Harsen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:50

Jennygirl"]
[quote="Ludo schreef:
Heb nu een Silk-Epil van Braun, twee keer gebruikt en is sneller en makkelijker vind ik
Doet dit ding geen pijn? Ik heb ooit in het verleden wel eens zoiets gebruikt en eerlijk waar, de tranen sprongen in mijn ogen. Ik kan wel wat hebben, maar dit was echt TE pijnlijk.
[/quote]

Same here

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 09:56

Marliesje schreef:
Ik zal thuis eens kijken vanavond, volgens mij Braun. Kostte+- 55 euro.


Btje duur vind je niet? Hoelang heb je die al ?

Supertje

Berichten: 7091
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:01

Marliesje schreef:
Ik doe er zelfs mijn oksels mee!!!


Bloos! Echt waar? Mijn benen kan ik net uithouden... Bikinilijn ook weleens geprobeerd, was geen succes Scheve mond
Harsen doe ik op mijn armen Tong uitsteken Ik vind armhaar namelijk echt vreselijk, maar met scheren krijg je van die stoppeltjes op je armen Scheve mond Ik gebruik daarvoor die Veet aquasystem, werkt prima.

De rest scheer ik gewoon, en ik scheer dus ook echt in 2 minuten. Ik gebruik geen scheerschuim, dus dat gaat een stuk sneller. Soms gebruik ik niet eens water Tong uitsteken

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:08

Eerlijk waar, ik krijg kippevel als ik dit zo lees. Ohhh wat een pijnlijke bedoening.

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:10

Ja echt waar, de eerste keer is janken, maar de 2e keer doet eigenlijk niet echt pijn meer. Ik heb hem pas drie weken, maar het bevalt prima. De starterkop (met minder pincetten) gebruik ik voor mijn oksels zodat er niet zoveel in eenkeer uitgetrokken wordt. (staat ook op de verpakking dat het mag)

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 11:00

Supertje"]
[quote="Marliesje schreef:
Ik doe er zelfs mijn oksels mee!!!


Bloos! Echt waar? Mijn benen kan ik net uithouden... Bikinilijn ook weleens geprobeerd, was geen succes Scheve mond
Harsen doe ik op mijn armen Tong uitsteken Ik vind armhaar namelijk echt vreselijk, maar met scheren krijg je van die stoppeltjes op je armen Scheve mond Ik gebruik daarvoor die Veet aquasystem, werkt prima.

De rest scheer ik gewoon, en ik scheer dus ook echt in 2 minuten. Ik gebruik geen scheerschuim, dus dat gaat een stuk sneller. Soms gebruik ik niet eens water Tong uitsteken
[/quote]

en dat is dus?

Supertje

Berichten: 7091
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:04

Dat is dus deze:
Afbeelding

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:10

Hmmm en ergens anders werd er verteld dat het 10 euro ging kosten Tong uitsteken
Toen dacht ik...hmmm nog maar eens proberen, maar nu denk ik, laat maar Tong uitsteken

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:16

mijn vriendin kreeg helemaal van die bruine vlekken ( heeeel lelijk !)

harsen ? doe ik noooooit weer veelste pijnlijk haha!

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 12:56

Deze gebruik ik.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Marliesje op 04-06-04 13:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:04

Harsen doe ik ook echt nooit!! Mijn zusje heeft het laatst een keer gedaan, allemaal lelijke stoppels en super veel tranen Nix voor mij dus!!
Ik gebruik een Vinus scheermesje en Vinus Scheerschuim!! Snel, makkelijk en pijnloos *LOL*

Ik wou misschien wel zo'n epileer apparaat kopen, maar nu ik dit zo lees Scheve mond

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 13:05

Supertje schreef:
Dat is dus deze:
Afbeelding


DIe heb ik gehad, lastig! opwarmen enzo...

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:51

de beste manier om te harsen is nog altijd laten doen. Het is wel wat duurder als de hard aanschaffen bij de drogist, maar dan weet je zeker dat het goed gebeurd.

Daarbij hebben ze in de meeste schoonheidssalons de juiste hars voor het juiste type huid. Harsen moet je goed doen, want je kan ook de huid beschadigen, waardoor er een soortgelijke brandwonden onstaan.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:15

Die koude strips van veet raad ik je af
Ten eerste kreeg ik die dingen niet goed opgewarmd (je moet ze 30 sec. tot een minuut tussen je handen hebben en dan behoren ze opgewarmd te zijn)
Strip erop, overheenstrijken en dan tegen de haargroei in eraf trekken.. Nou, het deed pijn en de meeste haren zaten er nog Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:17

Epileren, errug fijn Lachen

En duur? Reken jij maar eens uit wat je kwijt bent aan scheermesjes en scheerschuin in een jaar tijd

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 14:41

Tsja dat klopt, maar kijk op www.veet.nl daar heb je wel wat aan die nieuwe middel ga ik uitpoberen, heeft iemand dat al gebruikt?

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:04

Carlaa"]
[quote="Ludo schreef:
Mét bloed zeker? Cool


Mwa, zo heel af en toe een schrammetje, klopt. Ik wil vaak te snel.
Maar liever dat dan een hele dag rode benen met spikkels van het epileren waar ik ook nog eens strontchagerijnig van word... Haha!
[/quote]
Heb ik ook heel erg last van inclusief ingegroeide bultjes/haren. En langzaam gaat het idd. Gelukkig doet het bij mij geen pijn meer epileren doe het al jaren. Harsen op de benen vinden ik echt te pijnlijk. Er zijn zelfs mensen die de oksels epileren/ harsen brrr.

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 15:31

Ik wil graag epileerapparaat gaan kopen. Maar wat adviseren jullie mij? Goedkoop houden graag ik hou ht onder 30, lukt dat?

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:06

Ryanne schreef:
Epileren, errug fijn Lachen

En duur? Reken jij maar eens uit wat je kwijt bent aan scheermesjes en scheerschuin in een jaar tijd



Rond de 30 euro...