Jullie mening: sollicitatiebrief

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Jullie mening: sollicitatiebrief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 15:54

Nou ik ben dus alleen thuis en ben een sollicitatiebrief aan het schrijven, maar er is dus niemand om hem even te controleren, of het goed is of dat er nog wat bij moet of juist weggelaten moet worden.
Het gaat om een baan als secretaresse bij de Rijksuniversiteit Groningen. Ik begin in september dus met een opleiding werken en leren en via school kunnen we aan een baan komen bij de RUG. Dit is de brief, de cv zit er nog niet bij want die moet ik nog maken. Ik heb trouwens even de adres gegevens verwijderd, niet iedereen hoeft te weten waar ik woon.


Mijn adres gegevens

Grijpskerk, 9 juni 2004

Adres gegevens RUG

Betreft: Sollicitatie via Noorderpoort College

Geachte heer Halsema,

Naar aanleiding van een opleiding als secretaresse in de leerweg BBL, werd ik op de hoogte gesteld dat er op de Rijksuniversiteit Groningen een aantal plaatsen beschikbaar zijn in deze functie. De omschrijving van het werk en het bedrijf spraken mij zeer aan.

Hiervoor heb ik een opleiding tot paardenhouderij gevolgd aan het AOC Terra in Groningen, hiervoor heb ik ook veel stage moeten lopen en veel zelfstandig moeten werken. Hierdoor kan ik dus veelal zelf problemen oplossen of improviseren.

Uit het contact dat ik met mevrouw M.H. Steinhäuser heb ik begrepen dat mijn vooropleiding aansluit bij uw eisen. In de functie als secretaresse bij de Rijksuniversiteit kan ik kennis en ervaring opdoen, voor mijn verdere loopbaan al dan niet bij de Rijksuniversiteit.
Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u meer van de functie en uw bedrijf te weten komen en mogelijkheden voor samenwerking bespreken. Ik hoop dan ook daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Saskia Wildeboer


Bijlage: curriculum vitae



Nou ik hoop dat jullie me er eenbeetje mee kunnen helpen, ik heb de schrijffouten er ook nog niet uitgehaald hoor, mochten die er in zitten.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:34

volgens mij is hij wel goed hoor maar, De omschrijving van het werk en het bedrijf spraken mij zeer aan, moet dit geen De omschrijving van het werk en het bedrijf SPREKEN mij zeer aan?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:38

Citaat:
Hierdoor kan ik dus veelal zelf problemen oplossen of improviseren.

Deze zin zou ik iig ook nog even naar kijken..... Of kan jij zelf problemen improviseren?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:41

Citaat:
Naar aanleiding van een opleiding als secretaresse in de leerweg BBL


Dat loopt niet echt lekker.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 16:44

Sorry is een crosspost, ik laat deze sluiten omdat ik in die andere al gereageerd heb, wel bedankt voor jullie tips en zal er even naar kijken.

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:49

En hier is het gevraagde slotje!