wat moet ik doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caira
Berichten: 26072
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 14:58

Hup lekker aan de bouillon! Wel goed dingen blijven eten en drinken, anders wordt het alleen maar erger. Beterschap!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 16:35

helaas gaat dit verder dan zomaar een verkoudheidje en bouillon zal niet werken. Daarbij krijg ik haast niks warms door mijn keel...

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:08

heel veel keelpastilles slikken

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:44

Lieve Grientie..

Dot zelfde heb ik ook meegemaakt. Bij mij waren ze ook onstoken en had ik er een abces omheen zitten, en had koorts was ziek etc.... Mijn huisarts stuurde mij in dat geval meteen door naar de eerste hulp...daar aangekomen hebben ze met een naald de absessen door gheprikt (ik bespaar je de details) en ik werd gelijk doorgereden naar de o.k.

Geen een die mij heeft verteld dat ik een maand moets wachten, daarom snap ik niet dat je zelf niet wat harder voor je opkomt, en desnoods gewoon naar hety zoekenhuis heen gaat!!!!

DIT kan toch niet langer!!

Trouwens die amandelen eruit halen...dat een verschikkelende operatie... Ik hoop voor je dat ze ze gaan knippen ipv branden (wat ik had) want dan hoest je de eerste weken allemaal zwarte restekjes op! bah

Kom op voor jezelf!! ik zou niet langer wachtten!

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:49

Een vriendin van me had een paar weken terug haar amandelen uitgehaald, jakkes

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 21:40

Ik kom goed genoeg voor mezelf op. Geloof me ik heb stampij gemaakt bij mijn huisarts. Mijn huisarts is geen verkeerde vent.

Een abces aan de amandelen is nog weer anders dan "zomaar" een ontsteking. Daar is bij mij ook naar gekeken, maar ik had gelukkig geen abces...

Opereren wanneer er al een onsteking aanwezig is brengt risico's met zich mee. Daarom hebben ze liever een gezond iemand onder het mes dan een al ziek iemand. Daarbij halen ze tegenwoordig niet zomaar meer je amandelen eruit.

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:02

ja maar zo gaat het tog ook niet??

Ik zou gewoon uit jezelf actie onder nemen??

gaat het trouewns nog wat beter?

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 22:51

met mij gaat het inmiddels wel beter dan voor, zij hetdan met pieken en dalen. Ik mag nu niet klagen over mijn toestand. De medicijnen lijken hun werk te doen en daarnaast is het een kwestie van uitzieken.

Bij de KNO is er een wachtlijst. Eerst moet ik 30 juni op gesprek en vaak kun je daarna relatief snel geholpen worden.

Op deze manier ben ik wel tevreden. Zeker nu mij verzekerd is dat ze mij niet zullen helpen eer ik gezond ben.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 23:11

Hopelijk is dit het begin van een stijgende lijn, die zich ook doorgaat zetten Lachen

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 23:18

ik hoop het ook richtje!!! Haha!

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:02

GrienTie schreef:
met mij gaat het inmiddels wel beter dan voor, zij hetdan met pieken en dalen. Ik mag nu niet klagen over mijn toestand. De medicijnen lijken hun werk te doen en daarnaast is het een kwestie van uitzieken.

Bij de KNO is er een wachtlijst. Eerst moet ik 30 juni op gesprek en vaak kun je daarna relatief snel geholpen worden.

Op deze manier ben ik wel tevreden. Zeker nu mij verzekerd is dat ze mij niet zullen helpen eer ik gezond ben.


Zoo, lekker postief OK dan!