Scriptie is af!!

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Liesbethje

Scriptie is af!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 15:32

Ik moet het er even uit gooien....mijn afstudeersciptie is af! Haha!

Ik ben in februari begonnen met afstuderen, ging op zich wel goed alleen heb totaal geen begeleiding gekregen (en de inholland maar promoten dat ze menselijk met de studenten omgaan Schijnheilig ) Even een korte samenvatting, eerst was begeleidster 6 weken niet te bereiken, eindelijk een afspraak, komt ze niet opdagen Boos! , na 100 telefoontjes eindelijk een afspraak, te laat terugsturen van correctiemailtjes en vanochtend zou ze hier op kantoor langskomen om mn scriptie te ondertekenen, kwam ze weer niet opdagen Boos!

Toch maar gebeld, ben net mn handtekening wezen halen en ga morgen dan mn scriptie op school inleveren Haha! en daarna lekker met een vriendin de stad in, want na 4 maanden hard werken hebben we dat wel verdiend , maar eerst zo lekker uit eten met het bedrijf als afscheid Knipoog

Over de verdediging denk ik nog maar even niet na, maar volgens mn begeleidster gaat dat ook goed komen dus....als alles mee zit mag ik me over een maand een 'echte' bedrijfseconoom noemen Haha!

Trots! Z2 startgerechtigd met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 15:35

gefeliciteerd!!

wat een heerlijk gevoel geeft dat he!

http://www.helpmijnpaard.nl Osteopathie en paardrijlessen omg Apeldoorn eo

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 15:36

wat goed!
gefeliciteerd en su6 met je verdediging straks!

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie