Hoe het nu met mij gaat...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Hoe het nu met mij gaat...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 19:24

Ik wou even laten weten hoe het nu met mij gaat.
Ik ben nu voor de 4e keer opgenomen in Ermelo (De Meerkanten) en zit daar sinds woensdag.
Na veel tegenslagen in mijn leven heb ik toch weer besloten om het te gaan proberen.
Ik woon nu dus in Ermelo en ik heb het daar wel naar mijn zin,ik moet nog wel wennen,maar verder heb ik nog niet zoveel last van heimwee of drang om naar huis te gaan,wat ik dus de vorige keer wel had.
Ik ben nu voor een dagje even thuis en morgen ga ik weer terug,ik zit nu nog in de observatie periode dus mag om het weekend naar huis.
Ik heb daar een paar therapieen verdeelt over 5 dagen,zoals muziektherpie,psychomotorische therapie,kreatieve therapie en nog veel meer.
Ook hebben we 1x in de week sport en dan mag je je dus lekker uitleven,wat ik afgelopen donderdag ook gedaan heb.
Ook koken wij zelf op de afdeling,dus het eten is altijd wel lekker en je mag dan ook zelf bepalen wat je eet.
Ik kijk het nu 2 maanden aan (daarna is mijn observatieperiode afgelopen) en na die 2 maanden ga ik kijken of ik verder wil met deze behandeling.
Ik ben iig van plan om mijn conditie een beetje op te krikken,ik kan 1x in de week fitnessen daar en dus ook sporten 1x in de week.
Het gaat nu redelijk goed met mij,ik kan mijn weg wel een beetje vinden daar en hoop dat ik hier ook beter van wordt Lachen
Dit wou ik even vertellen.
Groetjes Simone

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:37

ik wens je echt heel veel sterkte daar! Het klinkt wel als een goede plek! Heb zeker slechtere gezien....
Echt heel veel succes!!!

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:49

Heel veel succes, het gaat je lukken deze keer Lachen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:53

Hey meis,

Nogmaals ik vind het heel goed dat je het nu nog eens probeerd. En ik denk toch met een betere instelling dan de vorige keren.
En je gaat het nu volhouden hè!

Succes

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:03

Heel veel sterkte!! En Richtje haalt de woorden uit mn mond Lachen

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:24

heel veel sterkte en succes!! Ach gut

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:50

fijn dat je nu een beetje gesetteld bent, dat is beter dan iedere keer maar strijd leveren met jezelf en anderen. daar wordt je zo moe van hè? Lachen

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 20:57

Bedankt voor de reacties Lachen