berichtje namens Maarten over solli :-)

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 17:05

Maarten belde mij net om het hele verhaal van zijn tweede-ronde-gesprek van vanmorgen te vertellen. Hij heeft er een goed gevoel over, maar het wordt dus wel heel spannend, want er zijn twee kandidaten (50% kans dus). Die andere kandidaat is een ook net afgestudeerde studiegeno(o)t(e) van hem, ze wilden alleen niet zeggen wie (flauw hè).

Maarten is nu bij z'n ouders en gaat zo door naar Wageningen, maar hij kan daar vanavond pas laat online, vandaar dat hij me vroeg om ff dit berichtje te plaatsen. Hij vond het leuk dat er Bokkers waren die aan zijn gesprek hadden gedacht! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 22:11

Bedankt Karin!!! Party!!

Tja, vandaag dus mijn tweede gesprek gehad. Ging op zich wel goed, maar of ik nu uitgekozen wordt om daar te komen werken....??? Ik moet zeggen dat het nu een heel stuk spannender is dan de vorige keer. Nu gaat het er echt om. Scheve mond\

Tja, deze week zullen ze me dus bellen (op mijn mobiel, dus ik ga met dat ding naar bed en sta er mee op *LOL* ). Gelukkig heb ik flink veel afleiding want ik ga een paar fijne buitenritten maken in de omgeving van Lunteren met Ilona en Jurga. Hmm, dan valt het evt. slechte nieuws denk ik minder rauw op mijn dak als ik midden in de natuur ben met mijn paardje.

We wachten af en als ik wat hoor, horen jullie het meteen!! Lachen

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 22:15

Zo hèhè, eindelijk verslag uit jouw vingertjes!

Ben heel benieuwd hoor, ik zal heeeeeel erg hard voor je duimen! Spannend hoor!

Maarre alleen naar bed gaan en opstaan met je foontje hoor, geen rare dingen gaan doen door de spanning, hihihihi...... *LOL* Extreme duivel

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie