(toekomstige)schoonzus

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
janine23
Berichten: 144
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Doetinchem

(toekomstige)schoonzus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 08:06

Kennen jullie dit ook???
Ik heb een schoonzus waar ik echt niet mee overweg kan!! Wat een stomme doos is dat...

Toen mijn broer haar meenam vond ik haar meteen al een muts, en toen ze haar mond open deed wist ik het zeker: die spoort niet! Verward
Ze schept op over van alles en nog wat, zo heeft ze ontelbare opleidingen gevolgd. (waar ik nog nooit 1 diploma van gezien heb)

Ze koopt precies dezelfde kleren als mij, toeval hoor Boos! tuurlijk!
Ook heeft ze Z dressuur gereden, wat ik ook niet geloofwaardig vindt daar ze nog geen paard aan de teugel kan rijden. Verward

En ze is nog een sl*t ook!!!!!!! Ze ging een x mee met mij en mijn vriendin stappen, en toen probeerde ze de broer van mijn vriend te versieren!!! Ik natuurlijk op afgestapt en gezegd dat simon dit vast niet leuk zou vinden... En ze gaf aan elk jong die het maar wou hebben haar e-mail adres.

Ik heb al meerdere keren bewijs op tafel gelegd dat ze vreemd is geweest, en nog is die domme broer van mij nog bij haar!!!

Ik hoop toch niet dat ze ooit gaan trouwen..

Wie heeft er nog meer zo'n fijne (toekomstige) schoonfamilie?

wesly is mijn engeltje


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:07

Volgens mij moet je broer ermee omgaan, je kan haar toch gewoon negeren..........

janine23
Berichten: 144
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 08:18

Daar heb je gelijk is, en dat doe ik eigenlijk ook.
Maar het vervelende is dat mijn broer en ik samen een stal hebben, en ik moet er niet aan denken dat ik die in de toekomst ook met haar moet delen....

wesly is mijn engeltje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:22

Het gaat er toch om dat je broer gelukkig met haar is? Het is vervelend hoe het gaat maar het is zijn leven.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:22

Gelukkig hoef jij niet met der heel je leven te delen Knipoog
Mijn zwager is echt een l*l, maar ik negeer hem gewoon.

We moesten zelfs een keer met een ladder via het raam naar binnen, want meneer had de sloten van binnen er ook op gedaan en werd dus mooi niet wakker van de telefoon en de deurbel Stoom uit je oren

22 Januari verwachten we ons kleintje

janine23
Berichten: 144
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 08:30

Het is gewoon vervelend, heb je een keer een leuk nieuw rokje, of leuke laarzen. Kom je haar de volgende dag tegen, heeft ze precies hetzelfde aan!!!! Is toch niet normaal!!!!

En ik negeer haar tegenwoordig ook hoor, maar af en toe wil ik haar best een mep verkopen

wesly is mijn engeltje

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:31

Ik denk dat je er weinig aan kan veranderen. Je broer zou wel erg gek op haar zijn. Hij moet er ook zelf achterkomen dat ze niet spoort.
Als je je anti-schoonzus opstelt merk je meestal dat ze dan juist nog een sterkere band krijgen...
Kan me wel voorstellen dat je er niet op zit te wachten ivm de stal.

Ik ben ook niet altijd even gelukkig geweest met mijn schoonzussen maar tegenwoordig gaat t een stuk beter.

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:32

wat zeggen je ouders ervan ?
zien die het ook?

janine23
Berichten: 144
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 08:35

kan er helaas niets aan veranderen idd....
Ik doe ook al geen pogingen meer hoor.

Maar het blijft je broer he, en als je weet dat zo iemand je broer bedriegt word je daar echt pissig om

wesly is mijn engeltje

janine23
Berichten: 144
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 08:37

die hebben ook vaak ruzie met haar....
zij is zo'n type die alles wil hebben, dure vakanties enz. ook als er geen geld voor is..
En mijn broer maar werken

wesly is mijn engeltje

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:40

Eigenlijk is het wel een compliment, dat ze jouw kleding copieert. Het betekent in ieder geval dat ze vindt dat je goede smaak hebt. Hoe oud is ze eigenlijk?

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

janine23
Berichten: 144
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 08:42

28 en ik 23 kun je na gaan...

wesly is mijn engeltje

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:44

Gelukkig heb ik geen heel erg vervelende schoonzus of zwager(s). Hoewel het niet mijn beste vrienden zijn en ik ze niet uitgekozen zou hebben: mijn broer en zussen moeten het er mee doen. Ik hoef er niet naast wakker te worden. En daar hou ik het altijd bij.
Waar ik wel van baal is dat de leuken altijd al snel het veld moeten ruimen. Hoewel, mijn broer heeft iets van 4 jaar iets gehad (en samengewoond) met een heel erg leuk meisje. Dat is nu alleen weer uit, maar goed, 't is ZIJN vriendin.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:47

Je broer zal zelf moeten ondervinden wat voor vlees hij in de kuip heeft. Je kunt het nog zo vaak zeggen, hij zal er toch niet naar luisteren

Als het tussen die 2 echt serieus blijft, dan zou ik voor wat betreft de stal die jullie samen doen, wel het e.e.a. schriftelijk regelen. Zodat zij daar geen zeggenschap krijgt Cool

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:48

mm ja lastig parket ....

mijn broerlief woont uit huis, dus ik zie hem en schoonzus (gelukkig Haha! ) nooit !
haha nee ik kan er dus wat dat betrefd niet over meepraten
maar ik heb wel eens irritante zussen gehad van vriendjes Misselijk KOTSSMILEY !!!!

ik ben zo'n gemeen iemand die dan zo iemand zou wegpesten Bloos
en ik zou gewoon recht voor zijn raap zeggen dat ik het belachelijk vind dat ze dezelfde kleren draagt
koop eens voor de gein de meest lelijke kleren die er bestaan ... hihi , loopt zij er de week erna in *LOL*
ik denk dat in dit geval negeren gewoon het beste is
zeg ook niets tegen haar als ze met anderen sjanst, maar probeer het op een of andere manier zo te draaien dat je broer daarachter komt Knipoog
dus als jullie zijn stappen oid, en ze staat te flirten, ga dan stiekum je broer met n smoesje halen
als hij het met eigen ogen ziet is het snel afgelopen
want meestal bij broers of zussen is het zo, dat hoe meer jij stookt, hoe meer jij ze juist bij elkaar drijft
want broers of zussen luisteren nou eenmaal nooit naar elkaar Schijnheilig

petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 09:31

of neem haar op de foto of video camera mee en neem haar op. Dan kan ze het moeilijk ontkennen hé.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 10:31

Ik ken het een beetje ik heb dus ook een schoonzus waar ik heel niet mee overweg kan en ze weet me ook steeds heel gemeen te raken met opmerkingen enzo. Maar vanwege familieomstandigheden ga ik er nu geen stennis om maken maar ik zie heel erg tegen een bruiloft op waar we heen gaan in juli in engeland want dan zie ik haar twee dagen...

...Dreaming with my eye's wide open...

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 10:39

Ik heb ook een hele domme schoonzus hoor, maar zij is gewoon hele erg sneu, heeft altijd overal pijntjes en elk iemand die met een rouwadvertentie in de krant heeft gestaan kent ze wel. Zo'n figuur dus, eeuwig en altijd in de slachtoffer rol, daar kan ik zo slecht tegen. Ik heb helemaal niks nodig mte haar problemen enzo, en ik dat vertel ik toch oko niet aan iedereen.

Maar goed de zus van mijn vriend is wel weer erg aardig en we gaan ook altijd samen sporten en shoppen enzo, maar die is ook totaal anders.

Enig nadeel bij mijn schoonzus van hierboven is dat zi jwel met mijn broer gaat trouwen en ik geheel onvrijwillig al gebombardeerd ben tot oppas moeder van de toekomstige kinderen.

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 10:46

Vervelend is dat, maar zolang je broer nog met haar is zal je met haar moeten leven.
Dus gewoon negeren, en als ze een rot opmerking maakt, gewoon een rot opmerking terug maken.

janine23
Berichten: 144
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 11:44

Tegenwoordig negeren we elkaar bij de stal...
Ach en zo af en toe wil ze nog weleens over mijn voet struikelen, maar dat gaat natuurlijk per ongeluk Schijnheilig

Ik vrees dat zij zo'n persoon is waar we (of eigenlijk mijn broer dan) ons hele leve aan vast zitten

Ik weet nog dat ze (toen ze net bij ons thuis kwam) vol trots vertelde dat ze vroeger dagelijks hengsten in reed, blablablabla Scheve mond
Dat zei ze omdat ik dus ook een manneke heb.
Toen moest ze haar eigen merrie inrijden, begon ze keihard te janken.
Beest deed bijna geen stap verkeerd, ging alleen wat hard Verward
Ze snapte toch niet dat ze in 1x zo bang kon zijn, was ze vroeger immers nooit.....pffffff

wesly is mijn engeltje

petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 11:55

oeioeioei, Tjonge ik zou me ook ergeren aan zo'n mens. Haar ballonnetje zal vroeger of later toch wel eens doorprikt worden en dan landt ze met haar voeten keihard op de grond. Hoewel je hebt van die figuren die altijd blijven zweven hoe vaak ze hoofd ook stoten.

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 11:58

Agh probeer haar zoveel mogelijk te negeren. Je kan er toch niets aan veranderen denk ik en je hebt alleen je zelf ermee als je je zo ergerd aan haar!

succes ermee Knipoog

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:41

Vervelend is dat. Een vriendin van mij heeft hetzelfde. De schoonzus doet er alles aan om haar kersverse schoonouders en mijn vriendin van de boerderij te werken. ERG sfeerbedervend.

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:56

mijn zusje valt wel altijd op de meest vreemde jongens. Ze bellen nooit terug, komen afspraken niet na en bla bla bla, o ja en dan zijn ze ook echt allemaal blond met blauwe ogen en hebben nooit een hogere opleiding als timmeren ofzo?! Hmz..moet er niet aan denken om zo iemand als zwager te krijgen

Spero melior


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angieeeee, fleurtjeuh, girlyggirl, Goldwynn, GrapeshotBot, IASCrawler, Klis, Kmbrly, Little_Gift, LouLi, meintje, Olikea, ReadTheRulez, Sanniejtjuh, Saskiaa_, TessaxQuincy en 61 bezoekers