Pb-tjes en reacties daarop - even uitleg

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Pb-tjes en reacties daarop - even uitleg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 12:05

Hoi allemaal,

Ik krijg per dag altijd ontzettend veel pb-tjes. Niet alleen leuke berichtjes van bokkers waar ik een intensiever contact mee heb, maar ook heel veel aanvragen voor telepatische consulten. En met name over die laatste pb-tjes wil ik het even hebben:

Ik kom niet iedere dag op bokt. Het kan soms weleens voorkomen dat ik 20 pb-tjes krijg per keer dat ik op bokt ben. Dan kan het weleens voorkomen dat ik ze niet 1,2,3 lees of beantwoord. Dat heeft niets te maken met de mensen die mij pb-en maar vooral met het gebrek aan tijd hiervoor. Echter, ik LEES altijd alles en IEDEREEN die mijn pb-t krijgt een reactie. Maar als je niet iedere dag op bokt komt, dan duurt het soms langer dan je misschien verwacht. Sommige mensen reageren dan boos of verontwaardigd, als zou ik geen reactie geven op hun berichtjes.

Daarom wil ik even meedelen: IEDEREEN die mij pb-t of een aanvraag doet voor een consult, krijgt antwoord. Maar ook: probeer begrip te hebben voor iemand die een 40-urige werkweek heeft, een paard die iedere dag gereden of verzorgd wil worden, een huishouden dat bijgehouden moet worden en vrienden en familie die tijd met je door willen brengen, dat het soms zo kan zijn dat je niet ala minuut een reactie krijgt. Boze pb-tjes vind ik dan ook niet terecht.

Misschien hebben meer mensen hier "last" van, vandaar dat ik het nu even algemeen op bokt plaats.

Soms is er meer in het leven dan bokt of het beantwoorden van pb-tjes namelijk Knipoog

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 12:10

Misschien moet je dit ook even in je profiel zetten........

Mensen kunnen snel het idee hebben dat je ze "negeert" terwijl je alleen maar prioriteiten aan het stellen bent Haha! Haha! Haha!

Succes

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 12:11

goed dat je het in het openbaat uitlegd, dat scheelt werk en iedereen kan nu op de hoogte zijn. Lachen

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 12:23

gijsenkim schreef:
Misschien moet je dit ook even in je profiel zetten........

Mensen kunnen snel het idee hebben dat je ze "negeert" terwijl je alleen maar prioriteiten aan het stellen bent Haha! Haha! Haha!

Succes


Goed idee, doe ik gelijk

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 13:21

mensen zijn vaak ongeduldig, willen direct antwoord, maar dat kan niet altijd. Zet het idd even in je profiel, dat scheelt een stuk onrust en gezeur. Hopelijk helpt het.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 14:04

God, ik wil niet rot doen, maar ik heb op 20-8 een pb-tje gestuurd en nooit iets vernomen......

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 15:22

Ze blijft een mens he? Mag ze wel een keer iets over het hoofd hebben gezien of hakken we haar hoofd eraf? Knipoog

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 15:28

maudy schreef:
Mag ze wel een keer iets over het hoofd hebben gezien of hakken we haar hoofd eraf? Knipoog


Als we haar hoofd eraf hakken dan kan ze ons niet meer van verstandige adviezen voorzien Knipoog

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 15:30

faye schreef:
God, ik wil niet rot doen, maar ik heb op 20-8 een pb-tje gestuurd en nooit iets vernomen......



ik heb ook in de zomervakantie een PB gestuurd maar tot heden toe nog niets vernomen.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 16:00

Het kan ook wel eens zo zijn, dat als je zoveel PB's krijgt, je er wel eens één over het hoofd ziet Knipoog
Heb ik ook wel eens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 16:58

Afgezien van het feit dat verschillende mensen nooit antwoord hebben gehad, vind ik dat DPB mede daarom voorzichtiger zijn in wat ze belooft. Als je het te druk hebt met een paard, je werk e.d. begin er dan niet nog iets bij. Het is soms heel schrijnend als mensen op een antwoord zitten te wachten wat ze nooit krijgen, terwijl ze misschien in een hele nare situatie zitten. Dan kan het belangrijk worden namelijk, belangrijker dan wanneer je sleutelhangers maakt (noem maar even wat).
Mijn tip is dus om voorzichtiger te zijn in wat je belooft en afspreekt met je publiek, het is nu duidelijk dat je het hoe dan ook niet redt.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 17:27

Lovely schreef:
Afgezien van het feit dat verschillende mensen nooit antwoord hebben gehad, vind ik dat DPB mede daarom voorzichtiger zijn in wat ze belooft. Mijn tip is dus om voorzichtiger te zijn in wat je belooft en afspreekt met je publiek, het is nu duidelijk dat je het hoe dan ook niet redt.

Goed verwoord en prima idee!
Ik ben op 22-6 aan de wachtlijst toegevoegd... die was toen dus al behoorlijk groot lijkt me.... Jammer, want ik wacht nog steeds

Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 17:34

Ik heb je vandaag gepbt of ik op de wachtlijst kan komen....het heeft geen haast, maar ik kan begrijpen dat het voor sommige mensen nogal verwarrend is of ze nu wel op de wachtlijst geplaatst zijn of niet.
Verder begrijp ik jou ook volkomen dus ga niks overhaasten..daar heeft niemand wat aan en jijzelf zeker niet Lachen

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 18:27

Ik heb ook ooit een pbtje gestuurd en nooit iets terug gehoord.
Maar no hard feelings hoor Ach gut Kan best gebeuren als je het druk hebt. Ik vertrouw er gewoon op dat ik op de wachtlijst sta en zie het verder wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 18:37

maudy schreef:
Ze blijft een mens he? Mag ze wel een keer iets over het hoofd hebben gezien of hakken we haar hoofd eraf? Knipoog


Neuh, ben niet zo hakkerig. Maar als TS beweert altijd te antwoorden is dat niet zo handig denk ik....

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 18:51

Ik heb van het zomer ergens ook een PBtje gestuurd en geen antwoord gehad dus ben het wel eens met lovely maar verder maakt het niks meer uit want het hoeft nu niet meer..

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 18:51

Ik heb ook een pb gestuurd en nooit wat vernomen.
Vond het wel jammer, maar ach..

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 21:17

ik heb haar toendertijd wat gestuurd, en kreeg netjes een antwoord terug. Lachen

Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 21:37

Ik heb tot op heden geen problemen gehad met DPB.

Wacht eigenlijk nog steeds op dr boek. Vork

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 22:46

Kiara schreef:
Ik ben op 22-6 aan de wachtlijst toegevoegd... die was toen dus al behoorlijk groot lijkt me.... Jammer, want ik wacht nog steeds

Ik had dpb 6 juni een berichtje gestuurd en heb begin november mijn consult gehad. Bij mij heeft het dus ook een hele tijd geduurd.

1 btje is genoeg geweest om op de wachtlijst te komen. Het was alleen wel even wachten, maar dat was het wel waard!! Jammer dat er zoveel negatieviteit hierover is...

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 22:57

Lovely schreef:
Afgezien van het feit dat verschillende mensen nooit antwoord hebben gehad, vind ik dat DPB mede daarom voorzichtiger zijn in wat ze belooft. Als je het te druk hebt met een paard, je werk e.d. begin er dan niet nog iets bij. Het is soms heel schrijnend als mensen op een antwoord zitten te wachten wat ze nooit krijgen, terwijl ze misschien in een hele nare situatie zitten. Dan kan het belangrijk worden namelijk, belangrijker dan wanneer je sleutelhangers maakt (noem maar even wat).
Mijn tip is dus om voorzichtiger te zijn in wat je belooft en afspreekt met je publiek, het is nu duidelijk dat je het hoe dan ook niet redt.


niet om een discussie oid op gang te brengen maar dit gaat imo niet op. barbara heeft mij ontzettend goed bijgestaan in een flinke fiets up situatie met een huisdier. zonder haar directe hulp wist ik niet wat ik nu wel weet. en hadden we voor dat dier niet kunnen doen wat we nu wel konden Lachen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 22:59

Ranja schreef:
Ik had dpb 6 juni een berichtje gestuurd en heb begin november mijn consult gehad. Bij mij heeft het dus ook een hele tijd geduurd.

1 btje is genoeg geweest om op de wachtlijst te komen. Het was alleen wel even wachten, maar dat was het wel waard!! Jammer dat er zoveel negatieviteit hierover is...

dan ben je nog snel aan de beurt geweest, er zijn mensen (waaronder ik) die nog langer wachten Lachen

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 00:25

Ik wilde je eigenlijk een pb sturen, maar daar krijg je er al zoveel van Knipoog
In maart heb ik verschillende foto's opgestuurd naar je email...Helaas geen reactie..
Heb in Juli nogmaals contact opgenomen....Maar dat antwoord komt dan vast nog...?

Hoe dan ook, begrip heb ik echt wel....Alleen misschien wat minder geduld Bloos

daantjuhhh

Berichten: 26872
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 00:29

tja, ik moet zeggen dat hier wel veel mensen staan zonder reactie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 00:37

Pellie schreef:
niet om een discussie oid op gang te brengen maar dit gaat imo niet op. barbara heeft mij ontzettend goed bijgestaan in een flinke f*cked up situatie met een huisdier. zonder haar directe hulp wist ik niet wat ik nu wel weet. en hadden we voor dat dier niet kunnen doen wat we nu wel konden Lachen

Daarmee onderschrijf je dus wel wat ik bedoel. Met de beloften die DPB doet, kan ze een soort van hoop scheppen. Beetje jammer als je dan nooit antwoord krijgt.