Naam regionale krant omg. Nijmegen?

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

samirah

Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Naam regionale krant omg. Nijmegen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 18:58

De titel zeg het eigenlijk al.
Wie kan mij helpen aan de naam van een regionale huis aan huis krant rondom Nijmegen? Het kan ook een niet gratis krant zijn, ik zoek een krant die verspreid word in de plaatsen, dorpen in de straal van zo'n 10 km van Nijmegen. Ik ben op zoek naar kamers en stalling daar en wilde via een advertentie in de krant een poging wagen.
Wie kan mij helpen aan de naam van deze krant?

2 "gouden" paarden wie had dat ooit gedacht.. en toen kwam daar nog een 3e bij.. :j *\o/*

springen is passie, dressuur is een kunst

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 19:01

Een regionale krantje is De Brug.
Een krant die ook veel gelezen word is De Gelderlander, maar deze is niet gratis.

samirah

Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 19:26

Fabbiënne1: welke van de 2 heb ik meer kans mee dat ik iemand bereik die heeft wat ik zoek? En heb je daar eventueel adresgegevens van?

2 "gouden" paarden wie had dat ooit gedacht.. en toen kwam daar nog een 3e bij.. :j *\o/*

springen is passie, dressuur is een kunst

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 19:56

Ik denk dat je toch meer met de Gelderlander zult bereiken (www.degelderlander.nl) Kamers zijn gewoon heel moeilijk te krijgen in Nijmegen.
Stalling voor je paard. Kijk eens bij: www.staltheunissen.nl. Dit ligt aan de rand van Nijmegen.

o0Steffie0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 18:47

uhm misschien de zondagskrant? ja en dan idd. de gelderlander ik denk dat je dan meer mensen bereikt.
er zijn wel een aantal stallingen in en rond nijmegen, de diervoorde dat is richting heumen en idd. stal theunissen vlakbij malden, kijk anders eens in de gouden gids of telefoongids genoeg te vinden daar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie