Aldi notebook /service??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 19:20

Ik heb vandaag de laptop van de aanbieding van Aldi gekocht.
Tot nu toe werkt alles prima ! Omdat ik het wireless internet niet aan de praat kreeg heb ik ook al met de helpdesk gesproken, nou dat was echt super OK dan!, de mensen waren vriendelijk en erg duidelijk.
Ik heb dus een vreselijke blonde actie begaan Blond

Mocht je de laptop nog willen kopen dan moet je wel snel zijn want er zijn er niet veel meer.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 19:37

Ondanks de tegens die er waren staat ie nu wel in huis..

Hopenlijk gaat ie het zonder problemen doen.

Bedankt voor alle inside info OK dan!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 19:47

Weet iemand hoe lang laptop de eerste keer in de oplader moet ? Of werkt dat niet zo ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 19:58

kojack schreef:
Weet iemand hoe lang laptop de eerste keer in de oplader moet ? Of werkt dat niet zo ?


Ik heb mijn laptop altijd op het stroom aangesloten. Thuis zit ik dus altijd op de netstroom aangesloten. Zo is hij altijd opgeladen voor onderweg.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:05

Sorane"]
[quote="kojack schreef:
Weet iemand hoe lang laptop de eerste keer in de oplader moet ? Of werkt dat niet zo ?


Ik heb mijn laptop altijd op het stroom aangesloten. Thuis zit ik dus altijd op de netstroom aangesloten. Zo is hij altijd opgeladen voor onderweg.
[/quote]


Euhm dat doe ik wel...alleen haal ik de 2 accu's eruit...want anders worden die ontiegelijk lam...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:07

Sundancer"]
[quote="Sorane"][quote="kojack schreef:
Weet iemand hoe lang laptop de eerste keer in de oplader moet ? Of werkt dat niet zo ?


Ik heb mijn laptop altijd op het stroom aangesloten. Thuis zit ik dus altijd op de netstroom aangesloten. Zo is hij altijd opgeladen voor onderweg.
[/quote]


Euhm dat doe ik wel...alleen haal ik de 2 accu's eruit...want anders worden die ontiegelijk lam...
[/quote]

Dat dacht ik ook, maar dat valt reuze mee. Ik heb deze laptop nu 2 jaar en de accu zit er altijd in maar hij gaat nog steeds 9 uur mee Haha!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:20

Als ik thuis de stekker in het stopcontact doe gaat hij dan niet op een gegeven moment stuk ? Ik bedoel kan hij dan nog wel zonder stekker ?
Ja sorry ben een beetje blond hoor wat dat betreft, de laptop die we vroeger hadden was namelijk op een gegeven moment wel zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:21

kojack schreef:
Als ik thuis de stekker in het stopcontact doe gaat hij dan niet op een gegeven moment stuk ? Ik bedoel kan hij dan nog wel zonder stekker ?
Ja sorry ben een beetje blond hoor wat dat betreft, de laptop die we vroeger hadden was namelijk op een gegeven moment wel zo.


Ja die van mij heeft daar geen problemen mee, die van mijn zusje ook niet. Maar als je geen risico wilt nemen kun je altijd even de accu uitnemen. Maar ook daar kleven nadelen aan. Het kan een bepaald moment lam worden zodat je accu niet goed meer blijft zitten.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:34

Sorane"]
[quote="kojack schreef:
Als ik thuis de stekker in het stopcontact doe gaat hij dan niet op een gegeven moment stuk ? Ik bedoel kan hij dan nog wel zonder stekker ?
Ja sorry ben een beetje blond hoor wat dat betreft, de laptop die we vroeger hadden was namelijk op een gegeven moment wel zo.


Ja die van mij heeft daar geen problemen mee, die van mijn zusje ook niet. Maar als je geen risico wilt nemen kun je altijd even de accu uitnemen. Maar ook daar kleven nadelen aan. Het kan een bepaald moment lam worden zodat je accu niet goed meer blijft zitten.
[/quote]


Ja das ook minder !
En als ik hem gewoon oplaad en als hij vol is de stekker eruit haal en dat zo elke keer doe ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:38

kojack"]
[quote="Sorane"][quote="kojack schreef:
Als ik thuis de stekker in het stopcontact doe gaat hij dan niet op een gegeven moment stuk ? Ik bedoel kan hij dan nog wel zonder stekker ?
Ja sorry ben een beetje blond hoor wat dat betreft, de laptop die we vroeger hadden was namelijk op een gegeven moment wel zo.


Ja die van mij heeft daar geen problemen mee, die van mijn zusje ook niet. Maar als je geen risico wilt nemen kun je altijd even de accu uitnemen. Maar ook daar kleven nadelen aan. Het kan een bepaald moment lam worden zodat je accu niet goed meer blijft zitten.
[/quote]


Ja das ook minder !
En als ik hem gewoon oplaad en als hij vol is de stekker eruit haal en dat zo elke keer doe ?
[/quote]

Ja dat kun je natuurlijk ook doen. Dan neem je helemaal geen risico.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:05

Dan doe ik dat gewoon Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 23:17

Ik laat die 2 van mij bij vlagen helemaal leeglopen... Werkt ook wel aardig Lachen

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 23:32

Ik vraag me dus nu af hoe lang het duurt voordat hij helemaal vol is.

Bij een gsm moet je hem eerst 24 uur in de lader doen maar dit kennelijk niet.