Vreemde mensen heb je hoor -> amputatiedroom :\

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Vreemde mensen heb je hoor -> amputatiedroom :\

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:07

Las ik net op nu.nl

Dat 800 mensen een site op zetten met als doel met elkaar forummen over hun droom : een ledemaat laten amputeren...

Verward

Ik heb er ook wel eens een docu over gezien op tv, veel dokters beginnen niet aan een been afzetten die gezond is...

Ik snap het echt niet, hoe ziek kan je zijn?


leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:08

no offence meant, maar het eerste wat in me opkomt is, wat willen ze daar mee bereiken, welke meerwaarde heeft dat? aandacht ofzo?

Denk dat er veel mensen die een of meerdere ledematen moeten missen graag met hun willen wisselen.

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:12

Ik heb hier ook wel eens van gehoord ja, op de reclame op de tv. Heel apart. Het schijnt zo te zijn dat ze dat bepaalde ledemaat zo verschrikkelijk lelijk vinden, dat ze het kwijt willen. Naar mijn idee sporen die mensen ook niet echt.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:16

Tjees dan ben je echt niet helemaal wijs volgens mij.

Denken ze dan helemaal niet aan de mensen die ook een ledemaat moeten missen terwijl ze daar zelf helemaal niet voor gekozenhebben??

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:20

ja heb ik ook eens gehoord Verward heel erg vreemd kan me niet voorstellen dat je gelukkig kan zijn met een ledemaat minder

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:24

Ja zo had ik de vorige keer dat er mensen waren die dat ook wouden maar dan toch net wat anders.....
Was op tv:
Man wou zn ledemaat eraf laten snijden en vevolgens zelf een ddel opeten...GATVER*kotssmile*
Dat was echt vies.....
Hij was buiten zinnen geraakt en de andere man waarmee hij afgesproken had heeft hem doodgemaakt en had toestemming om de man op te eten....

Het is maar net waar je van houdt...het zou mijn keuze en vooral smaak enit zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:33

Net zoals die man die samen met een andere man zijn piemel op ging eten Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:33

Ja, ik heb het ook wel eens op tv gezien. Wil niet zeggen dat die mensen ioets niet goed hebben zitten in hun hoofd, maar echt normaal is het niet .
Die mensen vinden dat bijvoorbeeld hun been niet van hun is, dus die moet eraf. Pas als ie eraf is kunnen ze gelukkig worden.

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:34

Ja sommige mensen daar snap je echt niks van inderdaad. Maar ja aan de andere kant wij kunnen niet weten wat er in hun hoofd omgaat. Want om zo iets te denken dan moet je al wel een heel eind heen zijn hoor. Daar hebben wij helemaal geen besef van...

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:34

Humpiedumpie schreef:
Ja, ik heb het ook wel eens op tv gezien. Wil niet zeggen dat die mensen ioets niet goed hebben zitten in hun hoofd, maar echt normaal is het niet .
Die mensen vinden dat bijvoorbeeld hun been niet van hun is, dus die moet eraf. Pas als ie eraf is kunnen ze gelukkig worden.


Ik las dat het een persoonlijkheidsstoornis is.

Ik denk ook dat het een kronkel is in iemands hoofd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:37

chickey schreef:
Ja sommige mensen daar snap je echt niks van inderdaad. Maar ja aan de andere kant wij kunnen niet weten wat er in hun hoofd omgaat. Want om zo iets te denken dan moet je al wel een heel eind heen zijn hoor. Daar hebben wij helemaal geen besef van...

Dat is waar, wij weten niet wat ze voelen, dus eigenlijk kunnen we ook niet echt oordelen...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:40

Ik heb er wel eens aan gedacht... wil 20 kilo afvallen... been eraf Bloos! Knipoog

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:52

Haha, ja dat zal helpen!!
Wat gek.. die broek past nog steeds niet in maatje 34, en ik ben nog wel 20 kilo afgevallen....

http://www.hestarmoves.nl - bewegingstherapie voor paarden
Gediplomeerd MHC Paarden bewegingstherapeut
*Jaguar* *Bjarni, klein paard met een groot hart, rust zacht!*

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:54

hmm die mensen zijn zijn echt niet helemaal goed bij hun hoofd

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 16:05

Misschien zijn het wel gewoon hele normale mensen. Iedereen heeft wel iets wat "raar" of "vreemd" is, maar om ze dan gelijk voor gek te verklaren? Je weet niet welk verhaal er achter zit, en zolang ze mij er niet mee storen, ga ik ze ook niet voor gek verklaren.

... And we like all the fluffy animals.



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Baredawn, Googlebot, YandexBot en 131 bezoekers