Wat trek jij aan naar de sportschool?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 10:19

3/4 broek van de Hennes en zo'n sporttruitje van de Hennes. Die zitten heerlijk en t verhult niet té veel Lachen

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 10:21

Lange zwarte sportbroek, sportschoenen en een wijd t-shirt Lachen

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 10:56

het boeit mij nooit zo hoe ik eruit zie tijdens het sporten, want als ik 15 minuten bezig ben, ben ik toch zo paars als een kreeft en ben ik toch niet meer hip zeg maar hahah.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:03

Vergeet trouwens geen bidon of flesje met drinken mee te nemen, ik had dat iig wel nodig altijd.

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:08

Gewoon een lange of 3-kwart sportbroek en een truitje (met of zonder mouwen, ligt eraan, maar wel zo'n sporttopje). Wat ik echt niet vind kunnen zijn die kaktutjes die modeshow gaan lopen in de sportzaal... Blegh

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:00

Een driekwart broek (strak, met iets wijd uitlopende pijpen) en een shirt met mouwen. Ik heb ook wel een korte fietsbroek, maar die kruipt tijdens het fietsen omhoog en dan voel ik steeds dat zadel op m'n huid plakken... en dat schuurt Scheve mond

Bij ons loopt er ook eentje rond met zo'n wazig aerobicpakje. Ik vind haar vreselijk vies.... Ze heeft een strak pakje aan in een heel fout bloemetjespatroon en daar overheen een badpakachtig ding, met reetveter en een "sexy" opening in de rug.... *wordt onpasselijk als ze eraan denkt*. Ze heeft ze in 3 kleuren.... Als ze vóór mee gaat hardlopen (dat gaat trouwens ook op z'n elf-en-dertigst Haha!), stap ik van de fiets af en ga ik iets anders doen....

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 08:38

Tessebes schreef:
Vergeet trouwens geen bidon of flesje met drinken mee te nemen, ik had dat iig wel nodig altijd.


Mag niet bij elke sportschool, waaronder die van mij

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 14:07

Jwel, je mag altijd wel een bidon/flesje met water meenemen.

Overigens, trainingsbroek of 3/4 broek en een t-shirt.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:43

STEN schreef:
Jwel, je mag altijd wel een bidon/flesje met water meenemen.


Verward Ik zegt net dat het bijvoorbeeld bij mijn sportschool niet mag en dan zijn jij mag altijd Verward

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 17:58

zonder er een onwijze issue van te maken, het is onverantwoord en absoluut niet commercieel om mensen hun eigen flesje water te weigeren. Water is (zeker met deze temperaturen) een vereiste bij een goede training, maar je kan onmogelijk verwachten dat iedereen een spaatje blauw bij je komt kopen. Ik verbruik 2 tot 2 en halve liter water tijdens het trainen... zou een dure hobby worden.

Er staat dus doorgaans aangegeven dat drinken van buitenaf meegenomen niet toegestaan is, behalve indien het water is. Welke sportschool train je? ik zie dat we in hetzelfde dorp wonen nl.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 20:41

Ik snap het ook niet helemaal want bij spinning en aerobic mag het wel, maar er is ook nog een kraan en het voordeel is ook dat dat water veel en veel kouder is.

Jack Slagman

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 02:18

Het ligt eraan wat ik ga doen.
Als ik ga spinnen dan trek ik een kort strak broekje aan, als ik rustig ga fitnessen heb ik meestal een lange zwarte sportbroek van Nike aan.
Ik draag wel altijd dezelfde schoenen; van die zwarte aerobic/fitness Nikes voor vrouwen.

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 18:25

Afbeelding
Afbeelding

Dit heb ik altijd aan, makkelijk spul, kreukt niet is makkelijk te wassen en is snel droog. Het t-shirt is van stretch stof en ademend en de broek is lekker dun/licht. De ritsjes onderin de pijpen kunnen open of dicht, open zie je de zelfde streepjes als van het t-shirt en dicht loopt de aquablauwe streep helemaal door naar onderen OK dan! Zit erg lekker Lachen

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 19:07

SuperPepeijn schreef:
lingerie uiteraard.


Ow, dan doe ik het toch goed.. Haha!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 21:48

broek:een comfortabele, maar wél hippe, lange soort van joggingbroek(van boven strak rechtuit lopend naar beneden, dus valt een beetje wijd)
sporttop: hemdje van nike of zo, waar zo'n speciale top voor je borsten in zit.
schoenen:nikes

dus wel hip als in up to date en niet van 10 jaar geleden, maar geen korte topjes en broekjes, dan is me net iets té