En dan mis je de laatste trein.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

En dan mis je de laatste trein.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 00:26

Echt iets voor mijn vriend.
Hij had vanavond zijn trein gemist op Schiphol en moest een uur wachten.
Ik op internet opgezocht hoe hij moest gaan, tijd en spoor doorgegeven. Nou hij zou op tijd klaarstaan. Bel ik hem net op om te vragen of hij in de trein zit, nou niet dus. Meneer stond op het verkeerde perron, hij had het gevraagd aan een conducteur en die zei dat ie daar moest gaan staan, nou mooi niet dus !
Nou heeft ie de laatste trein gemist ! De volgende gaat om 5 uur. Heb je een uur de tijd om je trein te halen mis je hem nog !
Nou hij zoekt het maar uit, ik ga hem niet halen , ben zo kwaad !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 00:48

Daar kan hij toch niks aan doen? Meestal neem je aan dat een conducteur het wel zal weten, dat hij dan op een verkeerd perron staat kan je hem niet kwalijk nemen

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 00:51

ben het met _Scarlet_ eens. Lachen

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 00:52

Als je een uur de tijd hebt om een trein te halen en je hem dan mist dan is het toch logische dat ik kwaad wordt ? Ik heb 3 a 4 x gezegd dat de trein op spoor 2 kwam. Als de cnducteur nou had gezegd dat hij voor de trein moest springen doet hij het toch ook niet ?
En dan die mooie grote borden die aangeven welke trein waar staat.

Volgens hem is de trein nooit gekomen. Hij staat nu op Amsterdam Sloterdijk en als hij geluk heeft dan komt er nog 1 trein, als hij pech heeft staat hij er tot 5 of 6 uur.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 00:57

Whahaha dat is een redelijk blonde actie ja Tong uitsteken
Maar als een conducteur iets anders tegen mij zegt dan ik heb gehoord, geloof ik hem eerder omdat hij het lijkt mij het beste weet!
Ik zou het wel ontzettend l*llig vinden als je 'm niet op zou halen Scheve mond Laat 'm dan gewoon ff wachten en haal 'm dan alsnog op ofzo? Haha!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 01:14

Hij heeft die trein dus ook gemist. Hij pakt nu de trein naar Alkmaar en verwacht dat ik hem daar ophaal.

Zo irritant, zit hier met een te hoge bloeddruk, ben over een maand uitgerekent, morgenochtend wordt er zijl in de babykamer gelegd en de plinten moeten nog geschilderd worden (dit mag ik eigenlijk niet doen want het is 'schadelijke' verf), er moet nog behang van de muur af. Hier heeft hij weken de tijd voor gehad en nu draai ik er voor op want voordat hij thuis is.


Ik ben echt zo pissed ! Zo moeilijk is het toch niet om met het ov te reizen? (dit keer ligt het niet aan de ns Haha! )

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 02:59

Ach gut, ik kan me wel voorstellen dat je pissig bent Ach gut , maar volgens mij kan je hem toch maar beter gaan halen Knipoog !
Als je het niet doet en naar bed gaat, lig je je waarschijnlijk toch alleen maar op te vreten en kun je niet slapen Knipoog .
Daarbij, als hij dan thuis komt en in bed kruipt, wordt je hoogstwaarschijnlijk wakker van hem en ga je je vervolgens wéér opwinden !!
Dan kun je hem nu maar beter ophalen, even flink kwaad op hem worden en daarna lekker gaan slapen Lachen !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 03:21

Ach haal hem toch op joh! Echt handig was het misschien niet maar zo als jij je nu voelt kan ik niet begrijpen. Ik zou mijn man echt geen hele nacht in de kou laten staan hoor, net of hij het expres doet. De conducteur heeft een foutje gemaakt en je man kan het nu lekker uitzoeken. Al moest ik naar limburg rijden dan zou ik hem nog ophalen. Die hoge bloeddruk is zeker niet handig nu maar dat schilderen is ook niet verstandig nu.

Als je hem nu ophaalt is hij sneller thuis en kan hij je morgen alsnog helpen.

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 07:11

En? En? Hebben je hem laten staan, of heb je over je hart gestreken en hem toch opgehaald? Wel een sufferd hoor, wie mist er nou 3 treinen. *LOL* Tong uitsteken

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 07:19

Kojack Kojack Kojack... ik heb nu toch wel een beetje te doen met je vriend hoor... Haha! ik ging laatst nl. ook weer eens fijn met de trein... werd ik op het station door conducteurs naar een ander perron verwezen omdat er wijzigingen waren en de borden het niet goed deden. Je mag er toch van uit gaan dat zij op de hoogte zijn van de laatste wijzigngen... maar helaas... ook ik zag fijn mijn trein aan de overkant weg rijden, grrrrrr!!! (op een ander perron dan het oorspronkelijke en waar ik stond). Tsja, de NS maakt er nou eenmaal vaak een enorm zootje van. Maarre... je hebt hem vast nog wel gehaald he Knipoog . En laat je de volgende keer niet zo druk maken he, denk om je bloeddruk!

helga

Berichten: 627
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: emmer compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 07:41

nou daar zou ik me nu niet druk om kunnen maken. hij moet wachten op het perron terwijl jij lekker thuis zit. prima toch?

ik heb meer het idee als ik je verhaaltje en de andere reacties die je geeft, leest, dat je meer teleurgesteld bent in je relatie dan in het feit dat hij daar op het perron staat.
en nu je op het punt staat te bevallen, gaan ineens je ogen open.

heel vervelend, maar met verwijten maken red je het niet, dus misschien moet je proberen om de negatieve dingen iets meer naar de achtergrond te schuiven en de positieve dingen te gaan ontdekken.

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 07:50

Dat manneteje van heeft ook wel altijd pech he!
Eergister zijn motor kapot en een lege mobile telefoon en nu de trein gemist,wat zeg ik de trein,drie treinen!
Ik kan wel een beetje je woede begrijpen hoor!
Maar ga eens uit van zijn situatie,ik denk dat hij er ook vrolijk van is,je zal daar maar staan en dat om die tijd!
Sterkte,maak je niet te druk,denk aan je bloeddruk!
Knuffel Lundi

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 08:09

en is tie er al?
of heb je m toch maar opgehaald??

Ik kan je wel n beetje begrijpen hoor , ik heb ook zo'n licht
En ik heb ook het leeuwendeel van de kinderkamer (oa) op me genomen
nu na ruim 6 jaar is hij aardig bijgetrokken
puber af en begint steeds meer verantwoordelijker te worden en verantwoording te nemen , eindelijk echt puber af (nou ja , af Verward )

blijft een vent he ...

en jouw hormoontjes razen nu ook lekker door je lijfje , het word nu toch wel spannend ,

he sterkte meid mak an !! en alvast succes
met de bevalling ! spannend hoor ..

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 08:14

Ook zonder zwangerschap zou ik net zo boos zijn als Kojack. Wat een kneuzen-actie. Maar ik zou hem wel gaan halen en dan na een uurtje razen zou ik toch wel weer blij zijn met mijn kerel.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 08:30


Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 10:42

hihi, toch maar wel.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, chazzie, Facebook, GoogleAdsense, lastig, ManonGrr, YandexBot en 134 bezoekers