Auw kies afgebroken...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Auw kies afgebroken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 19:51

Zit ik gisteren in de bioscoop bij Troy (leuke film trouwens Knipoog ). Lekker met een beker cola en een rolletje mentos. Breekt toch ineens m'n kies af... Scheve mond Zoiets raars heb ik echt nog nooit gehad hoor, heb ook helemaal geen slecht gebit ofzo!!!
Het doet best zeer en ik kan er met m'n tong ook echt niet vanaf blijven Verward Naja moet toch echt nog 2 daagjes wachten totdat ik de tandarts kan bellen, waar ik echt naar uitkijk

Weet iemand misschien wat de tandarts dan gaat doen, neem aan dat m'n kies wel mag blijven zitten Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 19:53

Ik heb het ook wel eens gehad. (met grote regelmaat). Maar als je zenuw niet bloot ligt kunnen ze het netjes maken. Als je het stukje nog hebt kunnen ze het eraan "lijmen". Mijn kiezen zijn "opgemetseld" om het zo maar even te zeggen.
Maar je kunt beter even wel je tandarts nu bellen. Hij zal waarschijnlijk op zijn antwoordapparaat een telefoonnummer voor spoedgevallen hebben. Je kan er beter wel even naar laten kijken voor het geval er echt serieus iets aan de hand is.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-05-04 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 20:24

offtopic: sorane, beetje nutteloze quote vind je niet?

Maar ik heb het wel met tanden ja.. En dan vooral mijn snijtanden, dan breekt er ineens een stukje af en idd, daar dan niet vanaf kunnen blijven! Maar dat heb ik met alles wat 'anders'is in mijn mond.. Vulling ook, kan ik ook niet afblijven.. Raar is dat eigenlijk!! Ik heb trouwens met die tanden nooit wat gedaan. Was ook maar klein stukje.

Ow ja.. heb ook een keer gehad dat stulje van mijn tand afbrak doordat iemand in het zwembad boven op me sprong en ik op de bodem knalde. Toen heeft ie het geloof ik gelijk gemaakt, geveild of zo?

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 20:42

Het stukje heb ik niet bewaard hoor, haha... Hopen dat ze er wat aan kunnen doen, want het voelt gewoon niet echt fijn.

Bedankt voor jullie reacties Haha!

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:07

ik heb ook 2 keer ,uhhhh,3 keer een gebroke kies gehad.
ze zullen het altijd eerst proberen te maken hoor.
en dat lukt meestel wel.
heb een kies gehad waarbij 1/3 was afgebroken, hebben ze gewoon weer eraan gezet.

succes