De doop van Amalia...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:19

Ja ze is lelijk he! Kheb sowieso niet gekeken, heb eigenlijk wel wat beters te doen...

gretoes
Berichten: 1057
Geregistreerd: 25-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:22

Riëtte schreef:
Ik dacht dat dat morgen zou zijn... Raar op zaterdag een doop.... Nou ja. Vanavond maar even naar het nieuws kijken.
Dopen op zich zegt mij niet zo veel. Mijn ouders hebben mij laten dopen, ik ben gereformeerd vrijgamaakt opgevoedt. Maar dat is toch zo bekrompen. Brrrr.... Ik heb heel wat trammelant gehad omdat ik verkering kreeg met marc, een heidense jongen! Foei toch, nu ga ik echt naar de hel!
Ik hoop voor Amalia dat haar ouders het niet zo in het belachelijke trekken!


ik ben ook gereformeerd vrijgemaakt, ik vind het zelf heelmaal geen ergenis ofzo, we zijn helemaal niet streng opgevoed, en hebben echt geen trammelant als we een jongen van buiten de kerk hebben!! ik vind het dus helemaal niet bekrompen! Maar ja, ik denk ook dat alle mensen anders zijn, en dus ook anders over opvoeden/ de kerk denken!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:02

Ik heb het niet gezien, had andere dingen te doen vandaag. Ga zo wel even zoeken op internet of ik er nog iets over kan vinden. Wil ook wel eens zien hoe Amalia er nu uitziet. Ik vond het echt een lelijk kind maar misschien is ze er al wat op vooruit gegaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:17

ach het leukste vond ik die ene broer van maxima, best cute Haha!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:45

MarianneR schreef:
Ik heb het niet gezien, had andere dingen te doen vandaag. Ga zo wel even zoeken op internet of ik er nog iets over kan vinden. Wil ook wel eens zien hoe Amalia er nu uitziet. Ik vond het echt een lelijk kind maar misschien is ze er al wat op vooruit gegaan?


Ik ga ook maar eens zoeken.. vond haar ook niet echt de knapste Haha!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 11:53

Ik heb hier ergens een foto in mijn map (oei ze is echt lelijk Scheve mond)

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 12:14

ah gos... zo'n jong klein weerloos prinsesje wat zich niet kan verweren tegen de harde buitenwereld...

Men zegt dat baby's in de begin van hun fase vaak op de vader begint te lijken en later bijtrekken. Ik hoop dat dat ook het geval is met Amalia. Ze kan beter op haar mama lijken dan op haar vader Knipoog

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 12:15

kimmy schreef:
ah gos... zo'n jong klein weerloos prinsesje wat zich niet kan verweren tegen de harde buitenwereld...

Men zegt dat baby's in de begin van hun fase vaak op de vader begint te lijken en later bijtrekken. Ik hoop dat dat ook het geval is met Amalia. Ze kan beter op haar mama lijken dan op haar vader Knipoog


echt wel Schijnheilig

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 14:49

En zoals gewoonlijk had Laurentien weer een creatie aan waarvan je denkt: Kun je nu echt geen goede kledingadviseur/euse betalen? Die rok was dus gewoon te kort!

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 14:56

Is er hier niet iemand die ook vindt dat Amalia een beetje op een mongooltje lijkt? Dat dikke hoofdje, die scheve oogjes... Ik weet niet hoor.

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 15:02

Ze is echt dik ja! Phoew en die oogjes staan zo raar.. Ik hoop dat ze meer bijtrekt want nu is er geen prinsjesje in te zien... Verward

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 15:03

Kieffertje,

Je hebt gelijk. Ik vind het ook maar ik wist niet of het wel zo slim was om te zeggen want dadelijk heb je een horde boze bokkers op je dak!

Snowgirl38

Berichten: 1136
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 16:08

Ze is inderdaad een beetje aan de mollige kant maar ik vind haar een normale baby hoor

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 16:50

Ik hoorde dat ze redelijk "opgeknapt" was, dus ik in volle hoop kijken maar ik vind het nog steeds geen mooie baby hoor. Maar daar gaat het ook niet om. Het is het belangrijkste dat ze gezond en gelukkig is

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 16:55

alle baby's zijn lelijk vind ik Knipoog ach ze trekt vast bij tot een heel mooi prinsesje Lachen

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 17:10

Ik heb het gezien in de kantine op de manege Haha!:))

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:00

Snowgirl38 schreef:
Ze is inderdaad een beetje aan de mollige kant maar ik vind haar een normale baby hoor

[image]


ze ziet zo wel beetje normaal uit hoor omdat het van bovenaf is genomen en de vet naar bedenen is gezakt.. maar van de zij kant.. niet zo best

gretoes
Berichten: 1057
Geregistreerd: 25-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:09

Kieffertje schreef:
Is er hier niet iemand die ook vindt dat Amalia een beetje op een mongooltje lijkt? Dat dikke hoofdje, die scheve oogjes... Ik weet niet hoor.

ja, ik vind dat je helemaal gelijk hebt!! Dat zeiden we thuis ook al es, van die lijkt wel niet helemaal goed!
Zou wel sneu zijn voor de ouders!!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:17

gretoes schreef:
ja, ik vind dat je helemaal gelijk hebt!! Dat zeiden we thuis ook al es, van die lijkt wel niet helemaal goed!
Zou wel sneu zijn voor de ouders!!


Leg niet de nadruk op de ouders *de koninkelijke paar* er zijn op de wereld heel veel mensen die een gehandicapte hebben Scheve mond

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:18

Ik haat al dat commerciele gedoe rond dat kind. Bah, ik erger me er dood aan, laat dat kind lekker kind wezen. Waarom zou alles gefilmd moeten worden, waarom een school erbij, waarom al die drukte. 'T is maar een kind dat over 40 jaar koningin word, kijk dán maar even verder.
Bah.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 20:37

Yessy schreef:
alle baby's zijn lelijk vind ik Knipoog ach ze trekt vast bij tot een heel mooi prinsesje Lachen


Dat vind ik dus niet. Ik zie vaak genoeg echt mooie kindjes hoor! Amalia was toen ze net geboren was niet echt lelijk vond ik, maar ik vond het ook geen mooi kindje. Maar daarna... Lips are sealed Echt lelijk vond ik haar:

[img]http://nu.nl/img.db?327047+s(120!x120!)[/img]
Bron nu.nl

Ik heb me trouwens ook wel eens afgevraagd of ze het syndroom van Down heeft. Zo'n koppie had ze wel vond ik.
Maar ze is al aardig bijgetrokken. Ik vond haar zelfs schattig met die haartjes zo .

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 20:54

Ze ziet er gewoon een beetje raar uit volgens mij omdat ze van die hamsterwangen heeft. Maar agh laat dat kind lekker in haar waarde.

Als alex en maxi enz maar blij met haar zijn. Voor ons is ze pas van betekenis over 40 jaar ofzo... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:00

Wat ik wel mooi aan het kindje vind zijn haar oogjes. Prachtige donkere oogjes...

Verder vind ik dat ze hun gewoon eens met rust moeten laten. Laat haar lekker opgroeien en laat de ouders lekker genieten. Het zijn tenslotte gewone mensen met als jij en ik.

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:12

Sorane schreef:
Wat ik wel mooi aan het kindje vind zijn haar oogjes. Prachtige donkere oogjes...

Verder vind ik dat ze hun gewoon eens met rust moeten laten. Laat haar lekker opgroeien en laat de ouders lekker genieten. Het zijn tenslotte gewone mensen met als jij en ik.


amen

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:39

Waterkippie schreef:
ik heb even gekeken, ik vind het wel een schattig kindje, ze heeft alleen wel de plof wangen van willem Knipoog
Uh...als ik ooit kinderen krijg hoop ik dat ze iets mooier zijn...

vond het verder een mooie dienst!