Heb het helemaal gehad met die KLOTE familie ...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 00:58

tius nu zo geregeld, mijn ouders zijn er trouwens zowiezo niet, die zijn op vakantie naar boedapest.. maar hoe dan ook, wij moesten van ze gaan, mijn zus en ik pakken morgen op tijd de trein ... (daardoor kank nie paardrijden, sorry fleury...) en dan naar dat feestje en dan pak ik of om 21:09 of om 21:39 de trein naar tilburg ... dus ben dan nog REDELIJK op tijd op dansen... dus dan ist van alles wat. Het is dat mijn ouders op vakantie gaan, anders hadden ze dit nooit zo goed gevonden...

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 11:27

Maar wat voor feest is t eigenlijk.. het is beetje over mij heen gegaan wat voor feest het is :S

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 16:35

mijn neef en nicht zijn een paar wekeng eleden getrouwd. Het trouwfeest wilde ze geven in hun nieuwe huis, maar die was nog niet af, dus hadden ze het feest verzet naar vanavond...

het is dus geowon een soort van receptie/gezellig avondje samen.. vanwege hun huwelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 16:49

Citaat:
en als ik eens jarig ben, neemt niemand de moeite om zelfs maar even te bellen om me te feliciteren.


Goh waar ken ik dat toch van Shiloh...
Wij altijd maar 2 uur in de auto rijden naar mn familie en als ik jarig ben..nix!
Mn oom is de dag na mij jarug dus ze gaan altijd allemaal daarheen.

Gezellig.

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 16:54

Citaat:
en als ik eens jarig ben, neemt niemand de moeite om zelfs maar even te bellen om me te feliciteren.


ik ben een dag jonger dan jij bent
maar ik heb het niet met familie (voor zover ik die al heb/ken/wil kennen) maar met "vrienden"...
feliciteer je ze netjes met hun verjaardag, maar dan komt mijn verjaardag en dan laten ze me gewoon barsten... (behalve mijn "nieuwe" vrienden dan, die maken mijn verjaardag voor de 2e keer mee, de 1e keer kende ik ze net...)

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 17:10

ik zou gewoon niet gegaan zijn

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 17:49

pmarena schreef:
Ik snap je gevoel erbij , maar je kunt ook ZELF wat meer initiatief tonen misschien ? Lachen

Als jij alleen maar af zit te wachten tot dat hun naar jou toekomen , tsja dan ben je inderdaad niet zo interessant...jij kunt ook iets aan hun vragen , zelf voorstellen iets samen te gaan doen , mensen echt uitnodigen voor je verjaardag

Nu klinkt het alsof je er zelf weinig aan doet om leuk met hun om te gaan , dan zet je jezelf buitenspel eigenlijk...

Niemand praat tegen je op een feestje en je zit voor je uit te staren totdat iemand weer even wat tegen je zegt of aan je vraagt..tsja dan kan ik me voorstellen dat je ook niet echt interessant gevonden wordt , als je maar voor je uit zit te staren en ZELF niks onderneemt...

Dat je dingen pas laat weet komt natuurlijk ook doordat je verder niks met hun samen onderneemt, doordat je buiten die groep valt.
Als je je op feestjes van anderen altijd stil en afzijdig houdt dan kan ik me voorstellen dat mensen niet zitten te springen om bij je langs te komen ..... omdat je anders ook niet spontaan gezellig meedoet en misschien vind je het wel niet leuk , dus dan komen ze maar niet..

Of zie ik het nu helemaal verkeerd ? Bloos

Is niet vervelend bedoeld hoor , maar dit is natuurlijk wel de andere kant van het verhaal Knipoog


Dit is misschien wel de andere kant van het verhaal. Maar ik zou het ook niet bepaald leuk vinden als m'n zussen (als ik die zou hebben) niet op m'n verjaardag komen en nota bene je eigen ouders je verjaardag vergeten. Dat is toch belachelijk!!!

Ik kan niet vanachter m'n computer in Engeland hier beoordelen hoe jij tegen hun doet en wat voor pogingen je al hebt ondernomen. Maar als dat er genoeg zijn, dan zou ik in jou geval dus echt gaan paardrijden en gaan dansen. Als ze daar commentaar op hebben, leg je uit waarom, misschien gaan dan eens hun ogen open.

Succes ermee!