wat moet ik doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 17:25

heel veel sterkt ik hoop dat je zo gauw mogelijk geholpen kan worden. die verrekte wachtlijsten ook altijd.

picobello

Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 17:36

Bij mij moest ik 3 weken wachten op een afspraak met de KNO arts, maar toen ik vroeg hoelang ik moets wachten op een operatie zeiden ze dat ik meteen de volgende week mocht. Daar was geen wachtlijst voor. Ik weet niet of dat alleen in mijn regio zo is... hopelijk kun jij ook snel aan de beurt komen!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 17:52

ik wil er gewoon vanaf...

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 07:53

We zijn een nachtje verder. Een lange nacht. Ik heb wat kunnen slapen, maar ben elke keer weer wakker geworden van de pijn. De medicijnen lijken nog nie te helpen en ook de pijnstillers kunnen niks voor mij doen... Ik voel me nog belabberder dan gister...

Huilen

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:43

Ach gut arm kind Ach gut

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 12:48

Vind het tof dat jullie zo met me meeleven.

Helaas is mijn huisarts vanmiddag niet aanwezig. Naar een andere ga ik niet, want daar word ik voor mijn gevoel altijd afgescheept. Morgenvroeg belt mijn moeder meteen voor mij naar de dokter om daar verder mee te overleggen. Hij zal dan proberen een afspraak voor mij te maken met de KNO met spoed. Dat wil zeggen dat ik dan in ieder geval eerder op gesprek mag en waarschijnlijk ook eerder kan worden geholpen. Daarbij weet mijn huisarts hem dan ook te vertellen dat dit al de 4de keer in een maand tijd is dat ik ziek ben. Mocht het in Meppel niet lukken dan proberen wij Zwolle...

Ben het zo zo zo zo zat!!!

picobello

Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:58

Wat rot voor je dat het niet beter gaat. De dagen/nachten duren zo lang als je pijn hebt. Wat voor pijnstillers gebruik je? Gewoon paracetamol ofzo helpt bij dit soort pijn doorgaans niet.

Kun je nog wel een beetje ijsjes naar binnen werken? Zo blijf je een beetje vocht binnenkrijgen.

Duimen dat je huisarts iets zinnigs kan doen voor je. Sterkte!!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 13:02

ik heb speciale pijnstillers die ik naast mijn medicijnen in mag nemen. Helpen niet.

Ijsjes kan ik wel naar binnen werken, maar het helpt niet.

picobello

Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 15:32

Kl*te dat niks helpt. Maar vocht in blijven nemen is wel erg belangrijk! Ook voor je hertsel. Ik gebruikte bij keelontsteking altijd Naproxen als pijnstiller, als ik er dan een paar nam hielp het wel. Alleen doet het natuurlijk ook erg pijn om ze uberhaupt in te nemen....

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:39

Jeetje meis, klinkt niet goed

Sterkte vannacht Ach gut

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 19:23

He jeetje, wat rot dat je gewoon nog niet geholpen kan worden.
Ik hoop dat ze je nog snel ergens tussen kunnen plannenn....sterkte!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 21:17

you may shoot me!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:28

welke huisarts heb je?
heb je nog zo'n vreselijke pijn nu? wie heeft er nu dienst dan weet je dat ook?

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 21:33

ik heb nog steeds vreselijke pijn. In noodgevallen kan je elk moment iemand bellen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:36

jah, tuurlijk, maar omdat je eerst zei dat je eigen huisarts er niet was, en de vervangende, dat je daar liever niet heen ging. ik vroeg me af welke je had ( ken de meeste in meppel ook wel, en er zijn er idd een paar waar je echt niet heen hoeft!)

echt kl*te hoor meis, die pijn, vreselijk lijkt het me. ik hoop voor je dat de huisarts morgen goed bericht voor je heeft en dat je snel geholpen kan worden!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 21:43

superlenie schreef:
jah, tuurlijk, maar omdat je eerst zei dat je eigen huisarts er niet was, en de vervangende, dat je daar liever niet heen ging. ik vroeg me af welke je had ( ken de meeste in meppel ook wel, en er zijn er idd een paar waar je echt niet heen hoeft!)

echt kl*te hoor meis, die pijn, vreselijk lijkt het me. ik hoop voor je dat de huisarts morgen goed bericht voor je heeft en dat je snel geholpen kan worden!



je neemt me de woorden uit mijn mond.

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 07:42

we zijn weer een nachtje verder. PFFFF ben bekaf en verga van de pijn. Ik bel zometeen meteen de dokter. Hij kijkt me nog maar eens na, want dit is niet normaal....

Inmiddels is de dokter gebeld. om 10:00 moet ik er wezen. Maar zien wat de dokter van mijn klachten vind...

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 08:58

he wat vervelend ik wens je heel veel beterschap ik zou zo niet weten hoe je de pijn kan verlichten jah met ijsjes maar verder niet wel tof trouwens dat je telkens met een kleine up_date koomt ondanks dat je zo ziek bent

heel veel beterschap

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 09:09

Ben heel benieuwd wat er straks uitkomt, en of hij nu actie gaat ondernemen.....

Nogmaal sterkte Ach gut

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 09:36

fenja schreef:
he wat vervelend ik wens je heel veel beterschap ik zou zo niet weten hoe je de pijn kan verlichten jah met ijsjes maar verder niet wel tof trouwens dat je telkens met een kleine up_date koomt ondanks dat je zo ziek bent

heel veel beterschap


Af en toe moet ik gewoon even mijn bed uit, omdat het constant op bed liggen voor mij ook niet te harden is...

Richtje; ik ben ook heel erg benieuwd!!! Mijn moeder gaat met me mee...

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 10:37

ik kom net bij de dokter vandaan.

Hoewel het vermoeden bij hem groot is en blijft dat het puur alleen mijn amandelen zijn, en dat het een kwestie is van uitzieken, heeft hij me doorverwezen naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. (daar ga ik zo heen met mijn moeder) Er is een kans dat het pfeifer is. Die kans is minimaal, omdat ik anders een uitslag had moeten hebben op mijn huid ivm de medicijnen die ik slik. Toch voor de zekerheid...

Mijn herstel kan nog wel een tijd in beslag nemen. Zeker is dat de afspraak bij de KNO-arts blijft staan en dat mijn amandelen zullen worden verwijderd.

Morgenmiddag zal de uitslag bij mijn huisarts bekend zijn...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 10:39

Doet hij verder niets, behalve het bloedprikken?

Ik hoop voor je dat de pijn snel minder wordt, want zo nog een tijdje doorlopen kan toch ook niet
Sterkte met het herstel Ach gut

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 10:46

Ik denk dat er niet veel anders opzit, want al heb je eerder een afspraak, dan ben je zomaar nog niet aan de beurt voor een operatie...

Wat mij hielp was ijswater en een coolpack op je keel, dat verlicht echt wel iets. En dan maar doorbikkelen, het doet echt hel pijn, maar er zit niets anders op helaas...beterschap!

picobello

Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 10:52

Het zou kunnen, pfeiffer. Ik heb daar ook zo'n vreselijke keelontsteking van gekregen. Alleen kreeg ik toen idd over mijn hele lijf rode vlekjes op mijn huid door de antibiotica. Duimen maar dat het geen pfeiffer is....

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 11:30

Hmm beterschap dan maar, ik weet eigenlijks niet echt iets zinvols te zeggen.