Welke digi is volgens jullie goed????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:08

Shiloh schreef:
Ik heb ook de hp 735, ben er ook erg tevreden over, hij heeft me nog nooit in de steek gelaten, maar ben nu toch wel een beetje jaloers op het cameratje wat fleury pas geleden heeft aangeschaft...

wat is dat een verschikkelijk mooi dingetje, en die maakt binnen echt enorm mooie foto's! in de bak, mooi helder scherp, en totaal niet donker! is ook lekker klein en reageert heel snel!! echt ene mooi dingetje, ik ga eens even kijken of ik hem kan vinden.... hij was van nikon geloof ik
[image]

nikon coolpix 3200, heb hem nog maar even in de hand gehad, maar ben er zeer enthousaist over!



Leuk dat je zo enthousiast bent over mijn camrera! Maar je mag hem nog wel vaker gebruiken en dan zie je misschien dat het niet deze is *LOL* Wel bijna hoor maar het is de coolpix 3100 een iets indere versie dan de 3200 maar wel veel goedkoper daarom Knipoog .

Marg
Berichten: 1131
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 10:01

Wat vinden jullie van de HP Photosmart C945?
Die is nu in de aanbieding,
je moet je oude camera inleveren, en dan krijg je de nieuwe voor 299

5 mil pixels
8x optische zoom
7x digitale zoom
jpeg/mpeg
USB
secure Digital Card (32 mb bijgeleverd)

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 13:43

wij hebben een Kodak easyshare en die is echt aan te raden (makkelijke en G0ED) en ik heb gisteren een Nikon Coolpix gekocht (weet alleen niet welk nummertje erbij staat, maar het is een plat vierkantje en je moet he zo opendraaien om foto's te maken! Voorlopig is hij ook handig om foto's te maken, heb ze alleen nog niet op de pc gekregen, dus dat is iets moeilijker!

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 13:46

op google krijg je trouwens een afbeelding van hem als je nikon coolpix zoekt, hij is wel mooi en ook niet groot!

bosbeer
Berichten: 1
Geregistreerd: 26-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:26

Marg schreef:
Wat vinden jullie van de HP Photosmart C945?
Die is nu in de aanbieding,
je moet je oude camera inleveren, en dan krijg je de nieuwe voor 299

5 mil pixels
8x optische zoom
7x digitale zoom
jpeg/mpeg
USB
secure Digital Card (32 mb bijgeleverd)


ik heb dit toestel en hij bevalt me uitstekend.
ik ben er alleen nog niet helemaal uit hoe je de filmpjes nou precies moet maken, maardat komt vast wel goed.
ik gebruik hem erg veel als ik naar een concert ga en dat zijn dus niet de meest ideale omstandigheden, maar over het algemeen zijn mijn foto's zeer de moeite waard.

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:59

Ik heb dus net 1,5 week geleden een Fuji A210 met 3.2mp gekocht voor €149,- Haha! Ik heb er nog niet veel mee gedaan maar in mijn vakantie ga ik 'm eens ff goed uitproberen Cheese! Ik heb wel al een 126mb geheugenkaartje erbij gekocht want met 16mb kun je bijna niets. Nu nog accubatterijen maar dat komt later wel....

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:38

ik heb de:

SAMSUNG DIGIMAX 4100
4.0 miljoen megapixels
3x optische
4x digitale zoom

OK dan! heerlijk apparaatje, leuke functies(en niet ingewikkeld) en maakt erg mooie fotos! Lachen