handige opbergtips gevraagd (sieraden/make-up/etc)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

handige opbergtips gevraagd (sieraden/make-up/etc)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 14:26

het gaat allemaal toch door(ondanks dat gedoe met mn ex, zie andere topic hier op [AM] ) maar nu was ik alvast wat gaan opruimen en aan t uitzoeken wat ik allemaal wel/niet mee ga nemen
mn vriend heeft 2 hele grote klerenkasten, en gebruikt er zelf maar een half, dus mn hele kledingzooi kan probleemloos mee Haha!
alleen heb ik zo'n enorme zooi aan nagellak, ontelbare doosjes oogschaduw, mascara en andere zooi, en dan nog eens alle bodylotions, geurtjes etc etc hoe ga ik die handig en netjs opbergen en toch nog makkelijk om ff snel te pakken en goed te kunnen zien wat je allemaal precies hebt

tzelfde geldt voor mn uitgebreide collectie siereden(piercings, ringen, armbandjes, kettingen enz) hoe ga je die handig en netjes oruimen, zonder dat als je iets nodig hebt eerst alles overhoop moet halen

nu heb ik een kast waarin t meeste staat/ligt en nog een ladenkastje vol zooi, dat is niet erg handig en t meeste slingert overal rond, mn vriend is t tegenovergestelde van mij, ik ben chaotisch en rommelig, mn vriend is erg netjes, dus alles overal neerzetten is geen optie Clown

dus alle handige en slimme opbergtips zijn welkom Haha!

ik heb geloof ik wel het geluk dt onze badkamer aardig wat kastjes heeft dus kan ik dingen als shampoo cremespoeling bodylotion en alle andere van die dingen daar goed kwijt, maar ja mn sieraden en make-up enzo moet netjes weggelegd liggen, maar toch in 1 oogopslag moet ik kunnen zien wat ik waar heb liggen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 14:28

Je kan bijvoorbeeld in de slaapkamer een klein kastje zetten, met van die kleine laatjes. Een apothekerskast ofzo heet t dacht ik.
Dan kan je in elk laatje een ander rommeltje doen, een laatje met nagellakjes, een met sieraden, een met smeerseltjes...

Monday

Berichten: 1276
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: @ Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 14:38

Gebruik je al die make-up, nagellak enzo ook nog, of ligt het er maar te liggen? In dat laatste geval zou ik zeggen: gooi weg, lekker grote opruiming houden. Veel laatjes en bakjes betekent vaak veel meer zooi... Schijnheilig
Ben je wel dol op bakjes en mandjes, dan zou je naar de IKEA of de Xenos kunnen gaan, wedden dat je met prachtige opbergmogelijkheden thuis komt?

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 14:39

Een beauty-case? Daar heb je toch redelijk wat plaats in...
Of heb je nog meer plaats nodig Haha!

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 14:42

had ik al aan gedacht, ik heb een ladenkastje met 4 laatjes van 65x25 cm en dan maar 8 cm hoog, die heb ik net compleet leeggehaald en heel veel zooi weggegooid, die gaat dus sowieso mee, alleen moet ik dan alsnog zoeken en bukken enzo(ik ben niet lui uitgevallen hoor Knipoog ) en sieraden verdwijnen in 1 grote hoop van oorbellen, kettingen etc in zo'n grote la

bestaan er geen kleine soort opbergboxjes met laatjes ofzo?die ik dan weer ergens op een bureau/kast/oid kan zetten vast wel, maar waar?
(binnenkort gaan we richting Ikea, hoe burgerlijk Bloos! )

dr komt ook een nieuw bed en dan wil ik 2 nachtkastjes met 2 flinke lades erin zodat daar mn ondergoed enzo in kan, dat is ook een enorme zooi haha
ik heb nu 2 kamers om mn kleren en spullen kwijt te kunnen, en t meeste zwerft ergens door mn slaapkamer, mn vriend wordt altijd gek als ie mn kamer binnenloopt en over vanalles struikeld, en tsja over 42 dagen krijgen w de sleutel, en de wee erna verhuizen we al, dus ik ben nu alvast aan t proberen mn leven te beteren en wat netter te worden Schijnheilig

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 14:42

Of voor in de slaapkamer een dressoir met veel laatjes?

Voor de verhuizing zou ik alles lekker in schoenendozen opbergen. Dat is weer makkelijk uitpakken ook. Zou ik gewoon even bij een schoenenwinkel vragen of ze er wat voor je willen sparen.

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 14:44

In blokker zijn er van die kleine kastjes met van die mini schuifjes in Ikea ook dacht ik, misschien ze zelf maken? (of als je een handige vriend hebt Schijnheilig )

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 14:46

Ik heb van Ikea een stel van die kastjes met vakjes. Ze zijn van blank hout en die kan je verven in de keur die je leuk vind .
Ik heb er een stel in de badkamer, 2 in de keuken en 4 in mijn kamer, waar ik een hele hoop knutsel spulletjes in heb. Reuze handig die dingen en niet duur Lachen !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 14:46

Natalie schreef:
Een beauty-case? Daar heb je toch redelijk wat plaats in...
Of heb je nog meer plaats nodig Haha!


die is opzich ook handig, maar waar laat ik die, want ik heb die wel 1 mega grote(stata nu bij mn zus maar die is eigenlijk van mij) en om dat ding nou ergens in de slaapkamer neer te zetten is ook weer zoiets

Monday: je hebt helemaal gelijk, hoe meer laatjes hoe meer zooi Haha! heb net 4 lades leeggehaald en de inhoud van 2 copleet in de kliko gekieperd!
maar ik hou noh zoveel zooi over, dat mee moet en netjes maar toch makkelijk te pakken, opgeruimd moet worden
Ikea staat in de planning, komt een nieuw bed, met 2 nieuwe nachtkastjes, die we nu hebben zijn onhandig 2 kleine laatjes en wat plankjes enzo erboven, naast t bed daar kan je dus net nix kwijt Clown
mn ouders hebben wel van die handige zoiets wil ik ook, ieder nachtkastje heeft 2 flinke lades, kan je al aardig wat zooi kwijt en niemand die het ziet dus lijkt t netjes:D

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:21

[quote="Renske20mn ouders hebben wel van die handige zoiets wil ik ook, ieder nachtkastje heeft 2 flinke lades, kan je al aardig wat zooi kwijt en niemand die het ziet dus lijkt t netjes:D[/quote]
Hier kan je ook altijd nog onderverdelingen in maken, vakjes dus, links nagellak, rechts oogschaduw, vanachter links mascara enz enz, mmm doe al tips voor mezelf op Knipoog

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:41

Wat dacht je van een kastje met allemaal kleine ladetjes. (denk aan: zo klein dat ze vierkant zijn) Eentje voor de armbandjes, eentje voor de kettinkjes, eentje voor de ringen...blablabla..(en eentje voor je piercings uiteraard! Cool ) Ik zou als ik jou was eens een keer bij IKEA gaan kijken, daar hebben ze heel veel hippe aparte dingetjes. Succes!+:)+

:D M2 + 8 :D

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:42

O... Ik zie dat er meer mensen zijn met hetzelfde idee als ik... Haha!

:D M2 + 8 :D

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 16:54

ik ga idd binnenkort maar eens richting Ikea staan we dalijk daar als een doorsnee ruziënd stelletje, zoals je die zoveel ziet in Ikea Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:56

Als ik een of ander opbergding nodig heb, dan slaag ik 9 van de 10 keer bij Ikea. Overigens kun je bij Blokker en de Hema ook leuke dingen vinden op opberggebied. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 17:01

idd www.ikea.nl !!
daar kan je vantevoren alvast kijken wat ze aan "kleine opbergers" hebben.
Ze hebben er in ieder geval van die kleine kasjes met een paar kleine laatjes.
Wat mijn favoriet is, is een soort ronde ophagzak van zo'n 20 cm doorsnee en 1.80 meter hoog. Daar zitten 5 vakken in waar je een hoop zooitjes-die-je-bij-de-hand-moet-hebben kwijt kan. Ik heb hem zelf naast de wastafel hangen, idd alle make-upjes, haarborstels, cremetjes, bodylotion etc etc etc. En hij neemt weinig ruimte in! Dat is het grootste voordeel.

Maarre, de website is dus ook erg overzichtelijk! Veel plezier in je nieuwe huis!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 17:04

he dat is ook een goeie tip! zo'n opberg hangzak!! nu je t zegt heb ik hem idd in de ikea gids zien staan, ow die ga ik echt wel kopen denk ik, een hele hoop zooi kan ik dan in 1x netjes opbergen!

ik ga ook meteen ff bedden kijken Lachen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 18:29

ik heb thuis dit gedaan: rond me spiegel willekeurig allemaal spijkertjes in de muren geslagen. Hier heb ik armbanden, oorbellen kettinkjes etc aan hangen. Het is heel handig, omdat er niks in de knoop raakt, en je alles zo gewoon weer terug kan hangen waar je het vandaan had.
Dit is dan een tip voor de sieraden.. want mijn andere spulletjes, bodylotions etc kan ik ook nooit kwijt Haha!

Gezocht: Bijrijdpaardje omgeving rotterdam( berkel en rodenrijs, bergschenhoek, schiebroek, hillegersberg...)

A woman needs two animals: The horse of her dreams and a jackass to pay for it.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 18:38

dat is ook een handige tip!gewoon alles ophangen, dan zie je ales meteen!

heb net bij Ikea een supermooi bed gezien, 2 mooie banken en een bijpassende fauteuil en voetenbank gezien
nu nog een eettafel, stoelen, kast en bijzettafeltjes etc

deze serie zijn de banken, fauteuil etc: http://www.ikea.nl/webapp/wcs/stores/se ... attype=sub
de kleur die ik wil hadden ze weer niet alles bijpassend, dan werden het 3 kleuren en ik wil het bij 2 verschillende kleuren houden

en dit is het bed(maar dan wil ik de grootste uitvoering en niet deze van 1.40 breed) : http://www.ikea.nl/webapp/wcs/stores/se ... 0103*10144

toch maar snel eens richting Ikea gaan, eerst met een vriendin die dezelfde smaak heeft als ik, en die heel handig leuke dingen bij elkaar kan uitzoeken, en dan samen met mn vriend om te kijken of hij het ook leuk vind(en anders heeft ie pech Tong uitsteken ik ben nml degene die het gaat betalen Knipoog )

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 18:47

Voor mijn oorbellen (stekers) heb ik aan de binnenkant van een toiletkastje een muismat geplakt (makkelijk op maat te knippen) en hier alle oorbellen in gestoken, de 'sluitinkjes' bewaar ik in een doosje, meestal passen die dingen op meerdere oorbellen, dus je graait niet zo vaak mis als je zou denken.

Voor al mijn staartdingen heb ik aan de zijkant van datzelfde kastje boven de wasbak een reep klitteband geplakt (de 'gemene' kant). Hierop plak je alle haarbandjes etc, op kleur of afmeting.

Verder kun je bij elke doe-het-zelf zaak een vakverdeelbox kopen voor ringen, kettingen etc.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 18:58

Spijker(s) in de muur slaan en daar je kettinkjes en armbandjes aan ophangen.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 19:13

ik heb een sieraden kist in de vorm van een boek
ding is 20 bij 40 met verschillende vakjes 3 niveaus etc daar kan ik alles in kwijt aan sieraden , hiervoor had ik een oud houten kistje ( met deksel)

make-up heb ik laatst allemaal weg gedaan en een nieuwe kist gekocht bij de dirx zit van alles in en als t op is kan ik t nieuwe spul daar ook weer in opbergen.

smeerseltjes heb ik niet veel en die er zijn staan in een lade kastje op
de slaapkamer (bovenste laatje smeersel daaronder ondergoed hem daaronder ondergoed haar)

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 19:14

Als je bij Ikea een leuk doosje of klein ladenkastje gevonden hebt kan je ook van dat *sjips hoe heet dat nou* spul kopen, het lijkt op wat ze ook voor bloemstukjes gebruiken, ik bedoel dus niet echt dat spul voor bloemstukken dat duikt in en heb je na een tijdje niets meer aan.
waar je dus van alles in kan prikken.
Daar kan je sowieso je oorbellen *zonder knopjes* inspelden.

Als je dat op maat zaagt, knipt what ever, in de maat van zo'n laatje of doosje zit alles netjes vast *kwa oorbellen dan* en raakt het niet zo snel in de war en knoop *had ik zelf vroeger altijd last van*

Verder hebben ze idd bij Blokker, ikea en xenos allemaal niet dure opruimdoosjes en dingetjes, ook doorzichtige.

Veel plezier Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 19:20

Je bedoelt een Oase, ook handig idd, maar dat spul wordt wel droog en gaat 'vervallen' op den duur.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 21:35

Gewoon even sjoppen bij de xenos(moest even reclame maken hoor hihihi).Daar hjebben ze talloze dozen ,plastic kastjes,houte kastje noem maar op.Van die onder het bed schuif baken ga zo maar doen.En dat voor leuke prijzen.
Kijk anders even op de site van xenos

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, AhrefsBot, Amanda_T, Amazonbot, Corelli, Eapy, JorineV, Sewri, YandexBot en 189 bezoekers