Harry Potter draait volgende week

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88090
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 08:14

Kusia"]
[quote="Tallie1979"][quote="Kusia schreef:
Bedankt!

Ik zal zeker gaan kijken! Dit zal denk ik voor mij wel het enige Harry Potter moment zijn, aangezien niemand met mij mee kan/wil naar de bios Verdrietig


Als je kunt en je durft het aan dan mag je wat mij betreft wel mee met mij en Amanda hoor Haha!

Ik denk toch dat Amanda en ik naar de bios in Spijkenisse gaan
[/quote]
Durven jullie dat wel aan? }>

Ik moet even kijken hoe het met mijn portomonee tegen die tijd gaat, aangezien ik binnenkort rij-examen heb. Ziek Mocht ik geslagen worden door de examinator, wil ik wel graag mee. Als jullie dat natuurlijk geen probleem vinden.
[/quote]

O ja, mag dat??? Tong uitsteken
Tuurlijk! Gaan we naar Spijkcity? Cool, daar ben ik nog nooit geweest!
Heb er zin in!!!

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 08:45

Ik vond hem ook heel goed. Maar je moet hem idd los van het boek zien, want het klopt op een aantal punten niet helemaal met het boek. Ik vond Lupin ook best meevallen. Toen ik een paar weken geleden foto's vond ik hem ook vreselijk. Alleen die snor moet eraf Knipoog . Dat ze meer in gewone kleren lopen valt ook nauwlijks op.

Verder vind ik hem wel veel beter dan de vorige films. Dat waren nog echt kinderfilms. Je merkt nu dat het veel volwassener begint te worden en Harry is niet mee zo'n verlegen mannetje maar is echt een puber aan't worden. Tevens gaan de acteerprestaties van de kids heel erg omhoog. Echt toppie OK dan!

Nou zaterdag 2e ronde Haha! .

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 09:03

ik wil ooook!
Maar als ik mijn schema zo zie wordt het pas volgende week Scheve mond

Nimber

Berichten: 26555
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 10:34

Ik ben jaloers op mijn instructeur hij is eergsiter met Milika Peterson (ook lesklantje van hem) mee geweest naar de premiere. de iedereen de roddelbladen in de gaten houden want men heeft hem erg vaak op de foto gezet.
Volgens hem was de film erg goed dusse:kan nu helemaal niet meer wachten!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 10:59

Als het goed is zijn de echte Harry Potter en mijn Harry Potter even oud dus ben heel erg benieuwd! Ik hoop volgende week zaterdag of zondag erna toe te gaan..

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 12:42

Ik ben er gisteravond heengeweest en vond hem geweldig!!!!!!!!!!!! De leukste van de drie OK dan! Zoals vanouds een geweldige cast *LOL* Vind de nieuwe Dumbledore super, Sirius Black is precies zoals ik me had voorgesteld, hetzelfde gldt voor Lupos. Allen de dementoren had ik me anders voorgesteld.

Scheurbek is trouwens erg mooi gemaakt

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:00

e
Robyn schreef:
Ik vond hem ook heel goed. Maar je moet hem idd los van het boek zien, want het klopt op een aantal punten niet helemaal met het boek. Ik vond Lupin ook best meevallen. Toen ik een paar weken geleden foto's vond ik hem ook vreselijk. Alleen die snor moet eraf Knipoog . Dat ze meer in gewone kleren lopen valt ook nauwlijks op.

Verder vind ik hem wel veel beter dan de vorige films. Dat waren nog echt kinderfilms. Je merkt nu dat het veel volwassener begint te worden en Harry is niet mee zo'n verlegen mannetje maar is echt een puber aan't worden. Tevens gaan de acteerprestaties van de kids heel erg omhoog. Echt toppie OK dan!
.


Ik vond hem ook super! Ron was degene die ik bij de eerste film totaal niet bij de rol vond passen, maar nu vind ik hem echt *fantastisch*! Echt precies goed en heel grappig . Hermelien word ook steeds beter (ze is minder schattig & lief nu Knipoog ), en hoewel ik bij het zien van de voorstukjes een beetje teleurgesteld was met Lupin & Sirius passen ze toch wel bij de rol. Het scheelt volgens mij ook heel ergdat je nu gewend bent aan de acteurs die de personages spelen, en je dus minder last hebt van het gevoel dat het niet 'klopt'.

Verder zijn natuurlijk een heleboel dingen anders maar er was eigenlijk niks wat ik echt storend vond ofzo. Buckbeak was wat eleganter dan verwacht, maar wel heel gaaf! Het is alleen jammer dat de film zo 'gehaast' word: dat is natuurlijk logisch, omdat ze een heleboel erin moeten proppen in 2 uurtjes, maar toch jammer dat je niet het gevoel hebt dat het een heel schooljaar is. Dat had ik bij de vorige 2 films overigens ook, vooral de eerste.

Even the spoilers over de film in het klein gezet: als je nog moet gaan dus niet lezen Knipoog
Het enige wat ik écht miste was de verder uitleg over Sirius & James schooljaren, hun bijnamen en the shrieking shrek enzo. Nu wordt er helemaal niet duidelijk waar de Marauder's map opslaat, waarom ze onder de whomping willow gaan, waarom die uberhaupt geplaatst is, etc etc. Dat had er wel echt in moeten zitten Scheve mond

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 14:22

Ja de film was idd eigenlijk veel te kort. Het was een soort sneltrein door alle belangrijke dingen van het boek, waardoor er weinig "rustpunten" in voor komen. Maar toch complimenten voor de regisseur. Ik vind dat hij het prima gedaan heeft. En de dingen (uitleg over bepaalde dingen) die weggelaten zijn zullen misschien volgens JK niet zo heel belangrijk zijn. Zij heeft toch een behoorlijke vinger in de pap als het gaat om welke dingen er in moeten komen.

Ben benieuwd hoe ze de volgende film gaan neerzetten. Daar zitten nog veel meer (naar mijn idee) belangrijke dingen in die je echt niet kunt missen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 14:24

Komt er meteen een volgende film dan? Ze hadden tussen deel 2 en deze ook een jaar zitten.

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:12

De volgende film wordt volgend jaar November uitgebracht. Ze zijn al aan het opnemen. (sinds maart dit jaar geloof ik)

IceQueen

Berichten: 1033
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:20

Ik ben ook geweest gister en vond hem echt super. Veel mooier gemaakt dan 1 en 2 en van mij had ie ook veel langer mogen duren!!!! En nu is het wachten op boek 6 en film 4.

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:21

Joehoe, heb nog kaartjes voor zaterdagavond 22.00 uur kunnen reserveren, heb er echt zin in! Als ik alle recenties lees, moet dit echt de allerbeste zijn. Ik ben dus echt benieuwd.

btw, hoe lang duurt de film? (geen zin om 6 pagina's door te spitten Haha!)

IceQueen

Berichten: 1033
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:31

ruim 2 uur

riskjuhruled

Berichten: 1737
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:32

jaaaa hier nog een suuuper harry potter fan!! heb echt super zin om naar de film te gaan!! heb ook alle boeken(en ook allemaal al 5 keer gelezen ofzow Schijnheilig ) kvind de acteurs ook met de film leuker worden!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:34

Hm...ik denk dat ik van het weekend maar voor de deur van de bioscoop moet gaan zitten om te kijken of ik nog een kaartje kan bemachtigen

samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:49

nou ik die reacties allemaal gelezen heb over de film, heb ik helemaal zin om te gaan! Vooral dat ik hoorde dat ie nog beter is dan de vorige 2 kan ik helemaal niet wachten!! Haha!

IceQueen

Berichten: 1033
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:59

Ik ben gister om 22.15 geweest en er warn misschien 30 mensen maar meer echt niet!!!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 18:04

Toch heb ik wel een beetje hoop bij Gary Oldman, hoor.... Hij is echt super! Maar aan je eigen voorstelling kan natuurlijk niemand tippen.

EN EN EN: EMMA THOMPSON ALS PROFESSOR ZWAMDRIFT!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 08:58

Ik heb 'm woensdagavond gezien (stond direct in de cinema toen de film uit kwam Haha!).
Ik vond 'm goed, maar je merkt dat het een andere regisseur is... Vind een aantal details beetje slordig... Dat zo o.a. niet in hun tovenaarsgewaad lopen op school en veel meer in gewone kledij, het huisje van Hagrid is veranderd tov de vorige films, net zoals de plaats van de boom en nog andere dingen... Het zijn details, maar vond dat daar toch rekening mee gehouden mocht worden.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:21

Ja, bij de Making of lieten ze zien dat dat huisje van Hagrid nu op een andere locatie was gebouwd (ergens in Schotland geloof ik).

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:18

Ik ga over een uurtje Nagelbijten / Gniffelen

Tallie1979
Berichten: 22768
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 13:43

Amanda schreef:
O ja, mag dat??? Tong uitsteken
Tuurlijk! Gaan we naar Spijkcity? Cool, daar ben ik nog nooit geweest!
Heb er zin in!!!


Zal het nog sterker vertellen: Lies gaat ook mee.. Haha!
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 05-06-04 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 13:51

Ik ben geweest! Haha!

Hij was moohooi!
Ik houd echt van Harry Potter boeken en films, gewoon geweldig Haha!

Letizia

Berichten: 12152
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:30

Ik ben gister avond geweest, hij is heel anders dan de de vorige 2, ik vind het ook eigenlijk geen kinderfilm, min. leeftijd is negen jaar, vind ik nog vrij jong, met die weerwolf bv. dat is toch eng voor die kinderen... Maar goed, ik vond het wel weer super, anders maar zeker leuk.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:46

Nimber schreef:
Ik ben jaloers op mijn instructeur hij is eergsiter met Milika Peterson (ook lesklantje van hem) mee geweest naar de premiere. de iedereen de roddelbladen in de gaten houden want men heeft hem erg vaak op de foto gezet.
Volgens hem was de film erg goed dusse:kan nu helemaal niet meer wachten!


Cool...Doe mij ook zo'n lesklant Schijnheilig Tong uitsteken

Maarre offtopic wanneer ga of wil jij er heen??? Schijnheilig Tong uitsteken Haha!