Wezen stemmen vandaag?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 18:18

Fitzroy schreef:
No way dat ik zo op pad ga, niet voor boodschappen en al helemaal niet naar een stembureau. Gadver, lekker voor de mensen in de rij.
Maar goed, dat is mijn mening.



Wat een aantelleritus zeg! Verward

missrosa
Berichten: 293
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 19:36

Een kleine boodschap doe ik ook gewoon in mijn paardenkloffie. Als ik terug kom van mijn pony en ik ga daarna niets meer doen ga ik echt niet eerst naar huis, douchen, helemaal aankleden en die boodschap doen. Doe ik gewoon lekker die boodschap en dan douchen en lekker slobber kleren aan. Zo erg stink ik nou ook weer niet!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 19:44

Bij de juwelier hier in de buurt hangt een bordje op de deur met "klompen en laarzen uit a.u.b." maar verder kan je hier gewoon overal met allerlei luchtjes en kleding naar binnen.
Als je nou urenlang in een kleine, drukke ruimte moet zitten met de mest nog onder je laarzen ok, maar even een stemburo binnen lopen en op een knopje drukken moet toch te doen zijn Scheve mond

Ik snap het niet als mensen van de mogelijkheid tot stemmen geen gebruik maken...

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 19:51

Ik heb mijn moeder gemachtigd voor mij te stemmen (D66) omdat ik geen tijd had.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:04

Niet gaan stemmen omdat je in je paardenkleding loopt vind ik idd niet echt een aanvaardbaar excuus Lips are sealed
Tuurlijk, ik ga ook liever niet in m'n paardenkleding ergens anders dan op stal naar binnen. Maar imo moet je je daar af en toe even overheen kunnen zetten.....

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:10

Jup, heb gestemd SP, net als bij de landelijke verkiezingen. Ik kwam om kwart voor 9 's avonds het stemburo binnen en die mensen keken me aan of ik de eerste was... Maar ik heb mijn plicht gedaan. Idd, niet stemmen = niet zeuren. Die kans die je dan hebt om je stem te laten horen moet je dan ook nemen vind ik.

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:15

Haha, ik niet (natuurlijk) maar m'n mentor wel, dat vertelde hij me gisteren op de fiets Clown Het is maar waar je het over hebt hè. Nee, mijn ouders zijn wel gegaan. Maar bij dit soort verkiezingen is de opkomst toch altijd wat lager? Toch wel jammer, ik bedoel... hoeveel moeite kost het nou om even langs het stembureau te gaan?

gretoes
Berichten: 1057
Geregistreerd: 25-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:28

Ik mocht eigenlijk voor het eerst stemmen, alleen nu zit ik voor 4,5 wken in engeland!! beetje matig!! andere keer maar!!!!!!!!!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:19

Ik heb gister gestemd op Albert Jan Maat uit Paterswolde.

Hij probeert al jaren om de lange veetransporten door Europa aan banden te leggen.

Sinds de opkomst van de partij van de dieren maken ineens meer partijen zich daar zgn druk om, maar hij strijdt al jaren voor betere rechten voor dieren. OK dan!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:22

Pervinco schreef:
@Dickie: misschien ben ik weer lekker naief... Maar wat is het nut van een protestpartij? Nederland zal NOOIT uit de EU treden, daar zitten teveel nadelen aan. En 1 partij zal daar niets aan kunnen veranderen...


Maar het gaat toch in veel gevallen juist om het signaal dat je ermee afgeeft. Zo is de SP ook begonnen (and look where they are now!)

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 08:43

Ik heb gestemd op GroenLinks

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:11

Malabarista schreef:
Wat een aantelleritus zeg! Verward


Sorry, voor het offtopic gaan, maar hebben jullie wel enig idee hoe vies paardenlucht is voor mensen die niet van paarden houden?
Trouwens, ik vind me zelf ook stinken als ik bij mijn paard vandaan kom.
En dat is dan echt met kleren die ik die dag schoon heb aangetrokken.
Misschien dat mijn paard meer ruikt dan die van jullie, dat zou natuurlijk kunnen Knipoog

Maar ik ga iig niet met paardenkleren naar zoiets als een stembureau.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:16

Ik ben ook gaan stemmen.
En ja gewoon in mijn rijkleding.
Volgens mij maakt het de mensen waarop gestemd wordt echt niet uit hoe je er uit ziet en wat je aan hebt. Ze hechten meer waarden ana je stem lijkt me Knipoog
Maar goed ik ga altijd op een tijd dat het niet druk is en ik meteen door kan lopen Lachen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:34

Tuurlijk stinkt het, ik vind het ook stinken als ik zelf niet bij de paarden geweest ben. En m'n zusje zit in haar paardenzooi naast me.

Maar ik vind het niet zo erg, dat ik er niet voor zou gaan stemmen. Maar goed, het blijft ieder z'n eigen keus Lachen

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:37

Ik mag nog niet stemmen Huilen

germie

Berichten: 25949
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:54

Ik heb ook gestemd, voor het eerst met een stemcomputer Knipoog
Niet meer zo'n enorm groot grijzig papier uitvouwen en met een rood potlood het juiste vakje aankruisen.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:53

Ik heb ook gestemd!
Op Groenlinks Lachen

Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:05

Ik was vergeten te gaan stemmen... Bloos
Moet zeggen dat ik me er ook niet echt in verdiept had...

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:23

ik heb ook gestemd en om eerlijk te zijn was ik blij dat ik weg was daar, het stonk daar naar oude mensjes die hun plas niet zo goed op kunnen houden. brrr maar ik had mn paardenkloffie niet aan Haha!