Je naam noemen nee maar roddelen ja.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Je naam noemen nee maar roddelen ja.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 14:34

Ik heb sinds een paar maanden ruzie met een meisje waar ik dus op dit moment geen contact mee heb,maar aangezien we toch wel wat mensen samen kennen krijg ik zo en dan wel wat te horen.
Zoals van de week zat ik met iemand te praten en die zei dus dat ze mijn naam bij haar in de buurt niet noemen mochten,want tja je hebt mensen er bij zitten.Wordt er dan gezegt,maar zodra er wat van mijn kant de wereld in kan dan kan er wel gesproken over worden.Zelf tot de kleinste niet boeiende dingen.Dan ben je toch wel zo intresant.
Af en toe kan ik me daar dus echt aan ergeren.Vraag me niet waarom want ben blij dat het contact voorbij is maar waarom zo schijnheilig doen achter iemands rug.Dat snap ik dan niet.
HJoe denken jullie daarover?

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 15:11

als iemand zegt nick ik vind je een trut , heb ik daar geen problemen mee
als iemand zegt nick ik vind je aardig en achter mijn rug om wat een tr..
dan heb ik wel n probleem mee!

persoonlijk denk ik altijd:
als je je eigen leven interressant moet maken door over anderen negatief te roddellen , wat een saai leven heb je dan , en dan vind ik die betreffende mensen n beetje zielig , moet je voorstellen dat jou leven zo saai zou zijn Knipoog

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 18:30

Ik geloof zelf pas iets als de mensen het zelf in mijn gezicht zeggen, wat ik via via hoor neem ik niet eens meer aan want meestal klopt er geen apenoot van.

Daarbij genomen vinden een heleboel mensen het leuk om tussen ruzie hebbende mensen in te zitten.
Maken het verhaal wat mooier, dikken het wat aan en gooien er nog wat bij.

Ikzelf zou gewoon vragen waarom iemand zoiets zegt en waarom achter andermans rug, ruzie heb je toch al.

Vaak krijg je dan te horen dat er niets van waar is, of maar ten dele.
Ik zeg niet dat dit bij jou het geval is, maar het 1 2 3 aannemen zou ik ook neit zomaar doen.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 18:49

Ik geloof zelf pas iets als de mensen het zelf in mijn gezicht zeggen, wat ik via via hoor neem ik niet eens meer aan want meestal klopt er geen apenoot van.

Daarbij genomen vinden een heleboel mensen het leuk om tussen ruzie hebbende mensen in te zitten.
Maken het verhaal wat mooier, dikken het wat aan en gooien er nog wat bij.

Ikzelf zou gewoon vragen waarom iemand zoiets zegt en waarom achter andermans rug, ruzie heb je toch al.

Vaak krijg je dan te horen dat er niets van waar is, of maar ten dele.
Ik zeg niet dat dit bij jou het geval is, maar het 1 2 3 aannemen zou ik ook neit zomaar doen.

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 18:59

nickyu schreef:
als iemand zegt nick ik vind je een trut , heb ik daar geen problemen mee
als iemand zegt nick ik vind je aardig en achter mijn rug om wat een tr..
dan heb ik wel n probleem mee!

persoonlijk denk ik altijd:
als je je eigen leven interressant moet maken door over anderen negatief te roddellen , wat een saai leven heb je dan , en dan vind ik die betreffende mensen n beetje zielig , moet je voorstellen dat jou leven zo saai zou zijn Knipoog


ik ben ook zo een persoon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 00:23

tjonge..
Bij mij in de buurt is een manege, die ik heel erg slecht vind.
Ik ga weleens met een meisje om, die ruzie heeft met die manege eigenaar (ook niet zo raar, voor paarden en klanten is hij een kloodtzak!)

Daarom roddelen nu al die kinderen daar over mij. (gem leeftijd is 13-)
Als ze ver weg in de bak rijden en ik rijd over de weg met mijn halinger krijg ik dingen als *erge ziekte* Gothic en ku*th*oer naar mn hoofd geslingerd.
Als ik dan die meisjes herken en even om uitleg ga vragen is het van: ehhh nee hoor, dat was ik niet?!!
En dan kom er zo'n pennyhuppelk*tje heel enthousiast naar je toe gehuppelt: Ik ga jouw verzorgpony verzorgen!
ik: Oja, vertel eens Verward
zij:Ik hoorde dat je gaat stoppen met die en die pony
ik: oh ja? interessant dat ik dat zelf ook nog meekrijg
Heeft 1 iemand dus uit zn duim gezogen, en dat gaat aardig rond op die manege.. en mij maar uitschelden van 500 meter verder..
Get a life!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 07:05

ach jah, leuk is anders, maar je kunt er ook bovenstaan.
Op dit moment maak je je er druk om, en sta je eigenlijk in feite ook over haar te roddelen. Als ik jou was zou ik de volgende keer dat je op dat onderwerp komt in een gesprek met andere zeggen dat je het niet wilt weten, en dat je hoopt haar zo snel mogelijk te vergeten... en dan verander je het onderwerp. denk bij jezelf, het zal mij een ruk schelen wat zij zegt of doet... sterkte er mee... ik zou me er niet al te veel van aantrekken