Potverdrie, probs mbt stage. Iemand tips?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Potverdrie, probs mbt stage. Iemand tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 20:36

Ik zou eerst op stage gaan naar engeland, een grote renstal met een zwembad erbij voor de trainingen. Leek me hartstikke gaaf, maar nu kreeg ik maandag een mailtje dat het zwembad dicht is in de periode dat ik er zou zijn. Hierdoor hebben ze geen plek meer voor me, ook worden er paarden verkocht en personeelsleden zijn naar huis gestuurd.
Ik baal dus....
Maar ze kwamen met een ander adres, dat heb ik gelijk maandag gemaild. Ook een renstal met zwembad in engeland. Heb nog steeds geen antwoord terug en ik moet 20 juni op stage.

HELP
weet iemand hier misschien nog een leuk adres in het buitenland? Het liefst een bedrijf met een zwembad voor de paarden maar iets anders leuks mag natuurlijk ook. Het maakt mij weinig uit wat voor land, ik hou van de zon dat wel. Verder ben ik voor alles in. Amerika en landen in die richting vind ik wat te ver. Mijn stage is maar voor 25 dagen namelijk!
Nou ik hoop dat iemand met wat leuks komt Scheve mond

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 20:48

Waarom bel je ze niet gewoon? Dan heb je meteen antwoord of weet waarom het iets langer duur voordat je antwoord krijgt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Sun, Amarins2, carin0903, DeTjoeter, Froukje, judith_irene, Kmbrly, Lizzy__87, MerleSimone, Momo94, rien10, Sky_As, Stal_Fiore, StonedRomy, supervon78 en 59 bezoekers