concert marco bosato wie gaat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 10:56

ik ben ook gisteravond geweest met vriendin + haar moeder, nichtje en tantes Haha!
we zaten in vak B volgensmij

die trein op de terugweg vond ik wel grappig eigenlijk Knipoog wat een gezicht zeg al die mensen rennen om de trein in te kunnen, dat was echt stampen inderdaad.. de deuren pasten haast niet dicht en dan nog stonden er mensen buiten

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:48

Ireentjuh schreef:
ik ben ook gisteravond geweest met vriendin + haar moeder, nichtje en tantes Haha!
we zaten in vak B volgensmij

die trein op de terugweg vond ik wel grappig eigenlijk Knipoog wat een gezicht zeg al die mensen rennen om de trein in te kunnen, dat was echt stampen inderdaad.. de deuren pasten haast niet dicht en dan nog stonden er mensen buiten


Ja het concert was echt geweldig........ Zo gaaf!! Absoluut een aanrader!

En een aantal lichamen die half in de trein zaten en dat er dan nog een been buiten was toen de deur ging sluiten, dat was pas grappig.......

Heeft er iemand digitale foto´s gemaakt of gewone foto´s. Ik had de mijne dus niet mee, en ik heb er achteraf ontzettend spijt van, ik zou zo graag een herinnering willen hebben...... Uiteraard tegen de vergoeding van de evt kosten..... (maar digitaal zou makkelijk zijn omdat dat dan via mail kan....) Ik hoop dat iemand mij blij kan maken!

Groetjes,

Kirsten

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:12

Hej ik ben Gister geweest en het was TE GEK..!!! echt het is helemaal geweldig..!! en voor de mensen die wel gaan en nog neit alle liedjes van Zien kenne dat is helemaal geen probleem joh.. hahah Ik kende zo ook niet allemaal.. volgens mij waren der heel veel die niet alle liedjes kende..!!! Maar ik kan neit anders zeggen dan dat eht echt heeeeeeeeel erg gaaf was... Heel veel plezier allemaal die nog gaan... En euhh foto;s op bokt zetten is indd ook wel een leuk idee *had die van mij ook niet bij me Boos!*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:19

Wil iemand morgenavond toevallig werken bij het concert van Marco Borsato? Pb mij dan ff........zoek nog wat mensen Haha!

Roosch

Berichten: 36647
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:28

Huilen ik mocht niet terwijl ik ontzettend fan ben..
mijn mentor is ook geweest!

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:43

sabineG schreef:
Ik heb veldkaarten voor de 17e!!! mijn vriend weet het nog niet... echt leuk... ik heb kaarten via via geregeld en hij weet dat ik een verassing heb maar niet hoe wat wanneer... hij is nu erg nieuwsgierig!!! van de week was op tv de reclame voor het concert... en hij zegt "daar zou ik ook wel een keer naar toe willen, maar ja is uitverkocht..."en ik maar lachen in mezelf...

Wie staat er nog meer op het veld de 17e???? Idee voor mini Boktmeeting???


Kom me maar opzoeken, moet de 17e werken bij MB!

Monday

Berichten: 1276
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: @ Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 15:24

Ik ben woensdag geweest en ik vond het echt helemaal geweldig. Het was lang geleden dat ik naar een concert ben geweest, maar dit smaakt absoluut naar meer!!

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 15:26

ik ga ook donderdag de 17e. En ook veldplekken
mini bokt meeting is inderdaad een goed idee

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 15:33

ik ga alle keren *werken Tong uitsteken * ik sta bij vak V.. in een unox verkoop tentje.. als je me ziet ff zwaaien he Haha!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:51

Ik las op internetsite de kuip, dat het absoluut verboden is om camera's en eten, drinken etc mee te nemen en dat dat in beslag genomen kan worden..Ik waag het er dus niet op om mijn dure camera mee te nemen, hihi..Maar maandag word de dvd opgenomen daar, dus dan voor degene die een herinnering willen is dat nog een tip. Ben erg benieuwd geworden, gezien ik niet zo'n borsatofan ben, bedoel heb geen cd's van hem maar voor in de auto vind ik m wel leuk, lekker meegalmen..

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:14

Ja, dat dacht ik ook ergens gelezen te hebben, maar ik zag heel veel fotocamera's (en hun flitsen) ed.

Drinken en eten klopt wel, bij de ingang wordt je gecontroleerd en alle flesjes en blikjes ed gaan zo de prullenbak in.

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 18:48

Mijn vriend weet nog van niks... Ik heb zijn dienst weten te ruilen... Onder het mom van er is op de dag geen chef van dienst... Die moet hij nu draaien... Lache he!! Ik wil voor het concert nog even een hapje gaan eten op loop afstand van de kuip? Weet iemand toevallig iets leuks in de buurt???

Mini Bokt meeting ok.. Bij het Unox tenje?? Is er maar 1 unox tentje? Anders staan we zo bij de verkeerde.....

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 19:01

ik ga morgen Haha! en ik waag erop om mijn fototoestel mee te nemen. Ik ga samen met me mammie. Ik denk dat ik bij het lied van afscheid wel een traantje weg moet pikken want dat lied werd in de kerk gedraaid voor mijn tante

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 19:05

een kennis van me is gisteren geweest, en het was echt ge-wel-dig!!!!

De hele kuip ging op en neer Haha!

Was heel gaaf voorprogramma ook, met boris, lee towers en nog meer. Do was er ook.

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 19:34

jaja ben gister geweest... zat in vak C...

ik vond het echt helemaal super! echt een superavond gehad! Haha!

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 20:42

Linnie, werk je voor Ron Koebrugge of gewoon via Unox??

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:36

ik ben woensdag geweest,en ik vond het van begin tot eind super!!!!!!
ik verklap niks,maar vooral dat "mannetje" tussen het voorprogamma en Marco zelf vond ik top!!!!!!!!!!!HIHI!!!!!!!!!

en idd,geen één valse noot,ook de gastoptredens allemaal super!!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:26

Kimmes schreef:
De Kralingse Zoom bedoel je denk ik??
Kun je daar gratis parkeren?


Yep die bedoel ik, helemaal gratis en voor niksos.....

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:29

miekelover schreef:
ik ga morgen Haha! en ik waag erop om mijn fototoestel mee te nemen. Ik ga samen met me mammie. Ik denk dat ik bij het lied van afscheid wel een traantje weg moet pikken want dat lied werd in de kerk gedraaid voor mijn tante


Gewoon onder je trui doen en niet in een tasje want dan maggie meteen de container in....

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:46

Uh Vippie, ik ken daar de hele omgeving niet, maar ik heb ergens gelezen (site van de kuip volgens mij) dat je in bepaalde wijken/straten niet kon parkeren, was afgezet oid, zodat de omgeving er niet zoveel last van had.
Maar welke weet ik niet.

Als je bij Ahoy parkeert, kun je vanaf daar gratis met de bus op en neer.
Parkeerplek bij Ahoy kost volgens mij 12 euro voor de hele dag.
Maar je kan natuurlijk ook in de buurt van Ahoy parkeren en dan naar Ahoy toelopen.

Hebben wij woensdag ook gedaan, op groenstrook voor het park dat voor Ahoy ligt, kon ook niet anders, want alles zat al vol.
En door die verkeersregelaartjes werden wij naar de groenstrook gemarcheerd.
Helemaal veilig is dit niet ivm boetes, maar wij werden er naar toe gewezen, en we hebben geen boete gehad.
En als je door het park liep, was je er echt zo.
Bij het park is ook een sportveld (voetbal dacht ik) en daar kon je de auto ook parkeren, dat kostte volgens mij niets.

Een tip, ga echt op tijd weg, als is het een uurtje rijden, trek er uren voor uit.
Wij zijn om 3 uur smiddags weggegaan en het zou rond de 2 uur rijden zijn, we waren pas rond 8 uur in Rotterdam en toen dus nog parkeerplek en naar de bus toelopen en met de bus naar de Kuip, we waren pas om 10 voor 9 binnen.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 23:37

Mexx2 schreef:
ik ben woensdag geweest,en ik vond het van begin tot eind super!!!!!!
ik verklap niks,maar vooral dat "mannetje" tussen het voorprogamma en Marco zelf vond ik top!!!!!!!!!!!HIHI!!!!!!!!!

en idd,geen één valse noot,ook de gastoptredens allemaal super!!


Nu wil ik het niet verpesten of niets verklappen, maar heb in de wandelgangen gehoord dat het Ali G is??? Dat zou helemaal geweldig zijn..

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 00:12

nee, Ali G komt niet in het voorprogamma voor.
voorprogamma heb ik niet gezien, toen stond ik nl nog in de file
maar weet wel dat hij niet in het voorprogamma zat

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 00:14

Oh jammer, kon het me ook al niet voorstellen, maar iemand die bij HMG werkt die zei dat, dat hij een showtje ging doen tussendoor.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 00:18

Zie pb, een lees mijn reactie nog maar eens door.
Niks teveel of te weinig gezegd toch? Knipoog

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 08:35

Wij kunnen pas om 3 uur wegrijden vanuit Utrecht... Weet iemand waar je dan het beste kan parkeren?? Het liefst ook gratis... De krakelingse zoom? Zegt me niks... Kan iemand me uitleggen waar dat is?