor dana en pila even naar rood, heb van 12 tot 23.00 staan stampuh!! Heb er nu nog pijn in mn voeten van.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:12

Ja ik heb ook spierpijn.... pppfff hou op schei uit...
Ja was wel een geslaagd feessie
Ben gister verrot geweest... Heb erg veel geslapen en weinig gedaan...