Hoe krijg je het voor elkaar....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:57

Jeetje wat een verhaal zeg :/

Maar toch denk ik dat wij als buitenstaanders daar helemaal niet over kunnen oordelen. Wie weet hoe het hele verhaal in mekaar zit? Misschien heeft dat meisje wel al heel wat meegemaakt (gedwongen seks? en kwam ze er te laat achter Verward ) en op dat moment dan lijkt mij dat je al een veel minder sterkere band heb met je kind, dan al zou het allemaal gepland zijn!

Wij weten het gewoon niet en ik denk dat dat meisje zich ook wel behoorlijk kl*te zal voelen nu Scheve mond ze zal het heus niet zo gepland hebben en een ongeluk zit in een klein hoekje.

Ik hoop alleen van harte dat het kindje het overleefd en dat die hier niet de dupe van word.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 14:06

Pffffffffffff wat verschrikkelijk, zoals al eerder gezegd: "dat vergeeft je jezelf toch nooit?"
En dat lijkt me al een behoorlijke les voor het meisje in kwestie, zonder dat er meteen moet met modder gegooid worden ivm haar leeftijd.

Ja, het kan dat ze totaal niet zat op te letten, geen verantwoordlijkheidsgevoel heeft, een slechte moeder is, ...

maar ook : Ja, zelfs "supermama's" kan zoiets overkomen! En ik denk dat alle moeders wel kunnen beamen dat hun kind ooit wel eens een ongeluk(je) of bijna ongeluk(je) gehad heeft. Ja, kleine kinderen kun je maar beter elke seconde in de gaten houden, maar dat is theorie, en de realiteit is wat anders. En dan zal je net zien dat op die vijf seconden dat je even niet kijkt, ze vallen, zich verbranden, ....

Kan je natuurlijk zeggen: wat zit je op een perron nu in hemelsnaam te doen dat je je kinderwagen niet in de gaten kan houden? Weet jij veel, misschien zat ze wel net in haar tas te zoeken naar de fopspeen van haar kindje en vond ze die niet onmiddellijk... zolang dat er niet bijstaat, kun je daar blijven naar gissen, in negatieve en positieve zin. Laat ons daar dus niet over oordelen.

Ik hoop dat met het kindje alles in orde komt!

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 14:13

Sedert dat mijn oom een kleintje heeft die nu 3 jaar wordt begrijp ik goed hoe watervlug die kleintjes kunnen zijn. Ze kunnen sneller zijn dan je denkt.

In het geval van dit meisje misschien stond de rem niet goed op de kinderwagen of werkte hij niet goed meer. En zoals door iemand gesuggereerd misschien zocht ze wel iets in haar tas. Een zakdoek of een fopspeen voor de kleine.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 14:22

16 jarige "moeder" op die leeftijd kan je je zelf geen moeder noemen....
En zeker niet als je je kind onder een trein laat rollen Boos!

Een kind krijgen is oo zo makkelijk... maar ervoor zorgen .... das een tweede Scheve mond Ik hoop dat ze dat baby'tje als het nog leeft ergens anders onderbrengen... iemand die er wel voor zorgt en op let!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 14:25

*Krijgt spontaan kippevel. Scheve mond

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 14:30

hebben jullie er wel eens aan gedacht dat er een tikfout in het artikel kan staan? Dat het 26 moet zijn ipv 16 Ik zie vaak typfouten hoor in de kranten.

ps Niet dat ik onfeilbaar ben Haha!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 14:55

Citaat:
hebben jullie er wel eens aan gedacht dat er een tikfout in het artikel kan staan? Dat het 26 moet zijn ipv 16 Ik zie vaak typfouten hoor in de kranten.

ps Niet dat ik onfeilbaar ben


Nagelbijten / Gniffelen alle kranten en het journaal die allemaal dezelfde typfout maken Haha!

Maar inderdaad sommige typfouten zijn wel schandalig...

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 15:08

fsoudan schreef:
16 jarige "moeder" op die leeftijd kan je je zelf geen moeder noemen....
En zeker niet als je je kind onder een trein laat rollen Boos!

Een kind krijgen is oo zo makkelijk... maar ervoor zorgen .... das een tweede Scheve mond Ik hoop dat ze dat baby'tje als het nog leeft ergens anders onderbrengen... iemand die er wel voor zorgt en op let!!


Wie zegt dat ze niet voor haar kindje zorgt? Wie zegt dat ze er niet op let? Toen die kinderwagen ging rollen zat ze niet op te letten nee, maar wij weten niet de reden waarom ze niet zat op te letten.
Enne...op je 16e kan je jezelf wel moeder noemen hoor. Als er een kind in je buik heeft gezeten die je ter wereld hebt gebracht en die je opvoedt, ben je gewoon moeder.

Wat denk je nou, dat ze voor haar lol haar kindje onder de trein laat rollen. Kom op zeg.

HerbyS

Berichten: 13
Geregistreerd: 06-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 15:38

MarianneR schreef:
Wat denk je nou, dat ze voor haar lol haar kindje onder de trein laat rollen. Kom op zeg.


Geloof ook niet dat iemand dat hier beweert...


En de titel "moeder" krijgt iedereen die zélf een baby ter wereld brengt....of je nu 16 of 46 bent....

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 15:46

Lees de reactie van Fsoudan dan maar eens. Eerste twee zinnen. Vind ik aardig in de buurt komen hoor.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 15:50

Ik vind dit erg veroordelend van de krant. Zo zie je wel vaker van die verborgen dingen. Als de moeder 25 jaar was, had er de leeftijd warschijnlijk niet bij gestaan.

Zo zie je het ook vaan met de buitenlandse medemens. Je kunt dan vaak iets lezen in de trant van . De Turkse winkeleigenaar...

Ik heb dit ook ooit eens bij nederlands gehad, meen ik me nu te herinneren.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:10

Sorry maar ik vind iemand van 16 in vele opzichten nog niet 100% in staat een baby op te voeden! 9 maanden een baby in je buik hebben is 10x anders als er 9 maanden voor zorgen!

Tuurlijk zijn er meiden die er wel goed voor zorgen... Ik ken ook genoeg meiden die vroeg kinderen hebben gehad en die er goed voor zorgen. Maar die kinderem worden vaak anders opgevoed dan volwassen vrouwen die een kind krijgen.

Lekker op letten zeg als je baby onder de trein rolt en in levensgevaar is door de verwondingen .... misschien was er iets interessanter als dr baby en was ze daardoor afgeleid... zou dat de reden zijn dat ze niet oplette?
Lees onderstaan nog maar eens na.....


HerbyS schreef:
MENEN - Door onoplettendheid van de moeder is een baby van anderhalve maand in België onder de trein gekomen. De 16-jarige moeder zat dinsdagavond op het perron van Menen te wachten, toen de kinderwagen traag naar de rails begon te rollen.

De moeder merkte dit te laat en kon niet voorkomen dat de kinderwagen met baby onder de aankomende trein kwamen.
Laatst bijgewerkt door Kyan01 op 27-05-04 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:14

leentje schreef:
Pffffffffffff wat verschrikkelijk, zoals al eerder gezegd: "dat vergeeft je jezelf toch nooit?"
En dat lijkt me al een behoorlijke les voor het meisje in kwestie, zonder dat er meteen moet met modder gegooid worden ivm haar leeftijd.

Ja, het kan dat ze totaal niet zat op te letten, geen verantwoordlijkheidsgevoel heeft, een slechte moeder is, ...

maar ook : Ja, zelfs "supermama's" kan zoiets overkomen! En ik denk dat alle moeders wel kunnen beamen dat hun kind ooit wel eens een ongeluk(je) of bijna ongeluk(je) gehad heeft. Ja, kleine kinderen kun je maar beter elke seconde in de gaten houden, maar dat is theorie, en de realiteit is wat anders. En dan zal je net zien dat op die vijf seconden dat je even niet kijkt, ze vallen, zich verbranden, ....

Kan je natuurlijk zeggen: wat zit je op een perron nu in hemelsnaam te doen dat je je kinderwagen niet in de gaten kan houden? Weet jij veel, misschien zat ze wel net in haar tas te zoeken naar de fopspeen van haar kindje en vond ze die niet onmiddellijk... zolang dat er niet bijstaat, kun je daar blijven naar gissen, in negatieve en positieve zin. Laat ons daar dus niet over oordelen.

Ik hoop dat met het kindje alles in orde komt!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:34

Malibu schreef:
Citaat:
Dit zijn geen vooroordelen, natuurlijk zijn er 16-jarige die een hele goeie moeder kunnen zijn, maar als je zo laat pas merkt dat je kind (bijna) onder de trein ligt vind ik dat je geen goede moeder bent.



Tja, ik denk dat dat ook aan de media ligt. En persoonlijk heb ik het idee dat de krant niet eens de leeftijd vermeld zou hebben als het om een moeder van 32 ging.....
Dit zijn natuurlijk wel sensatie koppen...

ze zetten er (bijna) altijd wel de leeftijd bij hoor!