Tatoo

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 13:54

Een naam van een vriend zou ik nooit laten tatooeren ! net als iedreen hier al zegt. straks gaat het uit.. is ook weer zo banketstaaf! Schijnheilig

Een goede vriend van mij heeft de naam van zijn overleden moeder boven zijn hart laten tatooeren Lovers en dat vind ik dan wel weer kunnen.

maar de keus is natuurlijk voor je zelf

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 14:00

En toch zou ik het niet doen als ik jou was....
Als je weet hoe me vried erbij loopt hoe hij en ze ex uit elkaar zijn gegaan en hij moet het nog steeds weg halen.......
en dan maar hopen dat het kan

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 14:19

Ik keek ook gelijk in je profiel hoe oud je was. Meid echt waar tatoeer nooit een naam van je geliefde, hoeveel je ook van hem houdt.
Laat dat op allerlei manieren blijken maar niet dmv een Tatoo..

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 14:23

t is idd niet leuk voor jou (bakkie) om tegen je vriend´s ex ´s naam aan te kijken Boos!! ik denk dat ik toch maar voor zo´n symbool ga. ga het er nog even met mijn vriend overhebben! laat het jullie wel weten oke Haha! maar hebben jullie geen leuke ideeen dan voor een leuke tatoo?

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 15:05

Als het echt om een 'symbool van jullie liefde' gaat zou ik zeker niet elkaars naam tatoeren (vind een naam zowieso niet mooi, ook al ben je al 25 jaar bij elkaar), maar bijvoorbeeld een klein (!!) tekentje, iets dat jullie allebei mooi/apart vinden... Mn vriend en ik hebben pas allebei een piercing laten zetten, is wat neutraler en mocht het ooit uit gaan en die piercing herinnert me er te veel aan is ie ook zo weer uit! Dat kan met een tatoo niet! Maar denk er alsjeblieft even goed over na, persoonlijk vind ik 16 een beetje jong om een tatoo te laten zetten, helemaal als je denkt dat het om echte liefde gaat (no offense op jullie relatie, maar er bestaat zeker nog een kans dat het misloopt...)

In de meeste tatoo-zaken liggen genoeg boeken waarin je rond kunt snuffelen, kun je op je gemakje kijken, eentje uitzoeken, er nog een nachtje over slapen en dan de knoop doorhakken (of niet!).... En wat dacht je van er zelf eentje ontwerpen? Dat is pas echt origineel, en toch van jullie samen zonder dat het té persoonlijk wordt, zoals een naam!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 16:05

hoi remember, je hebt helemaal gelijk!

ga het er zowiezo nog met mijn vriend overhebben..
zijn naam wil ik eigenlijk nog steeds wel heel graag maar een symbool van ons samen vind ik ook erg leuk!

(zelf ontwerpen vind ik ook onwijs leuk alleen ben ik daar niet zo goed in zou ook echt niet weten wat voor symbool nou bij een meisje en een jongen past iets voor ons samen dus. ) maar we kunnen idd eerst even rustig in de boeken snuffelen voordat we een beslissing nemen. zowiezo gaat mijn vriend eerst mijn naam zetten zowiezo al. en als hij hem dan wel heb en ik hem op eens niet meer wil of neem of durf is het wel erg banketstaaf voor hem. dus moet nog even goed overnadenken. durf het eigenlijk ook niet Tong uitsteken hihihi..

een piercing samen is opzich ook leuk. alleen heb ik er al 3 en hij 1 (hij had er ook 3) dus is wel even voorlopig genoeg en zou ook echt niet weten waar.

Qweeny

Berichten: 558
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: (leidschenveen) Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 11:46

Ik ben het ook eens met bakkie want, mijn vriendin heeft ook de naam van haar oude vriendje op haar arm staan en nu heeft zij er spijt van en ze wilt er wat aan doen wegbranden maar dat durft ze niet zo goed.
Dus denk eerst maar goed na ik vind het wel mooi achter je rug ergens. OK dan!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 18:30

ja idd dat is ook wel zo ja, maar op me rug lijkt me wel mooi maar doet wel zeer Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 19:16

1 jaar! dat is veel te kort joh!zou nog ff wachten een half jaar cker!kijken of je het dan nog steeds wil, fijn dat het zo goed tussen jllie gaat > wat vind je vriend ervan?
en wil hij er ook een van jou?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 19:18

ja een symbool is ook n heel leuk idee! ik vin op je enkels, net boven je lies rechts of links van je navel is ook mooi

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 19:29

ja dat is idd ook erg mooi net boven je lies.. op je buik vind ik beetje zonde tenzei t een kleine tatoo is.. mijn vriend vind het heel erg leuk en gaat mijn naam ook laten tatooéren. maar ik wacht zowiezo ook nog een max een jaar hoor want ga hem pas laten zetten als ik 17 ofzo ben en ben nou 16 dus. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 13:05

ok nou op een mooi resultaat dan maar! OK dan!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 14:49

Pfff de naam van mijn vriend wou ik ook heel graag laten tatooeren. Maar ik kreeg als antwoord dat als ik dat zou doen dat hij het gelijk uit zou maken... Hij was het er absoluut niet mee eens.. En nu geef ik hem wel gelijk want stel dat het uit gaat tussen ons loop ik dan met zijn naam op mijn lichaam. Maar wat de andere hier als idee noemde is leuk om te doen. !

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 17:07

op de plek tussen je lies en je navel/buik wordt bij sommige tattooshops wel afgereaden bij vrouwen. dit ivm eventuele zwangerschappen, waarbij vaak je tattoo mee uitrekt en erbij niet mooi meer is. strepen erdoor heen enzo.
naam van mijn vriend zou ik ook nooit laten zetten, dan eerder een teken wat we samen zouden nemen ofzo.

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 17:22

ik vind het meestal niet echt vrouwelijk een tatoo op de arm..en neem Noooit de naam vna je vriend, want wie weet raakt het uit, naam van kinderen dat kan wel..op je schouder enkel lies of onderrug is een mooie plek

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 18:53

mijn vriend heeft ook ooit een letter van de naam van zijn ex laten zetten op zijn arm.
kijk ik dus ook regelmatig tegenaan.

niet doen, neem dan idd een leuk teken ofzo

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:32

xSemmiex schreef:
een piercing samen is opzich ook leuk. alleen heb ik er al 3 en hij 1 (hij had er ook 3) dus is wel even voorlopig genoeg en zou ook echt niet weten waar.


Oh, ik weet nog wel een leuk plekje! En dan is het ook echt privé Knipoog Bloos! ....

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 23:05

doe please geen naam! Dat symbool is een veel leuker idee. mijn vriend en ik zijn onertussen al 9 jaar samen we hebben beide tatoo's mijn vriend wilde ook mijn naam laten zetten maar ik heb hem dat strikt verboden. ik vind namen zetten echt belachelijk en je weet nooit wat de toekomst brengt. Denk goed na en neem een mooi symbool.

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 14:27

dat is idd waar! ik wou eerst een gebroken hartje nemen en dat mijn vriend dan de andere helft van het gebroken hartje neemt. maar dat wil die niet dus.. moet even verder wat leuks verzinnen . weten jullie nog leuke symbolen?? igg bedankt voor jullie reacties! Lachen

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:01

Zou geen naam laten tatoëren maar ook geen symbool waar jullie
dan samen mee lopen........!
Als het dan uit is lopen jullie samen met een symbool die voor
jullie liefde staat......Kies wat je zelf mooi vind!
Zelf heb ik een tatoeage op mijn voet......geen idee voor een plek.

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:21

Als je toch per se zijn naam wil, doe het dan in chinese tekens ofzo... Zo onder elkaar boven je enkel? Dat vind ik wel mooi...
of "ik hou van jou" of het teken voor liefde...

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 16:57

op je enkel of voet lijkt me echt pijn doen.. en op me arm is wel leuk alleen ligt er aan met wat voor tatoo want heel veel hebben er al een op hun arm... en onderrug is ook wel leuk of op je bil:P weet alleen nog niet wat.. igg een symbool voor de liefde. maar het hoeft niet perse iets te zijn wat ik en me vriend samen hoeven te nemen.

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 09:58

Volgens mij durf je niet eens, want je vind alles pijn doen Verward
Dat weet je van te voren. Volgens mij weet je het nog niet zeker wat je wilt en waar je het wilt..........

Zal daar als ik jou was eerst maar eens goed over na gaan denken.

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 13:56

durf ook niet zo goed, maar ik doe het wel want achteraf ben je altijd blij dat je t toch hebt gedaan. bij me 3 piecings durfde ik ook niet maar toen ik ze toch had was ik ook blij. waar ik het wil weet ik idd nog niet zeker vandaar ook dit topic of iemand ideeen heeft!