Desiree

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-01 18:19

Wilde even zeggen dat ik je brief heb uitgeprint en de laatste alinea weg heb gelaten.
Ik heb 'm 10 keer geprint zonder jouw adres.
De boerin wilde 'm namelijk ook graag zodat ze 'm aan alle boeren hier uit kan delen.
Men gaat massaal je brief met eigen ondertekening opsturen..
Dus namens iedereen bedankt voor het schrijven van de brief en dat we 'm mogen gebruiken
Kim

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 08:50

hardstikke goed! ik denk dat het enige wat we kunnen doen is druk zetten op de overheid d.m.v. publieke opinie. Ze kunnen na verloop van tijd er niet meer omheen als ze Nederland democratisch willen blijven noemen.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 11:35

Desiree.....kun je mij die brief ook sturen???

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 11:49

Yep me too.

Gr Pris

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 12:37

Zal hem hier plaatsen, ik weet namelijk niet hoe ik hier jullie email adres kan vinden, grinnik. Hier issie dan, kun je hem copieren:

Vertegenwoordiging Europese Commissie,
Postbus 30465
2500 GL Den Haag
fax 070-3600266


Onderwerp:
mond en klauwzeer


LS,

Het is ethisch gewoon niet verantwoord om gezonde dieren te doden. Daarbij heeft het geen zin als er nog veel andere dieren (vogels en mensen) wel blijven leven en het alsnog kunnen verspreiden. Dit zal dus geen verschil uitmaken en het doden van gezonde dieren is derhalve nodeloos. Ik kan hier maar een reden voor bedenken: kwaadwilligheid en moordzucht!

Andere landen lijden honger, eenvoudigweg omdat ze geen eten en drinken hebben en hier wordt er vlees weggegooid en is melk niet meer verkrijgbaar. Hoe kun je dit nog een welvarend land noemen als aan deze primaire behoeftes niet meer voldaan wordt?

Is het nu al zo erg met de economie gesteld dat deze letterlijk over lijken gaat van dieren, en ook over de mensen (hun eigenaars die het niet meer zien zitten)? Het leven van vele boeren wordt hen letterlijk ontnomen. Het is HUN keus niet geweest om niet te vaccineren, dat hebben ze in Brussel gedaan (zij die er zelf ver van afstaan) en vervolgens is een andere groep ZWAAR gedupeerd. Waarom hebben ze in Brussel niet geluisterd naar deskundigen op dit gebied: de boeren zelf en de veeartsen!

Dieren worden al voor alles gevaccineerd, waarom is deze ene vaccinatie die zoveel leed kan voorkomen en die geen gevaar vormt voor de bevolkingsgezondheid verboden? Jullie zijn bang dat er geen export is door vaccinatie. Als straks ons vee allemaal uitgeroeid is, valt er nog weinig te exporteren!

Ik ben het vertrouwen en geloof kwijt in de democratie. Niemand staat achter de massamoord op dieren en toch gaat de overheid er mee door. Daarbij leef ik in angst dat ook mijn dieren aan de beurt zullen komen zoals in Engeland. MIJN dieren (ben paardenhouder) die ik met liefde en zorg behandel, die mij zo maar afgenomen kunnen worden, terwijl dat geen enkele zin heeft. Nu wordt gezegd dat paarden en honden in principe niet afgemaakt worden. Maar hoe vaak houdt de overheid zich niet aan zijn woord? Hoe moet ik dan hierin vertrouwen hebben?

Iedereen weet dat mond en klauwzeer als een rollende sneeuwbal is en dat deze maar op 1 manier te stoppen is: met vaccineren. De Vraag is echter hoeveel koppen moeten er nog rollen eerdat daarmee begonnen wordt? Zal mijn kop er ook tussen zitten?

Om mijn hobbie en ontspanning te kunnen uitoefenen omdat deze duur is werk ik fulltime. Ik moet aan de stalhouder namelijk veel geld betalen en vervolgens mag ik mijn paarden niet opzoeken, alsof het al niet erg genoeg is dat ik ze moet onthouden van primaire paardenbehoeftes: weidegang en frisse lucht!


Met Vriendelijke, doch wanhopige groet,

Kijk maar wat je er mee doet. Misschien wil je er iets uit verwijderen, misschien heb je iets toe te voegen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: APCIII, Britta31, cariena1, charrr91, Condor, Eliine, fro, GoogleAdsense, Lugea, Meliaforever, Nathalie18x, Peelie, roosjenat, Seventeen, sinnekinne, xColorCross, xSCWx en 69 bezoekers