Welke **** doet nou zoiets?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 12:56

Sundancer schreef:
Damn das niet leuk, als 1 van mijn buren het deden hielden ze geen 1 ruit meer heel van het huis Scheve mond Sick people! Boos!


Mjah dankje er zit nu al zoveel haat in, straks breng je me nogop ideeen ...

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 13:01

ik kan je helaas een handje geven , bij ons zijn in de loop der jaren al wel 10 katten door een smerige duivenmelker vermoord Boos! !!!!

bah bah

een van onze katten heeft zelfs een luchtbugskogeltje onder zijn huid gehad !!
smeerlap!!!
en een paar katten zijn vergiftigt

zo smerig
maar ja we kunnen niets bewijzen he!!

sterkte !

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 13:03

Tegenwoordig kan je maar beter je kat buiten aan een lijnntje van 1,5 meter binden, en dan nog hopen dat de buurjongetjes de kat niet gek gaan maken met laserlampjes...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 13:14

Wat BELACHELIJK! Wie dóét nou zoiets?!?!?!

Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Ach gut

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 13:28

Verdrietig

Arm beestje, en ze was nog wel zo jong .

Ga je er echt helemaal niets aan doen? zoiets kun je toch gewoon niet voorbij laten gaan?

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 13:50

Bij mijn schoonvader ook al 2x gebeurt!

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 14:00

als die gast bij mij aan de deur was gekomen van "ik heb je katten wat gegeven" dan had ik hem zo hard neergemept! ik moet er niet aan denken dat iemand iets flikt bij mijn diertjes!!!!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 14:58

Sjee wat een trieste figuren heb je op de wereld zeg! Als ik zeker zou weten wie het was en diegene maakte ook nog zo'n klote opmerking, Boos! ik zou hem helemaal verrot schelden. Wat denkt hij wel niet. Misschien kan je die duiven ook wat 'lekkers' geven! Kijken of hij het zo leuk vind. Breng je wel een beetje op verkeerde ideeen maar okej! Knipoog

Heel veel sterkte ermee!

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 15:13

Ik ga die duiven niet straffen, die kunnen er toch totaal niks aan doen.
Ik bedoel, ik krijg het uberhaupt niet over mn hart om dieren iets aan te doen...

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 15:22

Neeh die duiven kunnen er helemaal niets aan doen...! Anders denk je net zoals die buurman en dan ben je ook imo een triestfiguur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 15:38

frostwood schreef:
En het ergste is, we weten nog gewoon wie het heeft gedaan ook, hij kwam vrolijk aan de deur, owjah ik heb jullie kat maar wat lekker gegeven want hij zat naar mn duiven te kijken.....
VAL DOOD!


Oehh met plezier zou ik iets in zn drankje willen stoppen.. of zijn duiven kidnappen en de volgende dag lekker barbequen ~~}>

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 15:40

Dat vind ik idd ook niet kunnen, dan krijg je 'oog om oog, tand om tand' praktijken en dat is ongelovelijk kinderachtig.
Net als dat mensen wiens fiets gejat is zo balen dat ze zelf ookw eer een fiets jatten, vind ik ook zoiets achterlijks.

Maar goed, die kerel hoeft hier niet ongestraft vanaf te komen.
Ik ben blij dat mijn buurman niet zo is, die heeft ook duiven maar is heel relaxt.
Hij laat zelfs zijn schuurraam open zodat onze katten daar kunnen overnachten als ze willen en muizen kunnen vangen die op het duivenvoer afkomen.

Ook heeft een van onze katten eens ín het duivenhok gezeten, ik schaamde me dood, met schaamrood naar de buurman toe : Onze kat zit bij uw duiven.

"nou dan kijken we toch even? " zei hij
"ja hoor, ik zie het al, daar zit ze, nou ik doe even wat schuifjes opzij dan komt ze er wel weer vanzelf uit"

Jammergenoeg is niet iedereen zo en kom ik geregeld mensen met katten met schotwonden en vergiftiging tegen bij de DA.
Kat op mijn stage is ook beschoten, die moet het nu met 3 tenen minder doen, en loopt mank

Ik vind dat je hier best een melding van doen kan

flowerxxx

Berichten: 2070
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 15:52

is idd belachelijk dat iemand dat doet. Maar er kan ook een andere kant aanzitten. Wat doet jou kat in andermans tuin?? Wij hebben ook een kat gehad maar die kwam alleen in onze tuin en niet daarbuiten. Andere mensen kunnen veel last ondervinden van loslopende katten van buren etc. Een hond laat je toch ook niet los lopen? Op dit moment hebben we in onze buurt helaas ook veel last van de katten van mensen die straten verder wonen. Ze zitten in onze tuin poepen door ook, halen (dure)vissen uit de vijver en springen op de auto's (gevolg krassen). De eigenaar doet hier niets aan. Bij ons naast zit ook iemand met wedstrijdduiven. Door toedoen van een kat is er al een paar keer een duif uit pure stress overal tegenaan gevlogen (de kat jaagt de beesten op) De duif is hieraan overleden. Kan me dan goed indenken dat mijn buurman hier heel kwaad over is. Ik keur niet goed dat iemand die kat dan maar dood maakt. Maar de eigenaar is ook zelf verantwoordelijk. Wij hebben onze kat altijd aan een lijn gehad, en later is er schrikdraad over de schutting geplaats. Zo kon hij vrij los lopen in ONZE tuin en hadden anderen er geen last van.

pimkie
Berichten: 748
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: {hartje van turnhout}

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 16:14

schandalig !!! noem ik dat als je voor zo'n reden een kat moet doden dan ben je echt wel ziek -->precies een klein kindje
dan kan je evengoed iemand dood maken omdat hij in de klas de puntjes op de "i" te hard zet en dat dan vervelend is omdat je dat hoort
hoe zielig ben je dan

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 16:42

Jeetje je vermoord toch niet zomaar een kat, wat een hufter zeg Boos!
ik zou echt aangifte doen ofzo hoor, lijkt mij niet dat je in nederland zomaar andermans huisdieren mag vermoorden...

Caira
Berichten: 26067
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 17:10

Tsja ik vind het heel erg vervelend voor je, maar ik ben dit jaar al 4 duiven kwijt aan die kl*te katten! Ik zal ze niets aandoen, maar ik ben ze wel verdomd goed zat! En niemand die het erg voor mij vind, want het is de natuur! Ze kunnen het dak op met hun natuur! Wat deed jouw kat dan in zijn tuin? Als jij hem daaruit gehouden had was dit denk ik niet gebeurd???

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 17:18

irish_lady schreef:
Tsja ik vind het heel erg vervelend voor je, maar ik ben dit jaar al 4 duiven kwijt aan die kl*te katten! Ik zal ze niets aandoen, maar ik ben ze wel verdomd goed zat! En niemand die het erg voor mij vind, want het is de natuur! Ze kunnen het dak op met hun natuur! Wat deed jouw kat dan in zijn tuin? Als jij hem daaruit gehouden had was dit denk ik niet gebeurd???

Die kat komt niet in de tuin, enkel op de schutting, want zodra ier van de schutting afspringt, kan ie niet meer terug...de stakker...

IK kan goed begrijpen dat je kwaad bent om zoiets, dat is logisch, maar zou jij de mensen eerst waarschuwen, of gelijk die kat maar wat "lekkers"geven?

Ik bedoel, als hij nou zou waarschuwen, dan hadden we er nog wat aan kunnen doen...
Maar met wat eten een kat naar binnen lokken om hem vervolgens te vergiftigen en bij de buren in de tuin te dumpen, vind ik toch wel erg grof!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 17:34

Ik zou de andere mensen op trommelen en desnoods een foto van die gast trekken en overal ophangen met kattenmoordenaar erop, wat een eikel!!! Is ie helemaal besodemieterd. Ik heb 1 van mijn poezen maar binnen gehouden in het vorige huis omdat ze kleine koi karpers van de buren uit de vijver hengelde, maar ook daar werd eerst gewaarschuwd.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 17:44

Scheve mond

Hoe dan ook... Katten (of welke dieren dan ook) vermoorden is gewoon ziek!

Sterkte meid...

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 17:54

Poeh Scheve mond Ik vind het werkelijk heel knap dat je je verstand erbij kan houden.

Wat een ongelovelijke klootzak zeg ! Kan je geen aangifte doen bij de dierenbescherming??

Charaz

Berichten: 24294
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 18:16

wij hebben zo'n 'leuke' achterbuurman achter onze tuin zitten van die moestuintje 5 ofzo en 1 zo'n man heeft het niet op onze kat (er staat al een hek met gaas voor meer kunnen we niet doen) vorige keer was ons kleine hondje ontsnapt ergens onder door gekropen ofzo.

komt die vent er gelijk weer aan, 'ja en je houd die kat voortaan ook bij je of ik doe hem wat aan' ik ben zo over de rooie gegaan tegen die vent, ik weet het het heeft geen zin.

Daarna ook aangifte gedaan bij de politie (mijn vader dan) en als we het adres wisten te achter halen zouden ze de wijkagent er naartoe sturen om met hem te praten.

Maar goed als hij onze kat wat aan zou doen, dan hou ik me aan mijn woord (heb nl. gezegd tegen hem dat de eerste de beste die mijn kat wat aan doet in het ziekenhuis terecht komt)

Cameron
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 18:30

dat deed mijn buurman ook omdat mijn kat in zijn tuin liep we waren nog net optijd anders was ze ook dood geweest Boos!
heel veel sterkte en Rust zacht voor de kat/poes Verdrietig

Caira
Berichten: 26067
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:09

frostwood"]
[quote="irish_lady schreef:
Tsja ik vind het heel erg vervelend voor je, maar ik ben dit jaar al 4 duiven kwijt aan die kl*te katten! Ik zal ze niets aandoen, maar ik ben ze wel verdomd goed zat! En niemand die het erg voor mij vind, want het is de natuur! Ze kunnen het dak op met hun natuur! Wat deed jouw kat dan in zijn tuin? Als jij hem daaruit gehouden had was dit denk ik niet gebeurd???

Die kat komt niet in de tuin, enkel op de schutting, want zodra ier van de schutting afspringt, kan ie niet meer terug...de stakker...

IK kan goed begrijpen dat je kwaad bent om zoiets, dat is logisch, maar zou jij de mensen eerst waarschuwen, of gelijk die kat maar wat "lekkers"geven?

Ik bedoel, als hij nou zou waarschuwen, dan hadden we er nog wat aan kunnen doen...
Maar met wat eten een kat naar binnen lokken om hem vervolgens te vergiftigen en bij de buren in de tuin te dumpen, vind ik toch wel erg grof!
[/quote]

Is twee eerdere dode katten dan niet genoeg?

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:48

Ik zou echt aangifte doen. Jammer dan dat de politie je uitlacht, volgens mij moeten ze het wel noteren. Daar moet je je nu echt niet druk over maken, dat de politie je uitlacht. Zo veel stellen ze nou ook weer niet voor...
Je bent je kat kwijt, en die krijg je er ook niet mee terug, maar op deze manier laat je wel merken dat je dit niet pikt. En misschien doet de politie er wat mee. Zo niet, dan heb je het in ieder geval probeerd.

Sterkte ermee!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:53

jee wat een kl**tzak zoiets doe je toch niet.. hij keek toch alleen maar Scheve mond
zeker een aangifte doen,
sterkte Ach gut