dumpen of niet....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 18:41

Ik kan de 2e pagina (nog) niet lezen dus wellicht is het al gezegt... Waarom zeg je zelf 'het is moeilijk om in Groningen een kamer te vinden', gevolgd door de opmerking 'misschien schop ik hem er wel uit'? Sorry hoor, maar het is nog steeds je vriend... En dan nog, jullie wonen er samen, zijn er in overleg gaan wonen (of hij is in overleg bij jou op je kamer ingetrokken). Dan schop je iemand niet zomaar naar buiten...

En idd: ik denk dat het raadzamer is eerst aan jezelf te gaan werken dan aan deze relatie...

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 19:55

met hem eruit schoppen bedoelde ik voor een korte tijd, dat hij weer een tijdje bij zijn ouders in trekt...

maar dat is nou toch niet meer nodig.... we hebben het net uit gemaakt.... Huilen Huilen Huilen

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:22

meis_lief schreef:
met hem eruit schoppen bedoelde ik voor een korte tijd, dat hij weer een tijdje bij zijn ouders in trekt...

maar dat is nou toch niet meer nodig.... we hebben het net uit gemaakt.... Huilen Huilen Huilen


Dat spijt me voor je maar ik denk dat het t beste is!! Sterkte ermee!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:34

meis_lief schreef:
met hem eruit schoppen bedoelde ik voor een korte tijd, dat hij weer een tijdje bij zijn ouders in trekt...

maar dat is nou toch niet meer nodig.... we hebben het net uit gemaakt.... Huilen Huilen Huilen


Sorry hoor maar wat wou je nu. Je zat te twijfelen of je hem moest dumpen of niet en nu zet je er 3 Huilen van die dingen erachter Verward

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:42

Als ik jou was zou ik nu ook niet meer aan een nieuwe relatie beginnen als je aan je "partner" hangt omdat je zelf niet alleen kan zijn is het geen goede basis om bij je vriend te blijven (of een nieuwe relatie te beginnen) deze eindigen dan toch weer op niks ...
Ik zit zelf ook al dik 3 1/2 jaar in een relatie en voor mijn net 19 jaar is dat vrij veel maar mijn vriend werkt ook veel vooral nu hij zijn eigen bedrijf heeft maar ik vermaak me prima ik heb meer dan genoeg ruimte om mezelf te ontwikkelen het is vooral belangrijk om je eigen dingen goed te houden ga zelf eens wat doen onderneem zelf dingen en laat alles niet afhangen van je relatie... En hang alsjeblieft niet zoveel aan je relatie dat is echt niet gezond op je 17de.

zotgat
Berichten: 37
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 00:13

moeilijke, zware situatie die je nu doormaakt

Ik begrijp heel goed dat je je op het moment niet zo goed voelt.
Waarschijnlijk zit je nu met veel "als" gedachten (als hij actiever was geweest, dan zouden we nog samen zijn ...)...Maar de realitieit lag anders, hij was moe van zijn werk en had niet veel zin om iet anders te doen dan TV kijken.Dus die als-gedachten (moesten die er zijn) helpen je echt niet vooruit.

Voor de rest : single zijn is ni zo erg ze...in het begin doet dat raar, maar een mens past zich rap aan

take care