Harry Potter draait volgende week

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:50

fabiola schreef:
ik ga niet, het viel me zo tegen ! Ik ben echt helemaal gek van de boeken en had mn eigen voorstelling van alles en vond de film slecht bij mijn fantasie passen dus heb me voorgenomen de volgende films niet meer te kijken.. ik hou het bij de boeken


precies! dat hebik dus ook helemaal! ik had zo'n andere voorstelling ervan en bij de films mis ik echt iets dat ik in mn voorstelling zelf wel heb en dan verpest ik dat hele beeld, vind ik echt zonde..
maar mischien ga ik toch wel, ik kijk nog wel ff Lachen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:53

Ik ga ook!

Ben alleen een beetje druk de komende week. maar ga toch een gaatje proberen te vinden

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:59

IKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKUHHHHHHHH!
MAN, ik wacht al 2 JAAR!!!!!!
Heb dat boek al MAAANDEN uit!!!!

Zag vanavond een stukje tijdens shownieuws.... gezeik over die leeftijdklassificatie... nu konden veel kinderen niet naar HP3, omdat ze te jong waren. Ik vond die dementors in het boek echt ..... ENG! Dus laat staan in de film! Die hand in de trailer.......brrrrrrrr

Laat ik nou toch over 2 weken tentamens hebben..... Huilen Dus ik kan pas over drie weken naar de film!
Ik vreet mezelf HELEMAAL op hierzo!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 23:49

Ik wil hem wel zien Haha! Wacht wel tot ie op video uitkomt, of als de gelegenheid zich voordoet dat ik m in de bios zie Lachen

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 00:44

Spring spring spring spring!!!!!

Ik ga woensdag en zaterdag. Tong uitsteken

Hoezo verslaafd????? Bloos!

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 08:41

Ik sta met mijn vaste 'harry-potter-maatje' ook weer voor de bios hoor! Haha! Tong uitsteken

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 08:54

Ik ben ook blij dat de film er eindelijk is.
Er speelt nog iemand in mee die ik nog van vroeger ken, dus ik ben wel heel benieuwd

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 09:02

ik ben net een klein kind als het om harry potter gaat,
ik heb er zo zin in.
me fantasie slaat ook helemaal door af en toe om die potter.
iedereen veel kijkplezier!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 09:12

Mickey schreef:
Er speelt nog iemand in mee die ik nog van vroeger ken, dus ik ben wel heel benieuwd

Wie dan? Haha!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:23

Jaaa ik ga morgen Haha! Haha! Haha!
Alle boeken al helemaal versleten, en de films ken ik ook al uit mijn hoofd *LOL*

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:27

Ja, die moet ik idd gaan zien. Deze week gaat niet lukken, ik hoop komende week.

Ik heb foto's gezien en vond Harry, Ron en Hermione erg groot geworden. Ik vraag me af of dezelfde hoofdrolspelers ook in de komende films nog gevraagd kunnen worden...

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:31

ik ga zaterdag!!!!! kan niet wachten!!!!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:47

Afbeelding
Harry bij het meer met de dementors (ik wist niet dat die vlogen Verward )
Afbeelding
Harry en sluipwegwijzer
Afbeelding
Ron, Hermelien en Harry boos op Draco
Afbeelding
Ik weet niet waar ze hier naar kijken? Verward
Afbeelding
Harry en Hermelien
Afbeelding
In de les (bij Lupos?)
Afbeelding
Harry in t krijsende krot
Afbeelding
In de les bij Zwamdrift
Afbeelding
Enemieeeeeees Haha!
Afbeelding
Sirius Zwarts
Afbeelding
Harry en Hermelien op Scheurbek
Afbeelding
Dikke tante Margot *LOL*
Afbeelding
aai, das eng Tong uitsteken
Afbeelding
Vogeltje Clown
Afbeelding
Hermelien en Zwamdrift
Afbeelding
Harry en Anderling
Afbeelding
Tante Margot knijpt haar glas fijn
Afbeelding
Ehm..
Afbeelding
Afbeelding
In Zweinsveld
Afbeelding
Een beetje gehavend Haha!
Afbeelding
Hagrids reusachtige pompoenen
Afbeelding
Ook weer in het krijsende krot
Afbeelding
Op naar het krijsende krot..
Afbeelding
Ron wordt door Sirius het krijsende krot in getrokken (de gaafste foto!!)
Afbeelding
Hermelien en haar tijdverdrijver

En de trailer: http://www.apple.com/trailers/wb/harry_ ... arge2.html

Volgende week woensdag komt op net 5 the making of van Harry Potter 3 op tv het begon volgens mij op 21:35 en duurt tot 22:05 dus het duurt een halfuurtje voor meer info kijk naar tv gidsen

En sorry dat sommige foto's zo groot zijn Bloos

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 12:19

Wat vinden jullie trouwens mooier, de originele (de engelse) versie of de nederlandse??
Ik vind zelf de nederlandse versie heel irritant, die stemmen die ze bij 1 en 2 gebruikten pasten ook helemaal niet. En de engelse benamingen ed vind ik ook veel mooier, dus doe mij de engelse versie maar!

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 12:32

Ik heb de Nederlandse film nog nooit gezien, maar ik heb boek 1 ook ooit in het Nederlands gelezen, en ik erger me dood aan de vertalingen. Ik hoop dat niemand zich nu beledigd voelt, maar ik vind de Nederlandse boeken ook maar een slap aftreksel: een groot gedeelte van de sfeer mist en het komt allemaal véél kinderlijker over. En die vertaalde namen . Karlo kannewasser? (zoiets is t toch?) En Zwamdrift.... Ik vind dat dus echt verschrikkelijk...

Maar goed, ik lees altijd al puur in het Engels, dus ik ben misschien lichtelijk bevooroordeeld Schijnheilig

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 12:54

Ja geweldig, wij gaan ook, samen met Arsen hier van bokt en natuurlijk woensdag meteen naar de premiere.
Heerlijk dat engels, prima uitvoeringen. Jammer dat ik die schrijfster niet ben. Haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 13:03

ik ik ik ik ik

Ben erg benieuwd naar die film!! Haha!
Me broertje is ook zo verslaafd aan Schijnheilig Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 13:08

Gave foto's! Haha! Ben nu nog nieuwsgieriger geworden Haha!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 13:35

Ilse schreef:
Volgende week woensdag komt op net 5 the making of van Harry Potter 3 op tv het begon volgens mij op 21:35 en duurt tot 22:05 dus het duurt een halfuurtje voor meer info kijk naar tv gidsen



Ik heb een foutje gemaakt, het is niet volgende week woensdag maar a.s woensdag, morgen dus!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 13:42

Aargh... morgenavond zit ik in de auto... weet niet of ik dat red Scheve mond

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 13:43

Ik ga domderdag al! Jaaaaa! Haha! Heb er echt zin in!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 13:45

Ik zit woensdagavond ook in de cinema... Staat al maanden vast dat we de eerste dag dat hij uit is hier we hem gaan zien...
Ik heb de vorige 2 films ook direct gezien toen ze uitkwamen en heb met Kerst de boeken (deel1-5) gekregen en die waren binnen de 3 weken allevijf uitgelezen Bloos
Ik ben benieuwd hoe ze het verfilmd hebben...
En alstublieft de Engelstalige versie want ik krijg de kriebels van de Nederlandstalige.

Cassidy schreef:
Ik heb foto's gezien en vond Harry, Ron en Hermione erg groot geworden. Ik vraag me af of dezelfde hoofdrolspelers ook in de komende films nog gevraagd kunnen worden...


Ik hoop het wel, zou niet meer hetzelfde zijn moesten ze ineens andere acteurs voor die rollen nemen...
En in de boeken worden ze toch ook ouder, dus zie de reden niet in dat ze niet met dezelfde acteurs kunnen blijven werken.

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 14:17

Ik ben heel benieuwd, ik ga ook zo snel mogelijk.

Ik ben vooral benieuwd naar Sirius Black. In de boeken vind ik hem altijd heel stom, maar de acteur die hem speelt vind ik altijd weer heel erg leuk.

Ik vergelijk boeken en films nooit, dat is sowieso een verloren strijd (voor de film). Het zijn gewoon twee totaal verschillende dingen voor mij. Onvergelijkbaar, en daarom kan ik van beide genieten.

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 14:27

MargaV schreef:
Ik ben heel benieuwd, ik ga ook zo snel mogelijk.

Ik ben vooral benieuwd naar Sirius Black. In de boeken vind ik hem altijd heel stom, maar de acteur die hem speelt vind ik altijd weer heel erg leuk.

Ik vergelijk boeken en films nooit, dat is sowieso een verloren strijd (voor de film). Het zijn gewoon twee totaal verschillende dingen voor mij. Onvergelijkbaar, en daarom kan ik van beide genieten.

Dat is volgens mij ook de beste aanpak. Ik had me bv. Ron héél anders voorgesteld maar ik kan nog steeds super-genieten van de films, omdat ik het gewoon niet door de war laat komen met mijn eigen fantasie.

Verder ben ik ook superbenieuwd naar Sirius: dat is by *far* mijn favoriete personage uit de boeken. (heb zelfs ooit mijn cavia naar hem vernoemd Nagelbijten / Gniffelen )

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 14:43

Ik ga zaterdag heen, en kan haast niet wachten haha! Ik vind Harry Potter echt geweldig, ben deel 3 nu (voor de zoveelste keer) aan het lezen.

Ben ook heel benieuwd naar Sirius en ook of de nieuwe Perkamentus de oude een beetje goed opvolgt. Ben echt verslaafd aan Harry potter!