Aktiepunten Jamy/Lotte

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:31

Ik heb de buren van Lotte gesproken, ik heb min of meer beet... Als ik de dochter moet geloven iig. Om 3 uur komt haar moeder thuis, dan hoop ik definitief te weten wie haar tante is ed.

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:32

Super!
Maar was er dan al geen contact met de tante geweest?

sjokkemeule

Berichten: 1012
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:33

Sypheron schreef:
Ja sjokkemeule ik weet het, alleen ik hoop dat hij wat meer los kan laten, de informatie die we nu hebben gekregen van hem, daar hebben we eigenlijk helemaal niets aan. Die is nog oppervlakkiger dan de verhalen die we van de andere kant hebben. Ben ook erg benieuwd waar die informatie vanaf komt.


Ik ook, maar ja, meet meer info van die kant zou zeer welkom zijn, krijg nu strax het gevoel dat we in een soap meespelen, en dat WIJ strax aan het korte eind trekken, begrijp je wat ik bedoel?

Uiteraard blijf ik -tot tegendeel bewezen- is geloven dat Lotte gelijk heeft, en dus terug moet naar NL.

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:33

Ik heb nog even niks gedaan!

Ten eerste moest ik weg, ten tweede duurde het 45 minuten voor ik weer bijgelezen was en ten derde zit Lotte op dit moment waarschijnlijk vanuit Parijs op het vliegtuig naar Brazilie.

Ik denk dat ik SBS nog even niet inschakel. Ik kijk de dag en de voorderingen een beetje aan. (ik denk dat het op dit moment nog geen toegevoegde waarde heeft als SBS er aandacht aan besteed) Ben wel heel benieuwd wat de politie gaat doen wanneer ze dit topic lezen. Vooral hoe Lotte haar vader tegen de vader van Nathalie reageerde. Dat dat gebeurd is maakt de vader een stuk ongeloofwaardiger.

Goed, ik heb dus nog niks gedaan. Zodra ik hoor dat er een pers bericht uitgaat kan ik altijd nog SBS bellen.

(ik blijf wel met het gevoel zitten van had ik maar, had ik maar.... Verdrietig , maar ja, had ik maar wat?)

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:35

Pervinco schreef:
Mensen, even een opmerking... Ik zie net dat haar vader een eigen bedrijf heeft, reden te meer om dit niet meteen in de openbaarheid te gooien. Dit zou dan nog wel eens een heel vervelend staartje kunnen krijgen... De media zal dit verhaal zeker wat aandikken, het zal er op neerkomen dat hij dan neergezet wordt als een labiele man die niet goed bij zijn hoofd is. Wat zeker zijn weerslag zal hebben op het bedrijf... En dan word het ook niet zo moeilijk om Bokt een proces aan zijn broek te hangen wegens derving van inkomen of iets in die geest...


Ook even hier. Zoals Ann ook al zegt: ook users kunnen aangeklaagd worden wegens laster, dus Bokt niet alleen. Hou er rekening mee dat dit heel vervelend uit kan gaan pakken als we te hard van stapel lopen...

Ik heb Ann ook gevraagd naar de tante, ze zegt dat er iemand van school contact heeft gezocht met haar (leerling meen ik), maar kan geen bevestiging krijgen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:35

Inderdaad, daar blijf ik ook bij.
Persoonlijk vind ik dat die 'bron' zichzelf wel vrij mag geven. Ik bedoel er zijn hier gigantisch veel mensen die bezig zijn voor Lotte en daarbij ook hun eigen identiteit vrijgeven naar buiten. Vind niet dat dit achter mag worden gehouden aan de mensen die er al de hele morgen mee bezig zijn geweest!

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:36

zal ik mijn vader bellen (politieagent, is nu toch op zn werk) en kijken of hij wat kan doen of aan info kan komen?

Ik weet niet of dat illegaal is?

Daihyo

Berichten: 88066
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:41

Is niet legaal nee, en ik denk dat je vader er niets over los mag laten.
Dat kun je natuurlijk altijd vragen. Proberen kan altijd. Je vader weet wel wat hij wel en niet los mag laten!

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:41

biepp schreef:
zal ik mijn vader bellen (politieagent, is nu toch op zn werk) en kijken of hij wat kan doen of aan info kan komen?

Ik weet niet of dat illegaal is?


Ik weet niet of dat illegaal is, ik heb er geen verstand van, amar het zou toch egen kwaad kunnen?

Het is nu trouwens wel erg stil...

Ann

Berichten: 13308
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:42

Er is al een paar keer aangegeven even een stapje terug te doen, ik begrijp dat iedereen ontzettend graag wil bellen maar het heeft weinig zin om iedereen die ook maar iets met Lotte te maken heeft, te benaderen. De enigste instanties die serieus wat kunnen doen, zijn al op de hoogte.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:42

Ik weet niet of het nog nodig is, maar ik heb hier een nummer van radio noord.

Telefoon: 050 - 3199999
Telefax: 050 - 3185147

En een hele lijst met email adressen van de noordelijke omroep

Redactie Radio
radio@rtvnoord.nl
Redactie TV
tv@rtvnoord.nl
Directie Radio/TV
directie@rtvnoord.nl
RTV Reclame Noord
reclame@rtvnoord.nl

Actuaredactie
actua@rtvnoord.nl
Sportredactie
sport@rtvnoord.nl
Variaredactie
varia@rtvnoord.nl
Muziekbureau
muziek@rtvnoord.nl
Beheer website
webmaster@rtvnoord.nl

Het gaat hier dus om de omroep in de provincie Groningen.

Ik heb alles gelezen, maar ik mmoet nu eerst echt weg.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:42

Sypheron schreef:
Ja sjokkemeule ik weet het, alleen ik hoop dat hij wat meer los kan laten, de informatie die we nu hebben gekregen van hem, daar hebben we eigenlijk helemaal niets aan. Die is nog oppervlakkiger dan de verhalen die we van de andere kant hebben. Ben ook erg benieuwd waar die informatie vanaf komt.


Ik hoop dat Bart beseft wat het achterhouden van informatie kan betekenen. Sorry Bart, maar ik vind dit een dusdanige zaak dat je misschien heel goed moet nadenken over wat de gevolgen voor Lotte kunnen zijn. Persoonlijk zou ik dat niet op mijn geweten willen hebben.

Maar goed, wie ben ik.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:45

Dat ben ik idd met je eens Fasel, denk dat dat schadelijker is dan eventueel een bericht naar buiten te brengen (niet dat dat nu al gaat gebeuren, maar even ter vergelijking..).

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:45

Pervinco heeft kontakt met de buren. Om 3 uur kan er teruggebeld worden en hopelijk levert dat wat meer gegevens op, zoals tel.nr. van de tante.
Laten we dit nu even rustig afwachten.

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:45

Ann schreef:
Er is al een paar keer aangegeven even een stapje terug te doen, ik begrijp dat iedereen ontzettend graag wil bellen maar het heeft weinig zin om iedereen die ook maar iets met Lotte te maken heeft, te benaderen. De enigste instanties die serieus wat kunnen doen, zijn al op de hoogte.


maar het zou wel fijn zijn als iemand wat hoorde van die tante denk ik?
iig zo dat ook de instanties weten wat zij hierover weet etc.

Marjolein

Berichten: 11637
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:46

Het zijn niet alleen de gevolgen voor Lotte maar ook voor de mensen in haar omgeving. Het heeft totaal geen nut om met zn allen te gaan bellen. Lotte is al weg en hoe hard je nu ook schreeuwt ze komt er geen minuut eerder mee terug. Ik ga er van uit dat bart weet wat hij doet, dat hij niet alles met ons kan delen is misschien niet leuk voor ons, maar in dit soort situaties kan dat haast niet anders. laten we nu dus maar rustig afwachten tot de buurvrouw pervincio heeft gebeld en of er contact met die tante gemaakt kan worden.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:48

Voor zover ik weet houdt Bart geen informatie achter, maar alleen de bron. En ik snap eerlijk gezegd niet wat het toevoegt als we de bron weten.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:49

Het 2e topic voor acties verzandt nu gewoon in dezelfde dingen als het eerste topic alleen moet je nu op 2 plaatsen lezen.

Is 1 topic niet makkelijker?

En waarom is iedereen zo bang voor aanklagen wegens smaad? (zie in andere topic mijn uitleg). Laster kan sowieso niet want dan moet je geweten hebben dat je onwaarheden verspreidde en wij gaan nog steeds uit van de waarheid.

Iedereen is altijd bang voor zijn eigen hachje. Jammer.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:50

Maar als er verder geen informatie achtergehouden wordt (wat ik eigenlijk ook niet aanneem) dan heeft die bron dus eigenlijk helemaaaal niets waardevols gezegd, alleen dat het niet zo erg zou zijn als het lijkt? Schieten we helemaal niets mee op dus Scheve mond

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 13:51

Manon 2 schreef:
Het 2e topic voor acties verzandt nu gewoon in dezelfde dingen als het eerste topic alleen moet je nu op 2 plaatsen lezen.


Inderdaad, dit topic was bedoelt om een goed overzicht te houden. Dit raken we nu weer kwijt.

Graag alleen acties in dit topic, of dit topic sluiten en verder gaan in het eerste topic Knipoog

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:55

Wie is er bang voor aanklachten wegens smaad? Voor Bokt zal dit hele verhaal geen juridische gevolgen hebben, ik zou iig niet weten wat Verward

Syph: die bron heeft eigenlijk al een stuk meer verteld dan strikt toegestaan is en had het liefst dat er helemaal niets in het topic kwam staan. Daarom heb ik dat op deze manier (vaag houden en geen bron geven) opgelost om iedereen iig duidelijk te maken dat er echt twee kanten aan dit verhaal zitten. Met het alleen maar groter en spectaculairder maken van het verhaal schieten we echt helemaal niets op.

BloemBloem

Berichten: 16595
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:56

Mijn idee is om in het eerste topic verder te gaan!

[edit] dit is nl erg verwarrend!

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 13:58

Kan iemand dit topic sluiten?

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:59

Bart: nogmaals: als die zgn. bron jou wel dingen vertelt vind ik dat hij of zij zowieso al niet de eed der geheimhouding respecteert. Maar nogmaals: het is jouw keuze, jouw geweten.

En voor wat dat 'geen minuut eerder' terugkomen betreft. Het kan beslist heel wat uitmaken hoor als er mensen bezig zijn een en ander uit te zoeken. Lekker stil blijven met z'n allen. Dat zal helpen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:59

Maar zolang er niet duidelijk is wat die andere kant van het verhaal is zal iedereen hier doorgaan op de kant van Lotte. En dat kan niemand kwalijk nemen lijkt mij. Verder zou ik inderdaad dit topic laten rusten totdat Pervinco meer weet van de buren.