Fijne maand not!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Fijne maand not!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 21:11

Mei is echt een klote maand. 2 Weken geleden is Barbiano met een gescheurde maag en geknapte darm op de operatietafel ingeslapen. En gisteren krijg ik te horen dat mijn contract niet verlengd wordt. Drie weken geleden een gesprek gehad met mijn directe baas dat het hardstikke goed ging en ze heel tevreden was. En komt de grote baas met een bullshit reden dat ik niet genoeg initiatief toon. Als ik 1 ding wel doe is het dat. Dit is bedacht door mensen die niet weten hoe ik mijn werk doe en zo maar even besloten. Mijn directe baas is op vakantie en komt morgen terug dus die zal niet blij zijn, zij moet nl weer al mijn taken overnemen. Ik krijg doorbetaald tot half juni en dan kan ik op zoek naar een andere baan.

Het verlies van Barb was het ergste wat me is overkomen in lange tijd en ze zeggen wel dat zulke dingen niet alleen komen. Nu maar hopen dat ik voor komende tijd genoeg ellende heb gehad. Bah, balen hoor.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 21:47

Poeh hee, dat is inderdaad balen. Alles komt lekker in èèn keer op je dak Scheve mond . Ik heb hetzelfde als jij met de maand maart. In maart gebeuren altijd erge dingen. Ik werd ook helemaal bang als maart er weer aankwam, maar dit jaar is er niks gebeurd *afkloppen*.
Hopelijk is het nu gedaan met de ellende voor jou, je paard verliezen is echt vreselijk en dan daarna ook nog eens je baan...
Heel veel sterkte!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 23:13

Bah, ik ken het probleem... Mei was ook niet echt mijn maand geloof ik Scheve mond (gelukkig is het nog maar 1 weekje Mei, denk dat er nu niet meer heel veel mis kan gaan). Heel vervelend allemaal! Ach, zullen we er maar van uit gaan dat het geluk nu met je zal zijn?! (voor minstens een half jaar) Ik gun het je iig wel! Heel veel sterkte!!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:21

Mhhhh, kwamen tegenslagen niet altijd in drievoud? Bloos!

BloemBloem

Berichten: 16580
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:30

Nou de maand mei is voor jou zeker
geen pretje, maar het verlies van je paard moet toch
bijna wel het ergste zijn geweest. Ik wens je heel veel succes met
het zoeken naar een geschikte en leuke baan. Wil je niet bang maken, maar het gaat allemaal niet makkelijk, ben ook bezig en ben al 6 x afgewezen.

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:28

Je hebt inderdaad veel vervelende dingen in een korte tijd ik hoop dat je gauw een andere baan kan vinden en dat er gauw betere tijden aankomen

gr

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:30

Bah meid... sterkte!